|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn er nog mensen die dit soort geweldige muziek waarderen> Zappa heerst!!! |
|
Jazeker!! |
|
joe's garage |
|
niet echt apprecieer het wel wat ik er van ken toch Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik vindt het altijd zo jammer dat een topic-opener niet even wat meer tijd vrijmaakt om de onwetende forumbezoeker te informeren over desbetreffende artiest/band... ik weet namelijk nix van zappa, maar wil wel meer weten... iets uitgebreider graag Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Frank Zappa is echt een fenomeen; superexperimenteel en hij schijnt een absoluut gehoor te hebben gehad (wat dat ook moge wezen); al zijn bandleden zijn meer of minder bekende grootheden; Steve Vai, Terry Bozzio, Mike Keneally, George Duke etc. Compleet eigen stijl en extravagant/ excentriek persoon. Muzikaal genie is eigenlijk beter. Verkocht zelf bootlegs van zijn show voor lagere prijzen dan die van die bootleggers zelf. Geweldig creatieve oplossing; zo verdiende hij eraan en werd de fan ook nog eens bediend. Meer info: http://ubl.artistdirect.com/music/artist/bio/0,,433556,00.html?artist=Frank+Zappa [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-09-2002 0:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja dat weet ik wel, ik kan ook googlelen... maar iets meer info in topic graag, moet toch niet zo zijn dat ze zelf moet gaan zoeken? moet wel geprikkeld worden... kijk eens in Mysticum topic... dat noem ik nou eens met waardigheid een topic starten, maargoed, ik zeik weer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Je moet Zappa gewoon HoReN... (snaak opsteken, plaat opzetten.... LuIstEreN,.... gek worden! ) Leve grensverlegging! why would you listen to me? |
|
Zappa heerscht!! Hot Rats is één van mijn favoriete platen.. Willi the Pimp, Peaches & Regillia!! Zijn absurdistische humor vind ik geniaal, teksten van zijn nummers 'Asshole', 'Stinkfoot', 'Yellow Snow' et cetera, heersch! |
|
niks aan. |
|
quote: ja sorry, had ik moeten doen, maar het was laat, ik was moe en zappa kwam ff in mij op, dus zetten ik ff een topic neer, maar onderhand het je kunnen lezen wat het inhoud. Zappa moet je horen!! Ik vind dat dat het wel omvat, het is moeilijk te beschrijven, bijna elk album is anders, spacy/jazzy/rocky noem het maar op, Mutilator heeft het wel aardig beschreven denk ik |
|
zoals gezegd, kan ik niks met zijn muziek maar ik wil wel effe kwijt dat ik een grote bewondering heb voor zijn volledige a-commerciele muziek en instelling. Hij had een goede neus voor talent (steve vai).Ook was die man erg intelligent en maatschappijkritisch als ik het goed heb. zonde dat hij gestorven is. |
|
Leuke user icon Yeah je bewondering is terecht, maar wat ken je van hem waarvan je een beeld over hem hebt gevormd? De muziek is nl. vrij divers. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Eerlijk gezegd op flarden op tv en bij kennissen van mijn ouders. Maar dat diverse is net mijn struikelblok. Ik ben muzikaal vrij conservatief en hou dus niet van rare "fratsen". maar als jj mij rock/metalgeorienteerde cd's (nummers) van zappa kunt noemen wil ik die zeker wel eens proberen (en ik verwacht echt geen deathmetal) En mijn plaatje heb ik te danken aan heosphoros,slechtheid en vampire_girl.allen nogmaals zeer veel dank. |
|
Supergeile muziek natuurlijk. Favouriten van mij zijn toch wel Apostrohe' en Them Or Us (en... en... en... maar dan kan ik nog wel even doorgaan). Pas ook The Grand Wazoo aangeschaft, verassend lekker ceedeetje. Hier een item waar ik erg blij mee ben. Tis wel geen officiele uitgave maar een interview uit 1970. Die echte zappa pd's zijn wel errug tof maar ook errug duur Laatst ook de lp A Evening With Wild Man Fischer van iemand geleend. Hele goeie shit uit 1969. Tis een straatmuziekant die van Zappa een lp mocht maken, je weet niet wat je hoort!!! En op twee nummers speel zappa ook nog mee Nog een goede zappa-link voor de liefhebbers http://www.planetzappa.com/planetzappa.html I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Jaaa die is te gek! |
|
Aphosthrophie?,Overnight sensation, en vooral:One size fits all!!! Zappa rules! ......Evilterrestrial.................................. |
|
Frank is God |
|
Ik heb een stel van die can't do that on stage anymore, en ik vind het allemaal best wel goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb vele gigabytes aan live-optredens en tv-interviews. Frank was geniaal. Hij was slimmer dan de hele Amerikaanse regering bij elkaar. Ook hoe ie een stokje stak voor de vreemde wetgevingen binnen de muziekindustrie was super. Z'n concerten zijn super. Ik heb zelden een band gezien die zoveel plezier maakt op het podium en waarvan de muzikanten allemaal bij elkaar zo waanzinnig samenspelen. Er is nooit iemand anders geweest die zoiets neer heeft kunnen zetten. |
|
Zappa is een van de genieen van zijn tijd |
|
godver, ik moet 50 posts hebbe, dus hier ook maar 1 slayer tiete grolsch |
|
quote: Ik heb de YCDTOSA-sampler op lp Het is een soort promo uitgave voordat die serie uit kwam. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Wat staat daar zoal op dan? En hoe kom je dr aan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dr staan nummers op die later ook op de YCDTOSA serie staan. Dus als je de hele serie hebt staat er niets nieuws op. Maar het neemt niet weg dat het een hele bijzondre uitgave is. Ik heb hem van iemand gekregen die ook de hele serie al had. En ik had nog niets uit die serie dus heeft hij mij (enorm) gematst I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |