|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, gezellig dat mensen meerdere bands regelen. Komen er nu 6 bands te spelen die dag?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
erm...? |
|
quote: Yep, ene Martijn vroeg ons 2 weken terug om te spelen met Carnal, we hadden al 3 bands bij elkaar, ik had hem al gemaild. Maar ik spreek hem hopenlijk dit weekend nog wel en dan zal ik even om ophelderijng vragen. [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 09-07-2010 15:42] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Erebus is leuk, vast wel aanwezig. |
|
Wil jij gratis naar Erebus en Kudra Mata in Hedon (Zwolle) op 17 september?!?!?!?! Stuur dan snel een mailtje met je naam en adres gegevens naar: erebusinfo@gmail.com We kunnen helaas een beperkt aantal kaarten weggeven, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Promo 2010 is gratis te downloaden op www.erebus.nl Do it. You know you want to... Erebus |
|
Visionary666 vervangt No need for introductions |
|
Ja ja, voor het eerst sinds lang weer op de planken, zin an! My friend, watch out for traitors... |
|
Deze avond ook metal bij open podium in Popfront, dus kom ook eens bij de buren langs. |
|
Meh, dan kan ik niee |
|
quote: Gezellig, dan speelt er ook een metal/rock coverbandje in de Grizzlys Is er weer een keer metal in Zwolle, is het door de hele stad verspreid. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik zou puur voor Erebus gaan. Gave band! |
|
Geen webflyer. Dan maar zo: |
|
Je had de flyer eerst wel even mogen strijken voor je met je mobieltje aan de slag ging. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hahaha ja dat was een idee geweest och, alle info is duidelijk. |
|
Waarom heet het eigenlijk Hedon's Metal Aanval in plaats van Hedons Metalaanval? |
|
Eh, omdat er maar 1 Hedon is??? je zegt toch ook niet: rudi engels fiets, maar rudi engel's fiets... |
|
quote: Nou, nee. Zowel bij Hedons als Engels gebruik je géén apostrof. |
|
dan zal ik mijn schoolgeld maar eens terug gaan vragen... (na wat naspeurwerk op internet blijkt hij nog gelijk te hebben ook...) [Dit bericht is gewijzigd door w817tjes op 30-08-2010 23:37] |
|
"Metal Aanval", moet dat niet "Metaal Aanval" of "Metal Attack" zijn? |
|
Dat dan weer niet, de muziekstroming heet nou eenmaal Metal, geen Metaal. En de naam van de avond is afgeleid van een bestaand concept wat vroegah "de Zwolsche Aanval" heette. Als de muziekstroming dan toevallig Metal was, dan werd het de Zwolsche Metal Aanval... [Dit bericht is gewijzigd door w817tjes op 30-08-2010 23:41] |
|
quote: Zolang er geen spatie voor 'aanval' staat vind ik het best. Is ook half Engels, maar dan grammaticaal gezien. |
|
Dat is dan wel weer zo. Maar het leest zo vreemd. Overigens verder niet slecht bedoeld. Puur een observatie. |
|
Mijn vervelende corrigeerdrift kwam ook voort uit oprechte interesse. Het kon natuurlijk zijn dat 'Hedon' een afkorting van iets is en dat daarom die apostrof wel geoorloofd is, dus wilde ik die eventuele afkorting wel weten. De opmerking over de spatie was overigens wel bedoeld als oprechte vervelende corrigeerdrift, want daar heb ik een broertje dood aan. |
|
quote: |
|
Oke, en nu even weer terug naar waar het allemaal om gaat hier... Dat er een leuk feestje in Hedon is, voor een leuke entreeprijs... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |