|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mee eens Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ook mee eens ! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik vind ook dat er teveel afgezeken wordt, op alles eigenlijk dus niet alleen op newbies. Pandy, de mods, kidkiller, nog_een_gutfucker, slowchatting, ik zeik nu over zeikerds...enfin. Fuck everything and embrace the bomb. |
|
'kan ik wat anders doen dan het er ook mee eens zijn? tuurlijk niet "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
iedereen moet ergens beginnen. dus mee eens. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ook 100% mee eens! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Het gaat er nu vooral om dat mensen het zich realiseren. Misschien dat het dan weer een paar weekjes goed gaat. |
|
had je ooit gedacht dat je ergens een patroonheilige van zou worden? BROODJE POEP! |
|
quote:Ik ben niet katholiek |
|
Geldt dat ook voor mensen zoals accipiter ? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-04-2002 17:36] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Er zijn natuurlijk grenzen Maar de beetje lomp binnenkomende maar snel bijdraaiende nieuwe forummer mag niet de dupe worden van Accipiter-acties I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik denk dat dat wel het geval is. Binnenkom acties als Accipblabla en zoals panda HEEFT gedaan zijn niet bevorderlijk voor andere nieuwkomers die denken grappig binnen te komen. |
|
Ik vind het erg jammer dat er zo ontzettend afgezeken wordt soms. Ik vind ook dat dit gedrag meer zegt over degene die het vertoont als degene die afgezeken wordt. Natuurlijk komen mensen soms ongelukkig binnen of weten niet precies hoe dingen hier op ZM gaan. Alleen dit is geen reden lullig te gaan doen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ja, bevalt het niet reageer dan niet. Eventueel kan er een opmerking naar een mod worden gestuurd. Wij bekijken dan wel of er actie nodig is |
|
quote: Lol word er gezeikt over mij |
|
quote: Mee eens Wiegen Meister ! |
|
Als je als nieuwe user niet de moeite neemt om eerst eens rustig te kijken hoe het er op een forum aan toe gaat voordat je maar wat begint te blaten dan is het je eigen schuld als je het oploopt. |
|
Ik vind niet dat nieuwe users te snel afgezeken worden. Lui die meteen domme posts doen dat metal kut is, dat iedereen dood moet etc, verdienen het afgezeken te worden (of juist niet ) Andere users word automatisch aardig tegen gedaan. Meestal, althans. Ach, ik doe altijd aardig als men aardig tegen mij doet. |
|
Ben je aardig tegen mij |
|
Ben jij wel aardig dan? Bazzio Attacks!!! |
|
ik denk het wel want ik heb nog niemand uitgescholden |
|
Ok, houden zo (ik ben ook aardig) Bazzio Attacks!!! |
|
Ik vind standaard niemand aardig, dus mag ik dan wel afzeiken? (Ik weet ut antwoord al, nee.. want dan schoppen wij je der af, of we modereren je wel weg) Dit slaat nergens op. |
|
"luiseren, Slipknot" (in je signature) Verbeter even..het stoort me Ikke de spellingneuker [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 16-04-2002 19:25] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
erm.. lees die zin dan nog maar eens :p "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |