quote:
Vampire girl:
Gefeliciteerd.
Het verhaal komt me bekend voor. Mijn eerste auto was rijp voor de schroothoop. Ik had een oude matblauwe Opel Kadett. Dat kreng wou 's ochtends niet starten, en als ik een kruispunt naderde sloeg de motor altijd af. Ik heb er dan ook niet lang in gereden. Binnen 3 maanden had ik hem alweer verkocht voor het schamele bedrag van fl. 350,-.
Hehehe... een vriend van mij heeft een Lelijke Eend .. Hij is er wel tevreden mee, dat ding is 20 jaar oud en hij rijdt dus praktisch gratis (wegenbelasting + verzekering superlaag en eet weinig benzine), bovendien zou het de 'perfecte beginnersauto' zijn omdat je 'daar pas echt in leert rijden' (zal best wel ja, zo'n mechanische bak ipv een versnellingsbak waarbij je dat ding met een vinger kan bedienen (zoals in mij les-golf)
quote:
Shadow_Smile:
HEEEEEEJ gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd
Veel plezier met je rose papier
<-- Lood vrij
quote:
Bazzio:
Gefelictieerd Valorian (=melk,hehehe)
quote:
Fire:
Met onderin een laagje sinaasappelsap (milk en fruit noemen ze dat)
Yuk.. net als dat drinkontbijt.. dat spul heb ik ooit eens in een glas gegoten: Geen goed plan .. (ziet eruit als melk met rondzwemmende broodkruimes (eh.. dat is het waarschijnlijk ook)
quote:
Linkl:
Gefeliciteerd
ik heb nog een camaro in de aanbieding das een erg leuke beginners auto.[quote]
Voorlopig nog geen auto voor mij.. $$$ groeit niet echt op de rug.. bovendien kan ik nog wel even zonder.. (heb OV en ma heeft autotje wat ik wel kan lenen indien nodig
[quote]Shadowlands:
CONGRATIULATIONS!!!!!!!!!
Dus jij bent voortaan de BOB?
:
quote:
Vargen666::
Hee dude, ik wist niet eens dat je glijles had. Maar gefeliciflapstaart dan maar he!
Maar je realiseert je toch wel... wat het betekend om BOB te zijn?
quote:
Amarantha:
Ha! Gefeliciteerd Valorian! En als je Bob wilt zijn mag je best een keer in mijn auto rijden
Hehehe.. eerst maar eens nog wat oefenen voor ik meteen busladingen mensen ga vervoeren
... Ik ben wel bang dat ik mijn broertje nog veel zal moeten heen en weerrijden om zijn taxi-ritjes te compenseren
Amarantha: Cool.. daar hou ik je aan
..
quote:
Cadaveria:
wat nu BOB ik moet eerst nog zien of er iemand met dit chaos persoon in 1 auto durft. Ik in iedergeval nog niet.
.. hehe .. kan het me wel voorstellen .. de laatste keer dat wij bij iemand die net zijn rijbewijs had in de auto stapten eindigden we immers total loss om een lantaarnpaal heen gevouwen .. (en die meid had niet eeens gedronken)
Voor de duidelijkheid: Alleen de auto was totaalloss (een splinternieuwe 'van rijke papa en mama gekregen' rad van fortuin achtige auto... )
We hadden dus allemaal niets, maar sindsdien is Cadaveria wel wat huiveriger voor auto's geworden....
quote:
Firefox:
hey man gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!! (twee mag toch ? )
quote:
TNightmare:
Gefeliciteerd!
btw, zo'n "beginnersrijbewijs", wat houdt dat precies in? Moet je over een tijdje opnieuw rijexamen doen of zo voor een "gevorderenrijbewijs" of zo?
(vraagt iemand die het oude rijbewijs had kunnen halen maar helaas tot op dit moment geen ruk zin heeft (gehad) om rijlessen te nemen).
Ik weet niet hoeveel alcohol ik precies mag.. minder dan bij een 'normaal' rijbewijs, ik geloof 0,2 promiel.
Na vijf jaar is het een gewoon rijbewijs. Als ik dus NIET drie zware overtredingen maak zoals 'ongelukken veroorzaken met doden/gewonden' , 'meer dan 30 km/uur te hard' of 'afsnijden/bumperkleven (voor het oog van de politieauto)'
dan hoef ik verder niets meer te doen en is mijn rijbewijs na vijf jaar gewoon normaal. Als ik wel 3 keer in de fout ga, dan wordt er een geschiktheidsonderzoek gehouden (lees: theorietoets en minipraktijdtoets), faal ik daar dan moet ik van voor af aan beginnen, haal ik dat wel, dan krijg ik mijn rijbewijs terug.
Maar ik ga ervanuit dat ik zover niet kom (die overtredingen zijn overigens allemaal dingen waarvoor normaal gesproken ook een procesverbaal wordt opgemaakt, dus als je dat 3 keer overkomt moet je denk ik zowiezo gaan twijfelen aan je 'geschiktheid' ... beginnersrijbewijs of niet..
quote:
draconian power:
gefeliciteerd en dat je maar veel opa´s van de weg mag blazen
Ik denk dat ik daar ook strafpunten voor krijg
quote:
Wickedkimmie:
het wordt een beetje afgezaagd....maarre, gefeliciteerd hoor Valorian! dat je maar veel mag achter het stuur
Hehehe... straks wordt dat ook nog verboden, moet je
head-free gaan headbangen...
quote:
Skullfuck:
OOW jah ik heb em ook Binnen eindelijk....maandag moest ik....ook in een keer.
Gefeliciteerd.. kunnen we wel een keer samen gaan raggen, misschien krijgen we dan dubbele strafpunten
quote:
Greycloak:
Gevelgesteente met je rijbewijzen, heerschapsels!
Thx.. medecreatuur.
..
Sick .. deze post is wel lang geworden...