|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
er komen nieuwe aflevering waar ozzy en gezin 22miljoen euro voor vragen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
bah, incest BROODJE POEP! |
|
bericht niet goed gelezen, dom grapje, pardon BROODJE POEP! |
|
Heb het net voor het eerst gezien. Sja, wat zal ik zeggen. Was alleen aardig omdat Ozzy er in zit. Zijn kinderen zijn irritant, zijn honden zijn irritant en zijn vrouw heeft een irritante stem. Verder komt Ozzy minder triest over dan dat ik dacht na het lezen van andere reacties. Hij was nog vrij fit eigenlijk, een beetje een aansteller dat wel. Maar ik heb ook het idee dat die serie een beetje in show gezet is. |
|
quote: Tuuuuuurlijk kijk je het om Ozzy...en ikzelf met name om zijn gortdroge humor. Ook het leven van zo'n rockster achter de schermen zijn carriere is interessant. De rest boeit idd niet... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
shittt, vergeten, nou ja, kijk de herhaling wel hoewel ik die idd ook niet altijd begrijp. ze maken er echt wel een zooitje bij mtv van trouwens, hoorde gisteren op de radio dat noel galagher van oasis hetzelfde voor ogen heeft als wat ozzy nu doet. maar of daar net zoveel mensen naar gaan kijken, ik denk het niet. Oud Vuil. |
|
shittt, vergeten, nou ja, kijk de herhaling wel hoewel ik die idd ook niet altijd begrijp. ze maken er echt wel een zooitje bij mtv van trouwens, hoorde gisteren op de radio dat noel galagher van oasis hetzelfde voor ogen heeft als wat ozzy nu doet. maar of daar net zoveel mensen naar gaan kijken, ik denk het niet. sorry dubbelpost, wanadoo [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-06-2002 21:52] Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |