|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
6 Nov. @ Plock Last Days Of Humanity + Agathocles + meer [Dit bericht is gewijzigd door Warmaster666 op 04-09-2010 22:02] |
|
LDOH, die bestonden toch niet meer ? |
|
Tadaaaaam... Nu wel weer blijkbaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jammer Kan ik de Rest In Gore verzamelaar ook maar beter weg doen. |
|
Je kan hem ook laten liggen in het vuil. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ben wel benieuwd naar de bezetting van de band... tijdje terug had Erwin 't er al eens over...(weer met LDOH goren en grinden). |
|
...volgens mij heeft Anne niet zo lang in LDOH de gitaar gehanteerd... |
|
LDOH is al jaren niet meer met anne. het is nu anno 2010 . joep - drums, erwin - bas, william - gitaar, mark - zang. FUBAR daar heeft boris nooit ingezeten. Boris heeft in i scream: protest gezeten, dat is pre- fubar. Toen boris daar weg is gegaan, is de naam veranderd naar FUBAR. LDOH staat ook op bloodshed festival 1 & 2 oct: cepahlic carnage, rompeprop, LDOH, psycroptic, weekend nachos, magrudergrind, hour of pennance, malignant tumour en nog veeeeel meer www.dynamo666.nl |
|
Hans op zang 6 november! www.hansopzang.nl |
|
Eindelijk weer ns een lekker grindconcert in de Plock waar ik bij kan zijn. Zeker dat ik hier bij ben... euu? |
|
quote: "Server niet gevonden" Helaas............gaat hem niet worden. |
|
schandalig!!! |
|
vet. Erg aantrekkelijk om te gaan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
aanwezig!!!! |
|
..want gRiNd Is PrOtESt!!! |
|
*schop*! omdat ik grind prefereer boven doom... |
|
LDoH was live wel vermakelijk, wie weet. Agathocles cd's trek ik nooit lang achter elkaar, beukt dat live een beetje? *open deur waarschijnlijk* Je moeder. |
|
..anders ga je lekker mee!!! AGx is live altijd beestigh! net zoals The Swanky's in 1971! Subliem! |
|
Oe, zie nu FUBAR pas, ook vet! Jammer dat het zo'n fucking eind rijden is. O en 6 november pas. Zie tzt wel. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-07-2010 22:30] Je moeder. |
|
een eind rijden??? bent er echt met een uurtje vanaf zwolle...) maar ja, als je ook niet verder komt dan de luchtplaats van de bajes, is het wel ver... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 30-07-2010 22:32] |
|
Ben vast wel weer vrij tzt. Je moeder. |
|
ku'j mooi jaag'n! |
|
quote: hoe laqng moet je zitten dan? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
zo, schop! echt veel zin in! |
|
met de auto vanaf arnhem 40minuutjes rijden.... conclusie: AANWEZIG!!!! lijstje: Despondency [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 30-08-2010 19:33] Your mother ate my dog! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |