|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er een goede parkeerplaats in de buurt trouwens? |
|
db's heeft zelf een grote parkeerplaats. |
|
|
|
@Jenje: Voor eten kan je ook bij de Esso of BP aan de overkant terecht. [Dit bericht is gewijzigd door Gruis op 04-10-2010 14:43] |
|
Zal er een merch stand zijn? |
|
@Jenje: niet vergeten dat ik een Belg ben, ik spreek een andere taal, dus reservaties is wel correct @Number 17: denk wel dat alle bands wat merch meebrengen... |
|
quote: Jij bent een verNederlandste Belg gezien de tijd die je in ons platte saaie landje spendeert, dus rekenen we reservaties uit jouw mond/vingers fout Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
@Marcel: mij beledigen doe je maar via PM RESERVERINGEN (wat een vreemd woord :p ) kunnen nog steeds, en dit tot 9 oktober. |
|
quote: PM hebben ze hier op ZM niet Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Meer dan genoeg manieren om me te bereiken |
|
quote:Vreetzak! |
|
Het zit 5 minuten van de Amsterdamse straatweg, wat zo'n beetje vol zit met allerlei eettentjes. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Morgen! |
|
quote:Ja, kook jij dan? |
|
Zijn ze bij Db's streng op binnenkomen vanaf een uur of 22.00? Ik zit erover te denken om nog even langs te komen, maar ben pas rond een uur of 21.30 in Utrecht. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 09-10-2010 16:56] |
|
Daar beslist DB's niet over, ik wel :p Denk niet dat ik daar een probleem van zal maken, mss enkel nog een symbolische bijdrage |
|
Al uutverkocht de bende? Oftewel, last minute langs komen een mogelijkheid of helemaal niet? |
|
quote: Redelijke kans dat ik dan 's avonds nog een paar pilsjes kom pakken |
|
quote:Gewoon meegaan |
|
Hmnee ga niet op de gok, zijn er geen kaarten meer en kan ik terug naar huis lopen |
|
kingofinsania zit hier net omdat hij zijn spullen gedumpt heeft en zegt dat het niet is uitverkocht. Mensen kunnen gerust op de bonnevoie komen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zin aan! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik ook .. over 20 min richting wollywood dan naar naar Utreg |
|
kingofinsania zit hier net omdat hij zijn spullen gedumpt heeft en zegt dat het niet is uitverkocht. Mensen kunnen gerust op de bonnevoie komen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |