|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet er iemand goeie metal voor tijdens het lopen/joggen? |
|
muziek dat je een tempo kan aangeven zou mijn keuze zijn: denk dan aan bijvoorbeeld Rammstein, ministry. Daar zit een telling in die je met je looppassen kan bij houden. Als je wat meer weet voor mij, hoor ik het graag! Na 45min rennen ben ik wel door mijn nrs heen helaas.. When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Running Wild. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Techno. |
|
Up-tempo stoner (niet dat lijzige maar lekker knallen/rocken), de meer mid-tempo "kwaaie" BM, zweedse death metal, dat werkt wel goed. Niet te snel, niet te traag, liefst met een lekkere groove of anders stuwende beukriffs, open stukken. Altijd gitaarmuziek, nooit techno of zo, dat werkt niet voor mij. Voorbeelden: Enslaved (RUUN), Alice in Chains (Dirt), Goatsnake, Triptykon, Textures (Silhouettes), Bloodbath (die plaat met "Eaten"), Craft, Grave, etc. Voor mij iig geen priegelmuziek met veel tempowisseling (death metal, prog, mathcore) en geen blastbeats. Ook geen sfeermuziek (ambient, trage psychedelische doom, etc.). Wel muziek die ik al goed ken. Ik luister nooit "nieuwe" muziek tijdens het lopen, dan ga ik er actief naar luisteren en dat gaat ten koste van het lopen. Experimenteer, wat voor de een niet goed werkt, kan bij de ander wel goed vallen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 12-06-2010 12:53] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ren altijd lekker op Lamb of God... die hebben zo'n heerlijke drive. En wat M. meld, groovende stoner. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Kickback! Best kans dat je dan tijdens het hardlopen nog iemand voor zijn gezicht peert, kan je bokstechnieken ook nog trainen |
|
Airbourne. Bareuh... |
|
Industrial doet het bij mij erg goed, en stampende death metal idd. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Word je daar niet ontzettend moe van, dat hardlopen? Ik loop alleen hard als ik weg moet rennen voor de politie |
|
quote:Met Karate was het eerste half uur ook hardlopen met oefeningen tussendoor, daar had ik nooit problemen mee. Als we op school moesten hardlopen vond ik het wel verschrikkelijk. |
|
Ja ik ook. Wij hadden zo'n gymleraar, type kampbeul. Die vond het zelfs nodig om bij -5 buiten hard te gaan lopen. |
|
quote: idem, doe dan bokstraining tussendoor, weet iemand trouwens goede buikspier oefeningen? Sit ups doe ik al.. When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Running free! Pak gewoon verschillende nummers, van intervals krijg je sowieso een betere conditie. Here kitty kitty kitty! |
|
Headhunterz & Brennan Heart – The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix) Noisecontrollers – Addictive Fantasy Wildstylez – Phantom Beat Pavo – Raven D-Block & S-Te-Fan – Music Made Addict The Prophet – Recession Headhunterz – The Power Of The Mind (Qlimax Anthem 2007) |
|
Gorguts - Obscura Nee echt! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat is beter dan bij -5 buiten stil te moeten staan toch? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 13-06-2010 3:44] Boeiender |
|
Hardlopen bij -5 is prima te doen hoor. |
|
quote: Best wel een goede playlist |
|
Nancy Sinatra - These boots Bruce Springsteen - Born to run Iron Maiden - Run to the Hills [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-06-2010 8:16] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik begin altijd te lopen van Bal Sagoth. Uit alle openingen... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Wel eens gedaan ja, sindsdien ben ik ervan overtuigd dat ook in NL thermo-ondergoed heel nuttig kan zijn. Wat een kouwe lul kreeg ik daarvan zeg . En dat je dan terugkomt en ff gaat zitten en dat dan in een keer dat bloed erin terugstroomt, AUW! Hehe. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nee die re-bloodrush is lekker man! |
|
quote:In elk geval beter dan bij temperaturen boven de 25... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, ik loop liever als het (bloed)heet is. Het is een paar weken wennen en daarna gaat het prima. Lekker zweten! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |