IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tristania uit elkaar ?!?! Vorige pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-09-2004 21:35 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 20:39 schreef Paul het volgende:
he he ... maar autumn heb je waarschijnlijk al te vaak opgedrongen gekregen en dat gaat tegenstaan ... ik vind hun optredens opzich best ok.

Geen spannende composities... geen enkel band-lid springt er uit qua talent (of laat dit niet zien ) geen goede uitstraling van de zangeres (ziet er leuk uit hoor, maar ik vind haar geen podiumuitstraling hebben) maakt samen: niet goed...

Dear dirty delightful old drunken old days

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 17-09-2004 0:23 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 september 2004 21:35 schreef Schaffelaer het volgende:
Geen spannende composities... geen enkel band-lid springt er uit qua talent (of laat dit niet zien ) geen goede uitstraling van de zangeres (ziet er leuk uit hoor, maar ik vind haar geen podiumuitstraling hebben) maakt samen: niet goed...

Vond het probleem meer de eentonigheid, ieder nummer leek op elkaar. En als deze band ook nog eens menig voorprogramma's verzorgd leek het uren te duren voordat ze eens klaar waren.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 17-09-2004 9:57 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hmm autumn is idd nog erger dan after forever en epica bij mekaar... stelletje omhooggevallen apen!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com