|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 24 september 2010: WATAIN - SWE DESTROYER 666 - AUS + support t.b.a. Romein - Leeuwarden Aanvang: 20.00 Ticket: € 17,- |
|
Oh hey, Destroyer 666 is best leuk! |
|
Aanwezig in den Biebob, voor D666 Faustian Spirit of the Earth |
|
Hopelijk ook nog iets zuidelijker in NL. Zowel Watain als D666 zijn te gek. |
|
Woensdag 27-10-2010 staan ze in Baroeg - Rotterdam. |
|
quote: +1 |
|
Aanwezig in Leeuwarden uiteraard |
|
Aanwezig in de Biebob! |
|
Aanwezig in Luik |
|
Aanwezig in de Romein www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Kom ook wel ff naar LWD... |
|
ga je ook bier drinken regeer? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ligt eraan of ik crashplek of BOB heb |
|
Aanwezig. |
|
Mogelijk aanwezig. Watain nog nooit gehoord eigenlijk, maar Deströyer is al weer flink lang geleden. |
|
Destroyer heerscht, maar je moet wel poepdronken zijn! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Siked. |
|
quote: Ik ook maar dan kan ik niet. |
|
Beter gebruik je voortaan even een komma, anders snap ik er geen reet van! |
|
quote: =) |
|
mogelijk dat ik hiervoor wel ff naar NL vlieg. Watain heerscht en Destroyer 666 is nog steeds 1 van mijn favo bands. ff uitzoeken of ik ergens kan crashen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Een foto lijkt me op z'n plaats. |
|
quote: De Bijlmer schijnt een populaire plaats te zijn. |
|
VVK is in volle gang, bestel je kaarten op tijd! |
|
Gaat dit uitverkopen dan? Is er al iets bekend over het voorprogramma? Blarhg!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 02-09-2010 21:31] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |