|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zelf steek ik graag Passievrucht, Kersen en Vanille op. |
|
Momenteel kaneel, meestal opium. Goed topic! |
|
Mijn vriendin wordt er blij van dus ik heb Sandal Wood en De Moeder's Gouden Geuren (:')) in huis. Stokjes zijn kut, alleen kegeltjes zijn true. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
ik koop altijd maar wat qua geur. Het brand wel een eind weg... ik zal binnenkort maar weer eens wat ophalen, zit al een tijdje zonder. Toen ik nog blowde had ik het altijd aan tijdens een joint. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
YEAH, WHAT! @ Black Jew's avatar. |
|
YEEEEEEEEAAAAAH IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Doe ik ook meestal, ja. Maar ook als ik binnen een sigaret opsteek. Meestal Amber of Lotus. |
|
Dat ga ik binnenkort ook maar weer eens kopen. Lotus, vanille en nog eentje waarvan ik de naam kwijt ben had ik zelf vaak. Al vind ik veel geuren te sterk of te chemisch. |
|
Vroeger stookten we hier ook wel wierook, maar mee gestopt vanwege de stof rotzooi die je er van krijgt. Nu al jaren aan de etherische olie, met water in zo'n brandertje met een waxinelichtje. Geen zooi. Favoriete geuren zijn vanille en lavendel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sandelwood, Opium, Dragon Blood en nog een paar hier. Oliën voor in zo'n brandertje heb ik ook. Lavender en Jasmine. Sandelwood blijft mijn favoriet tot zo ver. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ook het eerste wat ik dacht! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik moest er even over nadenken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja vroeger veel gedaan om de wietlucht te verdoezelen. Maar net als kaarsen krijg je er een shitload aan stof door. |
|
Meestal Lakshmi Nag Champa, patchoeli, opium, musk, roos of chocolade wierook. Meestal van het merk Mother's Fragrances, is niet zo overheersend van geur. |
|
Bah, smerige stink troep dat wierook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind het niet een enorm onplezierige geur of zo, maar wat ik toch niet helemaal snap is waarom je je woonruimte zou vullen met één of andere kunstmatige geur. Je ogen en oren worden al volgestopt met het lawaai van alledag en ik zie mensen hier af en toe ook wel klagen over de overdaad aan zintuiglijke indrukken (bv. in de stad, in een winkel etc.). Moet je dan ook nog eens je neus dichtpleisteren met allerlei achtergrondgeuren? Gewoon verwondering. Nou ja, ik snap het gewoon niet en het is niks voor mij in ieder geval . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 12-06-2010 18:11] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat heb ik juist met luchtverfrissers Wierook vind ik juist heel natuurlijk. Ik maak trouwens ook wel eens zelf wierook. |
|
quote: Ruik je tenminste maar één geur. |
|
quote:Het is ook niet iets dat ik dagelijks zou willen ruiken, maar voor af en toe heeft het juist wel iets rustgevends. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-06-2010 18:27] |
|
quote: :') Vreselijk natuurlijk ja, zo'n smerige weeïge dikke walm om je hoofd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
inderdaad! vrouwen.. hier ook hoor.. |
|
quote: Hippie zooi. Bareuh... |
|
Wat is er mis met hippie-zooi? |
|
quote: Moet ik dat serieus uit gaan leggen? Bareuh... |
|
Ja. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |