|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
knappe mensen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Thanks! No regrets and no remorse... |
|
Straks in den Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
Inderdaad |
|
ben benieuwd, zo vertrekken naar de biebob. |
|
Neem een neusklemmetje mee... Ik hoop dat ze daar ook hun hele decor kunnen gebruiken (Watain). Zaal moet hoog genoeg zijn. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mwoah, wordt bij Biebob al moeilijk lijkt mij. |
|
Ja op veel plekken, zal dat moeilijk zijn. Jammer voor hun On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Redelijk kleine zaal inderdaad. |
|
quote: Helaas pindakaas dan. Ik wil wel even vertellen over al dat vuur, etc On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Podium was toch nog mooi aangekleed. Maar D666 toch wel de band van de avond, met oa het weergaloze I Am The Wargod, Satan's Hammer en Lone Wolf Winter. Watain doet me op plaat niks, maar live was het best goed, alleen wat langdradig bij momenten. Faustian Spirit of the Earth |
|
D666 was inderdaad beter, ik had ze al eens gezien op Eindhoven Metal Meeting maar toen was ik zo wasted dat ik nauwelijks iets ervan onthouden heb. Watain was ook wel vet, lekker veel theater. |
|
Dat was weer een leuk feestje. Foto's zijn te bekijken op mijn myspace en hyves. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Gave foto's On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: quote: Kijk, en uiteindelijk was dat dus toch dé reden waarom Otargos van deze tour ging. |
|
Beetje apart... Dat hadden ze dan van tevoren ook wel kunnen bedenken |
|
Frans he, dan krijg je dat. |
|
Zo perk je het aantal bands waarmee je kunt optreden wel behoorlijk in. "Wij treden alleen op met bands die alle religies ontkennen, bezoekers die duivelshoorntjes maken met de handen zullen door de security worden verwijderd vanwege het beledigen van de band." |
|
Nee, Watain treedt juist NIET op met bands die religies ontkennen. Dat is het hele probleem met Otargos's "No God - No Satan". |
|
Dus Watain was niet goed geïnformeerd van te voren? Als het niet gaat, dan gaat het niet. Ik kan me er iets bij voorstellen als het je eigen tour is. |
|
Tja, begrijp ik maar al te goed. Maar het is ook meestal meer een financiële kwestie wat er voor zorgt dat dergelijke bands mogen openen. |
|
Er komt altijd veel meer bij kijken dan ik van de buitenkant kan zien. Bedankt voor de tipjes achter de sluier af en toe. Toch was Otargos puur muzikaal gezien niet eens zo'n slechte opener. edit: Ik heb mij er wel mee vermaakt in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-11-2010 2:41] |
|
dat kwam door de gezelligheid in het rookhok Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jammer van die 10.000 euro buy-in voor Otargos / Season Of Mist |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |