|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Idd laat die Netelenbosch nu zelf maar eens 10 jaar een trein besturen en conducteur spelen... |
|
quote:Dan ga ik helemáál nooit meer met de trein! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Precies! Dat noem je pas ervaring opdoen! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Eigenlijk zou de minister van onderwijs ook eerst 10 jaar voor de klas moeten staan..en de minister van landbouw al zo'n 15 jaar een eigen landbouwbedrijf moeten hebben voordat ze minister mogen worden.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:Dan moet je denk ik op Pim stemmen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 16-04-2002 16:35] |
|
Want die heeft Boer Koekoek op zijn lijst staan? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:Ja dat hij die lul op zijn lijst heeft gezet. Ongelooflijk. |
|
Ik heb gezellig met mijn vader voor de tv zitten lachen. Wat een onzin, politiek interesseert me helemaal niet, maar ik vind dit zwaar overdreven. En het flauwe is, nu treedt Brinkhorts ook af (en das niet erg)maar hij had wel beloofd wat te doen aan de mestwet, en aan de enorme papierhandel, vóór de verkiezingen. Maar nu is er zo'n demissionair kabinet en komt er nog niks van de grond. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
tja, op deze manier kunnen ze dat debat over de JSF ook nog even uitstellen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:*zet de tv aan* lachen is gezond voor je zeggen ze. Is dit tijdelijke kabinet er tot aan de verkiezingen of hebben ze daar ook weer een truukje voor? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
jammer maar helaas. op naar het volgende debacel. en maak je om die politici maar geen zorgen die hebben zo wel weer een topbaan bij een of ander bedrijf. Ik ben wel benieuwd naar de volgende regering maar ook dat zullen we binnen enkele weken meer over weten. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-04-2002 20:11] |
|
hmm het staat nu vast: demissionair kabinet. Kok zijn stropdas zit trouwens een beetje scheef "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
idd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Tis POLITICI ( tweede keer al ) Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik vraag me af ofer iets ergs gebeurt wanneer er een week geen kabinet is. Over dit soort dingen maken ze zo'n heisa, maar ik vraag me af of het echt zo erg is, ze hebben immers zo een demissionair kabinet samen....en dan rolt het gewoon allemaalweer verder. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Nou, mooi ook! Trieste gast |
|
quote: Zo is het, volgens wie gebeurt er eigenlijk iets ergs? Dit was echt ff nodig.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Misschien zou een commissie het gehele Nederlandse volk moeten beoordelen . misschien zijn wel met zijn allen verantwoordelijk . |
|
quote: Hoezo, mooi ook? Het zou misschien het een en ander kunnen duidelijk maken over de functie van de ministers (of ze belangrijk zijn of dat alles gewoon doorgaat ook als ze er niet zijn) en een echte crisissituatie houdt de boel alert ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: het is "het is" |
|
quote: Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:Ja stelde ik ook al voor, om de lokale slijter ff te plunderen. |
|
Wij komen het nieuwe kabinet brengen Mooi! Zet maar in de gang, naast het woord van god. |
|
val: ik heb nog zo gezegt geen geleur met god aan de deur wie mag dat weer gaan schoonmaken? Volgens mij gaat Pim F lekker slapen vanacht. Ik ben benieuwd hoe dit allemaal weer zal gaan aflopen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |