|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: bijv. de cd's die ik al noemde: 'The man from utopia' en 'Ship arriving too late to save a drowning witch' hebben allebei de 'impossible guitar parts' van Steve Vai. Op 'Utopia' staat het geweldige The dangerous kitchen waarbij Frank zichzelf heel secuur begeleidt op gitaar met een behoorlijk springeige melodie. Verder een geweldig nummer over sci-fi b-films "the navigator always gets killed by a bad space person" "they need to reproduce!" Ook 'Joe's garage' is geweldig; wel een dubbel cd maar de muziek is heel licht verteerbaar; heel anders dan het neurotische van Jazz from hell enzo. Catholic girls, crew slut why does it hurt when I pee... Verder het nummer 'Disco boy' van 'Zoot allures' (titel=variant op het Franse Zut alors dat godverdomme betekent) Eigenlijk gaat de lijst on and on.... quote: Zou je hier meer over willen vertellen? Ik heb me nooit zo in de achtergronden verdiept. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-09-2002 2:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
In "het echte frank zappa boek" staat allemaal die zooi beschreven, ligt gewoon in de boekhandel |
|
quote: Daar protesteert mijn beursgeknepen geldbeurs tegen; liever krijg ik de informatie als hapklare prak opgediend of anders desnoods een url. Ik zou bijvoorbeeld eindelijke wel eens willen weten of het waar is dat Steve Vai ooit zijn gitaar bij een groupie inbracht en het Amerikaanse volkslied ging spelen. En haar reaktie natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-09-2002 6:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wil best at moeite doen, maar het hele boek scannen gaat me te ver! |
|
net de goude versie van Hot Rats binnen gekregen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zijn stukken voor orkest zijn echt heel gaaf. En nog veel gaver om te spelen. |
|
*kick* Vandaag eindelijk Sheik Yerbouti aangeschaft [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-08-2003 23:16] |
|
Ik vind tot nu toe, youre only in it for the money het beste lekker weird!!! Op the man from utopia staat the jazzzzzzz dicharge party hatts en dat heeeerrccht ook zeer |
|
Je ziet de laatste tijd sporadisch zappa dvd's voorbij komen. Natuurlijk voor onmogelijke bedragen. En volgens mij zijn het nog bootlegs ook. Damn, ik wil Zappa dvd's I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Het wordt inderdaad tijd dat in ieder geval de oude video's op dvd worden gezet!!! Maar meer is altijd beter |
|
Een hele tijd geleden stond er op de Zappa site dat ze er een zooi uit gingen brengen. Je kon je dan ook van te voren er voor inschrijven (en natuurlijk betalen) en dan kwam je naam op de dvd te staan. Erg cool dus. Maar het is nu vrij stil geworden. Zeker niet genoeg geld binnen gekregen. Ik snap echt niet waar die gasten nu mee bezig zijn. Ze verkopen echt een hoop van zappa's oude zooi. Laatst nog de gitaar van Zappa die hij van Hendrix had gekocht. De gene die Hendrix in de fik had gestoken. Zappa had er nog een album mee opgenomen. Slechte zaak I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En zappa had maar 3 of 4 originele video's volgens mij moeten er kilometers filmrollen zijn van die man!!!!! |
|
quote: Volgens mij veel meer hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Was er niet al eerder een ander Zappa topic? Anyway, mochten mensen interested zijn, Satisfaction in heerlen doet een stuk of vijf verschillende Zappa albums in uitverkoop (9.95), ga er zelf probably ook een paar halen Zappa is muzikale geniaal gestoorde magie "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zappa is een grootheid in zijn muziek. Z,n humor is zeker te pruimen. Ik heb ooit z,n bio gelezen, daarvan heb ik me te pletter gelachen over de dingen die hij meemaakte of zag. Maar wat wel zo is, dat ik geen +/- 50 cdees gaat halen omdat ie zo geweldig is. En niet alles is geweldig of te pruimen. Ik zou nog wel z,n orchestrale werk willen hebben. |
|
Ik had er veel voor gegeven die man eens een keer live te mogen aanschouwen.. |
|
quote: Ik had er veel voor willen geven wat hij kwa muzikale kennis had. Ik ken de ritmische principes een beetjewaar hij uit putte. Maar z,n harmonieen niet. Maar dat ik je een klein beetje uitgelegt wat die principes waren. |
|
ik heb me laten vertellen dat Zappa ook electronische muziek heeft gemaakt....Weet iemand hier meer van? Suck my piss |
|
quote: Luister eens Jazz From Hell. Ik word er iig knettergek van. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zappa kon meer zeggen over hoge politici dan wie dan ook. Heilige huisjes omschoppen was hem ook niet vreemd. Toen tv-dominee Jimmy Swaggart(?) werd gepakt in een motel met 2 prosti/tu..hoeren Kwam Zappa met een liedje hierover. en natuurlijk "Ring of fire" in reggae Een kleine snol zit zo vol. |
|
Waka/Jawaka Sheik Yerbouti You can't do that series KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sheik Yerbouti weer eens van stal gehaald. Ik stond vanochtend in een totaal verneukte file en was bereid om mijn stuur uit de sponning te rukken en de eerste de beste eikel bij me in de buurt in elkaar te beuken. Maar toen eindigde mijn Prince CD en kwam Zappa op. Ik lag gelijk in een enorme deuk en was zelfs bereid om allemaal klojo's voor me te laten gaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zappa is cool!! dat verhaal van die poedel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
The Poodle Lecture. Die is leuk ja. German Lunch is ook grappig. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |