|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Onze jaarlijkse Black Metal Night word altijd in september gehouden. Dit keer met Herfst uit Belgie. Infestis en Beliar. en wel op zaterdag 25 september. www.myspace.com/herfstmetal www.myspace.com/beliarmusic www.myspace.com/infestis Entree 6 euro. Zaal open 20:30 uur aanvang eerste band 21:00. Voor de BM lief hebbers is deze avond wel een aanrader En dit allemaal in Het POdium Hoogeveen. www.hetpodium.nl schutstraat 43 7909 CA Hoogeveen kan iemand van zm ff de datum in de topic vermelden dat ben ik vergeten [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 04-07-2010 14:06] |
|
Fijn dat je een affiche hebt gevonden! Oppassen: Herfst is verre van een black metalband. |
|
kan iemand van zm wel de datum in het onderwerp wilen plaatsen. Het moet zijn 25 september... Alvast Bedankt |
|
quote: Klopt het is een seizoen Against God and Government |
|
Sjeezz |
|
quote: |
|
quote: verre van nu ook weer niet... de nrs zijn divers en er zijn genoeg black metal invloeden voor liefhebbers van black en idem met death metal. Oordeel zelf, staan genoeg videos online hier is er eentje [schaamteloze zelfpromotie] http://www.youtube.com/watch?v=3CdnceQX28M&feature=related [//schaamteloze zelfpromotie] |
|
Inderdaad, verre van een BM band, zeker nadat filmpje. |
|
Ja en dat maakt toc niks uit. De zang is wel wat death/dark metal. Gitaar partijen zijn wel black metal samen met de mix van dark metal. Ik vind Herfst een goede band voor deze avond. Een beetje variatie kan geen kwaad. Vorig jaar had World Funeral hier staan en dat is ook een death metal zang met black metal gitaar riffs... |
|
Dark metal? Wat is dat precies? quote: Nee, dit is zeker geen black metal. Eerder een soort death/thrash combinatie. quote: Daar is inderdaad niks mis mee, tenzij je voor een black metal feestje gaat... Verder wou ik je veel plezier toewensen! |
|
Is idd jammer dat je bij een Blackmetal Night toch steeds weer een DM band programmeert, temeer omdat er overal al zoveel DM staat en vrij weinig Black Metal. Er is publiek genoeg voor, maar toch lijken slechts weinigen het te programmeren... |
|
quote: dat klopt...maar had eerst Gorath maar op zakelijk gebied kon het niet meer uit. en heb een mail gestuurd naar Herfst. En die hapte wel toe. Ik ga met twee andere de metal nu programeren dus er word divers geprogrammert. Ik wil zowiezo twee maal per jaar black metal of wellicht meer. Er is zowiezo publiek naar. Er zal meer gekeken worden naar gevarieerde metal night niet alleen death metal [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 19-07-2010 19:47] |
|
Die gasten van Infestis zijn in ieder geval supertof en ook wel gave muziek. Leuk dat ze de laatste jaren toch vaak in het Noorden te zien zijn |
|
Tevens zullen wij(Beliar) ons komende album ''Era Obscurus" promoten die avond die eind dit jaar uit zal komen. Onder meer met guest vocals van Morean(Dark Fortress). Wordt een leuke avond als t goed is |
|
quote: Damn das wel een gaaf idee met jullie guest performance. Zeker word het een leuke avond. [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 20-07-2010 21:59] |
|
Ja leek ons ook wel cool aangezien hij ook met ons een nummer heeft opgenomen. Hopelijk gaat t gewoon door omdat hij nogal een drukke agenda heeft haha. |
|
quote: zal hij ook de 25e aanwezig zijn? |
|
quote: Ja ik wil Terzij de Horde wel weer een x zien! Geniale BM band! see you at occultfest! |
|
quote: Ha! Die kans zit erin als geregeld wordt waarmee we nu bezig zijn |
|
quote: Ik weet niet wie je juist bent van de band, maar: MIJLENVER! |
|
quote: de kleinste van de hoop. trouwens ik heb een vermoeden dat, omdat het kind een naam moet hebben en het niet uitsluitend death of black of weetikwat is Herfst indertijd heeft gekozen voor necromantic metal. Welk genre is dit : Necromantic metal. Noch death noch black, met invloeden uit alles. edit: er zijn ook een paar ongedefineerde haters die mij"het imiteren van cradle of filth" op mijn dak schuiven. Wie gaat zeiken over high pitched screams kan mijn zak opblazen: boter komt van Hypocrisy! [Dit bericht is gewijzigd door Zweetfoef op 21-07-2010 21:09] |
|
Morean zal er waarschijnlijk wel bij zijn, maar kan ik niet 100% beloven omdat hij ook vaak last minute met zn orkest wegmoet.. |
|
geniaal topic weer! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Spambot 5.0 ingeschakeld get H E R F S T your vote and help us win the contest for the "Where Death Is Most Alive"-tour, supporting Insomnium & Dark Tranquillity. Go to http://www.centurymedia.com/votingdetailed.aspx?IdVoting=5 ( Tilburg, NL ), http://www.centurymedia.com/votingdetailed.aspx?IdVoting=7 ( Vosselaar, BE ) or ...http://www.centurymedia.com/votingdetailed.aspx?IdVoting=8 ( Paris, FR ) and vote! One vote for each venue, each day! Thanx and cheerz to all of you! |
|
quote: dat zou echt te gek zijn als hij kan komen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |