|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Klopt helemaal. Bovendien heb ik een half uur á drie kwartier na het optreden nog wat spullen gekocht bij de merchandise stand van Ufomammut. |
|
Was een zeer geslaagd optreden! Floodstain was niet slecht maar wist ook niet te overtuigen, het klonk allemaal net wat te vrolijk en snel. Wel zeer strak drum/gitaarwerk . Ufomammut was overweldigend! De show was erg gaaf en op wat microfoon problemen na klonk het feilloos. Sympathieke lui ook De merchandise stand was toch alleen dicht tijdens het optreden van Ufomammut? Iig had ik de LP al bij binnenkomst gekocht (helaas was de limited edition al ruim uitverkocht ) |
|
quote: Tegewnoordig sowieso veel Mucha / art nouveau. In het Ufomammut-artwork, spul van John Dyer Baizley (Baroness) en ga zo maar door. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Haha,ik was uiteindelijk best onder de indsruk van het bier. 31ste maar weer. Mucha heerscht, ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vond het leuk, maar kort. Heeft Ufomammut nu echt anderhalf uur gespeeld? Wel hard staan pilsen, trein gemist, pas om drie uur thuis maar het was het waard. Ook nog zo'n mooie poster kunnen scoren, goeie avond. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Volgende dag nog beetje fit Blijdorp aangedaan? Ik was m'n weekendtas kwijt toen ik wakker werd. Stond gelukkig op de gang van het huis waar ik verbleef. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Haha nice. Ik was om drie uur thuis en werd om half tien door mijn gezelschap wakker gebeld maakt allemaal niet uit, de dieren waren zelf ook redelijk aangeslagen, was mooi. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Volgens mij heeft Ufomammut niet langer dan een uur gespeeld. (EVE duurt plm. 50 minuten volgens mij, nr. Stigma zeg 10, dus één uur). Maar wel vet. Wat een gear hebben die lui zeg! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Had best gekund, helemaal niet aan gedacht als ik eerlijk ben! quote: Ja, maar ik moest er vandoor toen ze speelden. quote: Hier ook ja, de coördinatie was op de weg naar huis toch wel flink van slag, beetje waggelen en shit. In tijden niet meer gehad, haha! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |