|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.013web.nl/detail.asp?1364 Ik ken ze niet maar heb veel goeds OVER ze gehoord vandaar dat ik zo benieuwd ben. |
|
als ik kan ben ik er. |
|
Je zult niet teleurgesteld worden MBMarduk! |
|
Grrr verdomme waarom valt dit nou weeer samen met Progpower ?????? |
|
dat moet lukken....jaja Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Candlemass, cool! Eens kijken of ik ook kan... |
|
Ik zal er ook zijn niet zo ver weg van breda dus das mooi You will never have, what i never had. |
|
hmm, wel erg heersende band ja... maar ik zal d'r niet zijn |
|
Een Friesche headbangers delegatie zal er ook zijn. Candlemass was super op Wacken en dit doen ze weer ff dunnetjes over in Tilburg. Concert van het jaar! En nee bovenstaande is niet voorbarig. Ik ben gewoon een Candlemass junkie. Zaterdag eerst ff naar Thanatos. bub |
|
da's mooi K met P... ik moet die dag werken kan geen vrij krijgen, omdat ik dan net vakantie heb gehad... grrrrrr If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Laatst kocht ik wat Candlemass CD's, en er zaten ook nog videos op van clips en dergelijke van hun. Is het misschien nog interessant als ik deze ergens online zet voor wat mensen hier? Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Hmmm... ik heb mijn cheffin gemaild met verzoek om vrij te krijgen 6 oktober... Hopelijk gaat ze akkoord If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Absoluut! Kan ik gelijk een beetje weten wat me straks te wachten staat! |
|
quote: Hail! mooi hoor man!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het zal wel enige tijd (een paar dagen) kosten voor ik die filmpje ergens heb ondergebracht, ze zijn namelijk 60+ MB. Of ik moet ze op een of andere manier zien te knippen of comprimeren naar een handzaam formaat (50- M Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Misschien voor jou een probleem maar voor mij is 60MB een fluitje om binnen te halen. 'K zou 't op prijs stellen anyhoo. |
|
quote: mail me ff dan zorg ik dat ik ze voor je online help |
|
quote: Veel mensen zitten met kabelinternet, waarbij de download rate soms oploopt tot een halve mb/s , maar het uploaden helaas beperkt blijft tot 10 - 15 kb/s.. Dus binnenhalen is nauwelijks een probleem voor de meeste, maar uploaden gaat vaak traag en kost veel tijd. |
|
quote: Mja, 15kBps uppen vind ik zelf ook nog te doen. Maar ik bedoelde het niet bagatelliserend ofzo, ik ging ervan uit dat hij een 56k modem had en dus één à twee trax per dag kon uppen.... . . En nu ON TO PIK! |
|
Dat weekend is ook al Borknagar en Finntroll. En helaas moet ik prioriteiten stellen en voor het een heb ik al kaartjes. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het probleem is niet uploaden, maar wel grtis ruimte te vinden om het ergens te plaatsen. De grootste gratis plaatsen om zooi te plaatsen op het internet zijn 50 MB (Althans, de grootste die ik vond naar lang zoeken) Ik heb rajackar een mailtje gestuurd en die heeft als het goed is een oplossing. De clips zijn van de nummers 'Bewitched' en 'Mirror Mirror'. Dit zijn wel kicke metal clips, met metalheads van zo'n 10 jaar terug ofzo. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Yesss, Ik heb mijn KAARTJE!! - MBMarduk |
|
Ik heb vanmorgen 2 kaartje gekocht dusse... ik ga! Gisteren nog zitten twijfelen of ik alsnog de 6e oktober naar Progpower zou gaan ivm Theorie in Practice, maar de dure entreeprijs (20 euro) voor maar 1 uurtje TIP was me al te gortig... de keus was op dat moment heel snel gemaakt! [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 14-09-2002 18:46] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Aardige chefin heb jij |
|
Ik kan niet |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |