|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk! |
|
Gaaf, gaaf! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heen!! |
|
Ah, Ufomammut komt langs, hier hoopte ik al op Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Aanwezig Het doet maar even pijn! |
|
Als ik vrij kan krijgen, zeker aanwezig |
|
Cool. Als ze op Ieperfest weten te overtuigen wellicht aanwezig. |
|
Overigens is dit een exclusieve Nederlandse show! |
|
|
|
Kaartjes zijn zojuist aangeschaft! |
|
Heb mijn kaartje ook enkele dagen geleden gekocht, zin in. |
|
Ufomammut, gaaf! Hopelijk aanwezig. |
|
Lees net dat ze Eve in zijn geheel gaan spelen. Heersch! |
|
Kijk, dat is gaaf. Hoop t.z.t. een tastbaar exemplaartje van Eve mee naar huis te kunnen nemen, koningsplaatje. |
|
Up, aankomende vrijdag al! |
|
Ja, vet, wat is er met het Ufomammut logo gebeurt? Ik, Wil Schuurman |
|
Is er al een speelschemaatje bekend? Kan ik vooraf even kijken hoe laat ik de plaat poets, want de reistijd (nouja, overstap- en wachttijd) van de laatste trein is maar liefst één uur langer dan die van het treintje daarvoor. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
21.00-21.45 Floodstain 22.15-23.45 Ufomammut |
|
Ai.. dat is allemaal wel wat later voorbij dan ik had gehoopt.. :-/ Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Alleen de doordeweekse shows zijn wat vroeger klaar... |
|
Begrijpelijk. Het is ook niet echt een punt verder, hoewel het voor mij persoonlijk beter uit zou komen als het rond 23:00 klaar was met de pret. Nouja, fuck it, ik heb er in elk geval zin in! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Helaas afwezig. De mensen met wie ik eerst misschien zou gaan kunnen niet. |
|
Was een prima manier om de vrijdagavond door te komen! Ik was al vijfenhalf jaar niet in Baroeg geweest, zaaltje is leuk opgeknapt, maar de muntjesautomaten zijn wel flink naar de klote, geloof ik. Ik heb als een of andere volslagen autist minstens 20 keer geprobeerd om er briefgeld in te schuiven, tot het eindelijk het gewenste resultaat opleverde, niet zo handig. Floodstain heb ik niet echt gezien, maar het klonk allemaal lang niet gek! Ufomammut, daar was het mij om te doen, en die stelden allerminst teleur. Loeiharde set, zeer vet om Eve in het geheel te horen, maar omdat ik nog thuis moest zien te geraken heb ik de show jammer genoeg niet af kunnen kijken. Paar zetemmertjes gespot, proost, jongens. Jammer genoeg was de merch-stand opgedoekt toen ik er vandoor ging, mijn plan was om bij vertrek nog even een Eve LP te scoren omdat ik geen zin had om de hele avond met zo'n ding in mijn klauwen te staan, maar dat ging tot mijn grote verdriet allemaal niet door. Zet daar gewoon een knaapje neer die de boel regelt, dan werkt het allemaal stukken beter! @ ome M., het is volgens mij inderdaad Alfons Mucha http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfons_Mucha Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
erg gave show ja. eve was even over half 12 afgelopen, mag volgende keer wat eerder beginnen en wat langer duren en godver wat stond ik ook te balen dat die merch al weg was, had ook die eve lp na afloop willen kopen the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Kon je je gekochte waar dan niet even tijdelijk in de garderobe stallen? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-10-2010 18:52] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |