|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ja, shit! |
|
quote: Je kan 'em zeker niet op mpeg formaat zetten en op de server knallen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The Osbournes is toch op MTV of niet? No regrets and no remorse... |
|
ja " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Kut. Hier zit dus geen mtv op de kabel No regrets and no remorse... |
|
'k had het dus vanavond opgenomen, en nu net willen kijken, maarrr... het was een herhaling van vorige week echt balen, wat is dit nu weer voor klotezooi. Oud Vuil. |
|
quote: Zelf benk wel blij dat ik dan nog maar 1 ipv 2 afleveringen heb gemist... Maarruh; wat vind je van bovengenoemd idee? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb de Osbournes vandaag voor het eerst gezien, en ik vindt het wel lachen. het is gewoon een lekker zooitje daar in huis. |
|
quote: Jij ook al! Godver! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: 'k zou niet weten hoe dat van video naar pc zou moeten, daar ben ik niet inte..intr...intiell..slim genoeg voor Oud Vuil. |
|
quote: Maandag dus gedaan (moest toch nog ook bottom tapen dus kwam mooi uit ) De aflevering met de hondetherapeut; Ozzy is cool as fuck! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb het afgelopen maandag gezien.. was wel lachen ja.. .. Wel slim van die lui van MTV: In plaats van het doodgeverde en lang niet zoveel kijkers meer trekkende concept van het 'doodgewone mensen in een extreme situatie zetten' (zoals bij Big Brother, Expedition Robinson, de BUS, etc..) hebben ze nu 'extreme mensen' in een doodgewone situatie gefilmd... |
|
Die Ozzie heeft te veel lijntjes coke gesnoven... sjonge, wat is die gast sloom en dom geworden. Ik kon eerst niet geloven dat het Ozzie was toen ik het zag. Best wel triest, dat je van ZO'N zanger zijn, afglijdt naar een trage, slome achterlijke zool. Maar die show is wel lachen ja. Vooral toen ze allemaal een hond namen, en die beesten scheten overal overheen, bwahahaha |
|
volgens mijn info staan de episodes van the osbournes gewoon op KaZaa Let´s bring back the METAL |
|
quote: Omdat Fortuyn dood is gegaan, hadden ze de programmering omgegooid, en nog maar ff alles een aflevering opgeschoven. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dus de aflevering in het huis met die hondentherapeut was de eerste? Een geluk bij een ongeluk! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: tuuuurlijk, zat er wel in. alles was opgeschoven geloof ik Oud Vuil. |
|
quote: Sloom wel, maar dom? En als zanger is hij gewoon nog steeds goed hoor! quote: Maar wat maakt die show nou écht lachen? Die gort- en gortdroge humor van Ozzy natuurlijk!!!! Ozzy was, is & blijft klasse!!!!! Een levende legende!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-05-2002 4:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bweuh, wilde ik het gister opnemen stoort die band van hier tot tokio en weer terug. Naja ik heb Ozzy gisteren toch live op Ozzfest in Antwerpen gezien, beetje slap optreden trouwens. maar Tool was onverwacht goed |
|
[offtopic]Tool is altijd goed live[/offtopic] (met off-topic te posten, vergooi ik mijn kansen om modder te worden zeker?) [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 24-05-2002 20:50] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
coole serie moet er altijd om lachen Be quick or be dead |
|
die dochter gaat toch nu een single opnemen? like a virgin van madonna, meen ik ergens gelezen te hebben? zou pappa backing vocals doen? er schijnt ook een tweede serie te komen, daarin doet de dochter die in deze serie niet wou, wel mee. Oud Vuil. |
|
Geweldige aflevering vandaag weer. Ruzie met de buren die 'snachts kampvuurliederen deden. Moeder ruziet met buren. Zoontje draait om de buren terug te pakken keihard Meshuggah. Dochtertje schreeuwend wakker beneden. Ozzy snurkt keihard door op de bank.... Later in de aflevering gooit ie een blokje door de ruit van de buren; zoooo relaxxxed!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vandaag dezelfde aflevering als vorige week! Hoe zit dat nu met die herhalingen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |