IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Weer een psychochaoot met een rose papiertje (valorian heeft rijbewijs!) Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-04-2002 22:07 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Gnn!



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-04-2002 22:10 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Gefeliciteerd dude!! tof voor je...



OOW jah ik heb em ook Binnen eindelijk....maandag moest ik....ook in een keer.


Suck my piss


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-04-2002 22:11 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Skullie ook maar gefeli dan


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2002 22:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Gevelgesteente met je rijbewijzen, heerschapsels!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-04-2002 22:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Vampire girl:

Gefeliciteerd.

Het verhaal komt me bekend voor. Mijn eerste auto was rijp voor de schroothoop. Ik had een oude matblauwe Opel Kadett. Dat kreng wou 's ochtends niet starten, en als ik een kruispunt naderde sloeg de motor altijd af. Ik heb er dan ook niet lang in gereden. Binnen 3 maanden had ik hem alweer verkocht voor het schamele bedrag van fl. 350,-.


Hehehe... een vriend van mij heeft een Lelijke Eend .. Hij is er wel tevreden mee, dat ding is 20 jaar oud en hij rijdt dus praktisch gratis (wegenbelasting + verzekering superlaag en eet weinig benzine), bovendien zou het de 'perfecte beginnersauto' zijn omdat je 'daar pas echt in leert rijden' (zal best wel ja, zo'n mechanische bak ipv een versnellingsbak waarbij je dat ding met een vinger kan bedienen (zoals in mij les-golf)

quote:
Shadow_Smile:

HEEEEEEJ gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd

Veel plezier met je rose papier

<-- Lood vrij



quote:
Bazzio:

Gefelictieerd Valorian (=melk,hehehe)


quote:
Fire:

Met onderin een laagje sinaasappelsap (milk en fruit noemen ze dat)


Yuk.. net als dat drinkontbijt.. dat spul heb ik ooit eens in een glas gegoten: Geen goed plan .. (ziet eruit als melk met rondzwemmende broodkruimes (eh.. dat is het waarschijnlijk ook)

quote:
Linkl:

Gefeliciteerd

ik heb nog een camaro in de aanbieding das een erg leuke beginners auto.[quote]

Voorlopig nog geen auto voor mij.. $$$ groeit niet echt op de rug.. bovendien kan ik nog wel even zonder.. (heb OV en ma heeft autotje wat ik wel kan lenen indien nodig

[quote]Shadowlands:

CONGRATIULATIONS!!!!!!!!!
Dus jij bent voortaan de BOB?

:

quote:
Vargen666::

Hee dude, ik wist niet eens dat je glijles had. Maar gefeliciflapstaart dan maar he!

Maar je realiseert je toch wel... wat het betekend om BOB te zijn?


quote:
Amarantha:

Ha! Gefeliciteerd Valorian! En als je Bob wilt zijn mag je best een keer in mijn auto rijden





Hehehe.. eerst maar eens nog wat oefenen voor ik meteen busladingen mensen ga vervoeren ... Ik ben wel bang dat ik mijn broertje nog veel zal moeten heen en weerrijden om zijn taxi-ritjes te compenseren

Amarantha: Cool.. daar hou ik je aan ..


quote:
Cadaveria:

wat nu BOB ik moet eerst nog zien of er iemand met dit chaos persoon in 1 auto durft. Ik in iedergeval nog niet.


.. hehe .. kan het me wel voorstellen .. de laatste keer dat wij bij iemand die net zijn rijbewijs had in de auto stapten eindigden we immers total loss om een lantaarnpaal heen gevouwen .. (en die meid had niet eeens gedronken)

Voor de duidelijkheid: Alleen de auto was totaalloss (een splinternieuwe 'van rijke papa en mama gekregen' rad van fortuin achtige auto... )

We hadden dus allemaal niets, maar sindsdien is Cadaveria wel wat huiveriger voor auto's geworden....

quote:
Firefox:

hey man gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!! (twee mag toch ? )


quote:
TNightmare:

Gefeliciteerd!

btw, zo'n "beginnersrijbewijs", wat houdt dat precies in? Moet je over een tijdje opnieuw rijexamen doen of zo voor een "gevorderenrijbewijs" of zo?

(vraagt iemand die het oude rijbewijs had kunnen halen maar helaas tot op dit moment geen ruk zin heeft (gehad) om rijlessen te nemen).


Ik weet niet hoeveel alcohol ik precies mag.. minder dan bij een 'normaal' rijbewijs, ik geloof 0,2 promiel.

Na vijf jaar is het een gewoon rijbewijs. Als ik dus NIET drie zware overtredingen maak zoals 'ongelukken veroorzaken met doden/gewonden' , 'meer dan 30 km/uur te hard' of 'afsnijden/bumperkleven (voor het oog van de politieauto)'
dan hoef ik verder niets meer te doen en is mijn rijbewijs na vijf jaar gewoon normaal. Als ik wel 3 keer in de fout ga, dan wordt er een geschiktheidsonderzoek gehouden (lees: theorietoets en minipraktijdtoets), faal ik daar dan moet ik van voor af aan beginnen, haal ik dat wel, dan krijg ik mijn rijbewijs terug.

Maar ik ga ervanuit dat ik zover niet kom (die overtredingen zijn overigens allemaal dingen waarvoor normaal gesproken ook een procesverbaal wordt opgemaakt, dus als je dat 3 keer overkomt moet je denk ik zowiezo gaan twijfelen aan je 'geschiktheid' ... beginnersrijbewijs of niet..


quote:
draconian power:

gefeliciteerd en dat je maar veel opa´s van de weg mag blazen


Ik denk dat ik daar ook strafpunten voor krijg

quote:
Wickedkimmie:

het wordt een beetje afgezaagd....maarre, gefeliciteerd hoor Valorian! dat je maar veel mag achter het stuur


Hehehe... straks wordt dat ook nog verboden, moet je head-free gaan headbangen...

quote:
Skullfuck:


OOW jah ik heb em ook Binnen eindelijk....maandag moest ik....ook in een keer.


Gefeliciteerd.. kunnen we wel een keer samen gaan raggen, misschien krijgen we dan dubbele strafpunten

quote:
Greycloak:

Gevelgesteente met je rijbewijzen, heerschapsels!


Thx.. medecreatuur.

..

Sick .. deze post is wel lang geworden...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-04-2002 22:57 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

RED ALERT, RED ALERT!!!!

ik heb morgen mijn eerste rijles


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-04-2002 23:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

rije is leuk


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2002 23:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2002 22:57 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
RED ALERT, RED ALERT!!!!

ik heb morgen mijn eerste rijles
Bij welke rijschool?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-04-2002 23:08 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

marius jonker in veendam


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2002 23:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Okee, ik zeg niks. Niet over die ene van Hilbrand nagedacht? (Geen namen noemen) De auto's van Jonker rijden wel prettig. En als je Jurjen krijgt als instructeur; sterkte.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-04-2002 23:13 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

wat is er mis met jurjen...?
En die van hilbrand... da's mij te ver reizen, mot ik eerst met de bus weet je...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2002 23:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Jurjen... Als je'm hebt kom je daar wel achter. En haalt R.V uit V. niet meer bij huis af?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-04-2002 23:17 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Uhm, R.V. uit V. haalt vast wel bij huis af maar dat doet J. Van M.J. ook.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2002 23:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Succes iig, maar doe de groeten aan Peter van Succes als je die ziet in de Klinker. Rijdt met een lichtblauwe bus met aanhanger; niet te missen. Oh ja, Winschoten is saaaaaaaiiii....


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 17-04-2002 23:28 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

HEEEEEE vinnie, ouwe BOB van me.
Gefeliciteerd man

(hmm o, nee juist niet)


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-04-2002 1:40 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2002 20:25 schreef Valorian666 het volgende:
Eindelijk..

Mijn rijbewijs is binnen, in een keer geslaagd..

Helaas ben ik net te laat voor een traditioneel rijbewijs, ik heb nou een zogenaamd 'beginnersrijbewijs' .. anyway.. er is wat uiterlijk geen verschil, hij is gewoon rose

Nu maar eens kijken hoeveel verschil er zit tussen mijn lesauto (lees: gloednieuwe golf met abs, stuurbekrachtiging, etc.) en de Fiat Pinda van mij ma.. (lees: 13 jaar oud koekblik met motor (haalt overigens nog wel de 145 km/uur (zo heeft mijn broertje laatst getest op de snelweg te Duitland (zit ik op de snelweg in NL nog net mooi onder de 30 km te hard waarvoor ik een strafpunt zou scoren )))) (vier toch?)




proficiat


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-04-2002 1:45 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2002 23:14 schreef Greycloak het volgende:
Jurjen... Als je'm hebt kom je daar wel achter.

Is dat die gast die Skullfuck ook had als instructeur?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-04-2002 1:46 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

En oh jah, Valorian gefeliciteerd, en wel oppassen met je beginnersrijbewijs hè?(vette onzin!)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2002 2:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hey Valorian! gecondolieerd!

als je slim bent bouw je een kooi in je auto net zoals die Formule 1 wagens; ken je over de kop knalluh en je loopt er achteraf zo vandaan!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 18-04-2002 14:18 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Net m'n 1e les gehad, autorijden = cool!
En greycloak, ik heb geen les van jurjen maar van uhm.... kut ff de naam kwijt


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 18-04-2002 14:20 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

gefeliciteerd


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 18-04-2002 14:22 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

gefeliciteerd

[Dit bericht is gewijzigd door The Coming Curse op 18-04-2002 14:23]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-04-2002 14:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

proost val


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-04-2002 15:09 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb morgen mij Theorie examen! spannend!!!


Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 18-04-2002 15:11 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

En ik heb pas 10 lessen gehad, wil ook wel eens de bob zijn hoor


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen