IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Weer een psychochaoot met een rose papiertje (valorian heeft rijbewijs!) Vorige pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-04-2002 10:55 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Kan*er, godverdomme, 6 fout! grrrrrrrrrrrrrr
gelukkig had ik geen Rhapsody of ander vrolijk gedoe in mijn discman, maar Nile


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 10:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik haat auto's.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-04-2002 11:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Nou ik het gister bij deze psychopaat in de auto gezeten.. . Ik moet zeggen dat het wel mee viel.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-04-2002 12:19 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 10:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik haat auto's.

Je gaat liever met de bus

-Ik haat bussen-

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 19-04-2002 12:20]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-04-2002 12:48 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Openbaar vervoer is op de lange afstand KUT.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 13:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Klopt. Ik haat ook niet zozeer het rijden zelf in de auto, maar de manier waarop auto's hier gebruikt worden EN het feit dat er gewoon veel te veel van zijn. Dan zie je zooo veel mensen in hun eentje in hun auto zitten, tja. Daarom haat ik auto's.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-04-2002 13:03 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Da's waar. Ik ben ook voor OV op de korte afstand. Maar soms kun je niet om de auto heen.

Hmm, en ik heb niet eens een glijbewijs.


edit: KUN is met een U i.p.v. een A.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 19-04-2002 13:04]



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-04-2002 13:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2002 13:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Klopt. Ik haat ook niet zozeer het rijden zelf in de auto, maar de manier waarop auto's hier gebruikt worden EN het feit dat er gewoon veel te veel van zijn. Dan zie je zooo veel mensen in hun eentje in hun auto zitten, tja. Daarom haat ik auto's.


Hehehe... ik heb het ook niet zo op auto's maar af en toe zijn ze gewoon erg handig ..

Het openbaar vervoer is duur maar goed.. helaas zijn er een aantal punten waar je niets hebt aan het openbaar vervoer..... daar komt de auto van pas..

Ik zie mezelf later ook nog niet elke dag met een auto naar werk gaan ofzo.. ben zowiezo niet zo'n autofan.. heb veel lessen nodig gehad om het onder de knie te krijgen..

Anyway.. mijn rijbewijs werd gelukkig gefinancieerd door mijn ouders en ik wilde er niet nog langer mee wachten..

Gisteren voor het eerst gereden , in een golf (van stiefpa cadaveria) dus dat was niet veel anders dan mijn lesauto (ook golf) .. binnenkort in de fiat pinda..



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen