IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 10-10-10 UtrechtDOOM @ Db's Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-10-2010 15:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mocht er nog iemand een setje concertfoto's willen van een van de optredens dan moet 'ie me even op de gastenlijst zetten, dan kom ik nog wel even aanlopen

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-10-2010 17:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Echt zwaar balen dat ik niet kon / kan gaan vandaag.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-10-2010 17:51]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2010 17:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2010 19:59 schreef Silence het volgende:
Present.
Heb je de laptop mee ofzo?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 10-10-2010 19:30 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Gaat niet meer door voor mij helaas

Silence
Usericon van Silence
Posted 10-10-2010 19:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2010 17:56 schreef Greycloak het volgende:
Heb je de laptop mee ofzo?
Nee, helaasch. Ik had in mijn hoofd 10 november, en als ik wist dat het op een zondag was, had ik sowieso niet gekund. Wel erg jammer.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2010 1:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was mooi avondje, te weinig mensen, en jammer dat het uitliep.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-10-2010 7:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Hoe was Switchblade?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-10-2010 8:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Vibrerend.. En een goeie motivatie voor mij om dan eindelijk oordopjes te halen. Maar wel enorm gaaf!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-10-2010 8:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Eerste bands gemist (vooral jammer dat ik Terzij de Horde heb gemist, nog wel die 4-track kunnen scoren gelukkig). Ik heb verder niet zoveel bands gezien maar het was ook allemaal wat te metal voor me.
Switchblade vond ik tof, mooi gedaan met die brullende sound met z'n tweetjes. Ataraxie vond ik niks.
Eagle Twin was geniaal maar godverdomme, wat LUID zeg. Ik vond het wel jammer dat ze echt voor anderhalve man en een paardekop moesten spelen maar het was echt gaaf. Maar LUID, jezus christus. Ik had oordoppen in en heb nog een piep. Wat een vette band wel, ik heb staan genieten.

Jammer dat het uitliep ja. Qua opzet vond ik het ook niet helemaal geslaagd, op een gegeven moment was ik echt mijn tijd aan het uitzitten tot Eagle Twin. Iets teveel bands waar ik niets mee kon (sowieso wel veel bands). Maar goed, organisatie bedankt, er zijn weinig liefhebbers voor dit soort muziek dus ik ben allang blij dat ik iets als Eagle Twin weer eens heb kunnen zien .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-10-2010 8:29]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2010 10:19 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

gaaf maar erg lang dagje zo van 12 uur tot ongeveer 1 uur en nog even thuis doorgegaan met Jo van Ataraxie met z'n vriendin en Kingofinsania tot een uurtje of 3. king is alweer richting Belgie en de andere twee liggen nog in coma en heb zelf een lichte kater hahahaha.
Freek heeft perfect werk afgeleverd met het geluid. de bands klonken vet en niet te hard en alles was goed te onderscheiden.
Ondanks het lichtelijke uitlopen (wat standaard is bij dB's) aboluut voor herhaling vatbaar.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Terzij de Horde
Usericon van Terzij de Horde
Posted 11-10-2010 10:38 by Terzij de Horde Wijzig reactieProfiel van Terzij de HordeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/terzijdehorde

Mooie dag - Funeralium en Ataraxie vond ik beiden fucking vet, net als Eagle Twin trouwens. Ortega was gaaf en de magische touch van Freek zorgde voor een veel beter geluid dan gisteren.

De volgende keer iets minder bands waardoor de lengte van de dag en de prijs omlaag kunnen - maar mooi dat dit toch zo kan in Utrecht.

Zelf ook veel goeie reacties en een gitaar tegen mijn bek. Veel staan lullen met relaxed volk.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-10-2010 11:46 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Terzij De Horde deze keer overgeslagen was toen hard aan het bieren. Switchblade, pombagira en eagle twin vond ik persoonlijk ietwat tegenvallen. ortega was gaaf. Ophis, Ataraxie en Funeralium waren de absolute hoogtepunten voor me. Vooral Ophis en Funeralium waren megavet.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

mascha
Usericon van mascha
Posted 11-10-2010 18:19 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

Was echt weer een mooi festival, Ataraxie en Funeralium waren weer de beste en gezellig om weer eens bij te kletsen met Jenje en om Dirge for november te ontmoeten.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-10-2010 12:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Insgelijks!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com