|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oh je had het tegen mij? Hm nee dan heb ik natuurlijk al een slaapplek geregeld als ik op bezoek ga.Moet ik me natuurlijk eerst nog braaf gedragen. =) |
|
hahaha, voor mij hoef je je niet braaf te gedragen... maar pas op hoor, niet alleen op zm, maar ook in zwolle wordt er veel "gepraat"... |
|
Ja ik ben al op de hoogte gebracht van het wel en wee,roddeldorp.enz. Nou ik heb niks te verbergen.maar ja ik noem ook geen namen. Maar als ik op bezoek ga kom ik zeker jou en Thieu lastigvallen. =) |
|
mathieu en ik komen dan ook niet uit zwolle... 666% discretie verzekerd! |
|
quote: Daarom kom ik ook jullie vervelen. =) |
|
je bent welkom @ "The bachlaandays re-revisited!". |
|
quote: Ja kreeg al te horen dat je niet in de buurt van Thieu enz. woont maar verder weg. Nou ja dan gaan we gewoon met zn allen meeten in 1 huis. =) |
|
hahaha, woon 2.2 kilometer van Mr. N's. toko... maar we bouwen ergens wel een feestje... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 31-08-2010 2:09] |
|
We hebben nog een tiental kaarten over, mochten mensen nog interesse hebben, stuur dan ffkes een mailtje naar erebusinfo@gmail.com |
|
i.i.g. aanwezig! |
|
Visionary666 wordt vervangen door Dictated!!!! My friend, watch out for traitors... |
|
geil! * pakt piemel* |
|
Volgende week alweer! Speelschema: Dictated 20:30 - 21:15 Erebus 21:30 - 22:15 Kudra Mata 22:30 - 23:15 |
|
*schop* eens een lijstje doen? -trystys [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 15-09-2010 1:09] My friend, watch out for traitors... |
|
*roundhouse* Morgen alweer |
|
eens een lijstje doen? -trystys -w817tjes (ovb) |
|
nee, lijstjes zijn zo jaren 80! |
|
quote:Ok, dan kom maar gewoon zonder lijstje My friend, watch out for traitors... |
|
Was gezellig, nieuwe line-up van Dicktated was okay, en leuk om Trystys zonder make-up op het podium te zien. Boeiender |
|
Zo! Dat was een mooi feestje! Goeie opkomst ook |
|
quote: Was mooi van jou, die oproep om meer metal in Hedon te programmeren . Boeiender |
|
Nou, sinds gisteravond een redelijk succes is gebleken, gaan we met deze opzet meer proberen te doen. Zou leuk zijn als er een vaste avond van gemaakt kan worden! Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=YriAqbs9WB4 |
|
Zou gaaf zijn, ben helemaal voor meer metal in Hedon! |
|
kan dat dommelsch er ajb uitgeflikkerd worden... man wat was ik zaterdagochtend brak! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |