IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tristania uit elkaar ?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2002 10:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 9:56 schreef Vampie het volgende:
Wat een leuke reacties weer

Jammer als ze uit elkaar zijn,ik wilde ze gaan zien in de Effenaar..de oude c.d.'s zijn best okeej.

Hmmm, waarom zijn de oude cd's ok? Omdat Morten Veland toen het brein achter Tristania was.

Waarom kan het me dus geen moer schelen als Tristania uit elkaar gaat? Omdat Tristania zonder Morten Veland geen Tristania is.
Hij had gewoon moeten zorgen dat hij de rechten op de naam Tristania had... Dan hadden die geldwolven nooit de naam Tristania te grabbel kunnen gooien.
Maar nu is Sirenia de voortzetting van de oude Tristania. Dus richt ik mijn aandacht op Sirenia.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2002 10:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Als het je geen moer kan schelen waarom reageer je dan?

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2002 10:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik lig er niet wakker van om eerlijk te zijn. ik vond hun laatse niet goed en hun optreden op Graspop was niet veel. maar voor de vele fans vind ik het wel jammer natuurlijk.

altx
Usericon van altx
Posted 09-09-2002 10:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 10:20 schreef Vampie het volgende:
Als het je geen moer kan schelen waarom reageer je dan?

Als je mijn reply goed tot je had laten doordringen, had je het wel gesnapt...

Ik vond Tristania goed (Beyond the veil is een van mijn favoriete cd's), maar Morten Veland uit Tristania zetten is net zoiets als Steve Harris uit Iron Maiden gooien. Een band draait rond zijn creatieve genie. Toen dat creatieve genie, Morten Veland, door de andere leden (met dollartekens in hun ogen) uit de band werd gegooid, bestond Tristania voor mij niet meer. En daarom richt ik nu mijn aandacht op Sirenia.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2002 10:39 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb het wel goed gelezen...

Maar als je het toch zo kut vind....nou ja lama..geen zin in discussie op maandag en zeker niet over Tristania.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 09-09-2002 15:29 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Hmmjah, het zou me niet echt heel veel kunnen schelen als ze uit elkaar waren; maar ik had ze nog wel graag een keer live willen zien. Het oudere werk van ze is en blijft de betere Gothic Metal.

En ik snap trouwens niet echt goed waarom iedereen zo laaiend enthousiast is over Sirenia. Op die hele cd 'At sixes and Sevens' zitten 30 sec echt mooie muziek (nummer1, 4:30 - 5:00) en voor de rest is het een beetje een 'Beyond the Veil-ripp-off'

Wel beter dan 'Tristinia - World of Glass', dat zeker. Maar het is weer jammer dat ze een modern tintje aan de cd brengen (Sirenia dus). Geef mij maar de oudere Gothic/Metal die nog niet bevuild is met computersamples en vage bliepjes.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-09-2002 15:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik heb ze een jaar of 2 geleden geloof ik eens live gezien, en vond ze zo indrukwekkend dat ik toen meteen een shirt van ze gekocht heb, jammer als ze zouden stoppen

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-09-2002 15:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 september 2002 9:34 schreef Schaffelaer het volgende:
Dit nooit meer op het podium te bewonderen?
Gelukkig nooit meer!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-09-2002 15:59 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:51 schreef Vargen666 het volgende:
Gelukkig nooit meer!

dit soort opmerkingen snap ik dus niet, wat boeit jou zoiets nu
als je het niets vindt ga je er gewoon niet naartoe.... altijd dat gezeik je kunt op dit forum niet eens de naam van bv. within temptation of cradle of filth noemen voordat er 3 mensen over je heen vallen "das kut, klote, niets fake etc" zooooo afgezaagd saai en voorspelbaar
(sorry maar ik heb n beetje graf n humeur)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2002 16:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 15:51 schreef Vargen666 het volgende:
Gelukkig nooit meer!

vargen is natuurlijk bang dat hij in plaast van "tristania" "possessed" leest. dat heb iik ook wel eens.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-09-2002 16:12 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Idd. Maar Firefox, ik heb het niet over de band maar over die opmerking van die gast die een foto van de zangeres plaatste met een evenzeer 'domme' opmerking er onder.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-09-2002 16:22 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Bij napalm records wisten van niks in ieder geval. Ik hoop niet dat ik ze nu heb laten schrikken daar .

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-09-2002 16:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 16:22 schreef Paul het volgende:
Bij napalm records wisten van niks in ieder geval. Ik hoop niet dat ik ze nu heb laten schrikken daar .

vond het al raar, er stond niks op blabbermouth en tig andere news sites...

dus het leek me al niet waarschijnlijk.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-09-2002 16:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 16:12 schreef Vargen666 het volgende:
Idd. Maar Firefox, ik heb het niet over de band maar over die opmerking van die gast die een foto van de zangeres plaatste met een evenzeer 'domme' opmerking er onder.

ok

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-09-2002 19:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 9:34 schreef Schaffelaer het volgende:

Dit nooit meer op het podium te bewonderen?
mis je niks aan laatste 2 keer dat ik ze zag zag zei eruit als een zwangere koe

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 09-09-2002 19:46 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Heb ze 1 keer gezien vond het ook wel weer genoeg...

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 09-09-2002 19:55 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Ik treur in elk geval niet voor het huidige tristania,...
Maar 1 ding is zeker, een beter album in het genre als widows weeds zal nooit meer gemaakt worden,zelfs niet door sirenia,hmm wel misschien als die moderne invloeden eruit laten,...

true disco chick

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-09-2002 23:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 september 2002 19:43 schreef impaled succubus het volgende:
mis je niks aan laatste 2 keer dat ik ze zag zag zei eruit als een zwangere koe

vik wat ben je weer subtiel

Je moeder.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 10-09-2002 8:53 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 9 september 2002 23:19 schreef karnivoor het volgende:

vik wat ben je weer subtiel
Ik kan hem niet ongelijk ongeven

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 10-09-2002 15:15 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 8:53 schreef Paul het volgende:
Ik kan hem niet ongelijk ongeven

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 10-09-2002 18:02 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik zou het erg jammer vinden als Tristania ermee zou kappen.
Live op Graspop vielen ze erg tegen (vanwege het slechte geluid), maar wilde ze wel gaan zien 20 okt. in de Effenaar, maar dat optreden is nog niet officieel bevestigd (heb de Effenaar gemaild afgelopen vrijdag daarover). Eind van de maand weten ze meer.

En die site van Tristania heeft het volgens mij nooit echt goed gedaan, ook niet na de restyling....

Bring The People Together

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 31-12-2003 10:39 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kzit weer eens WIDOWS WEEDS te luisteren...

dat blijft toch wel de allerbeste van tristania!!

I Find That I Am Not There...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-12-2003 13:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 december 2003 10:39 schreef rvanderholst het volgende:

Zo is dat en niet anders!

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 31-12-2003 13:15 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2003 10:39 schreef rvanderholst het volgende:

*schudt meewarig het hoofd*

Dat waren nog es mooie tijden

*zucht*

true disco chick

altx
Usericon van altx
Posted 31-12-2003 13:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2003 13:15 schreef pale enchantress het volgende:
*schudt meewarig het hoofd*

Dat waren nog es mooie tijden

*zucht*

*nog diepere zucht*

Die tijd komt nooit meer terug...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com