|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
De naam zegt me wel wat, maar ik heb het album nooit gehoord zover ik weet. De omschrijving klinkt in ieder geval veel belovend. |
|
Ik heb onlangs Deviser -"thy blackest love" (demo-materiaal etc.) in huis gehaald. Ik vind het zowat klinken als black metal uit de jaren '80, met een eigenzinnig geluid. Iemand bekend met het latere werk van die gasten? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hmm alex evil dark is ook the one behind 'the one' verder heeft ie een nederlandse moeder wat verklaard waarom er om de 4-way split None Shall Escape The Wrath (met krieg, judas iscariot en eternel majesty)een nederlandstalig nummer staat (voor t donker zullen we heersen) als je geintresseerd bent heb ik nog een split 7" te koop In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik geloof dat ik dit topic over het hoofd heb gezien. GVD! Is dit gebeurd met Griekse blackmetal?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Is griekse black metal net zo true als griekse rijst??? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Heb een split 7"ep van deze band met een Noorse blackmetal band samen...enkele jaren oud. Kan me de muziek verder niet meer voor de geest halen... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehe, jij bent net zo flauw als ik kan zijn: nog ff voor de liefhebbers: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
griekse black metal |
|
ik heb hier nog één of andere 7" liggen van Lemegethon, Demonic Hellhounds. http://www.myrrthronth.de/bands/l/lemegethon.htm |
|
quote: jaja, noem maar eens een goede griekse black metal band You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Zie de eerste post in dit topic. |
|
quote: oke, maar Rotting Christ vind ik niet echt black metal. wel een vette band trouwens You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Astarte, Der Sturmer, Zemial Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
@BringerofLight: Zeker nooit de oudere releases gehoord zeker. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-04-2005 22:15] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hm. Die eerste is toch echt black. Ik ken het latere werk niet allemaal. |
|
quote: oke, dan verschillen we van mening. latere werk is meer melodieus, toen gingen ze ook opeens balen van hun naam You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: vind je dat Astarte serieus goed? okay, ik heb slechts één plaat gehoord, maar daar was echt geen hol aan. |
|
quote:Het kan aan mij liggen hoor, ik ben niet echt bekend met R.C. Maar volgens mij is de eerste gewoon black. Niets geen menings verschil. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik vind de eerste en de derde full-length serieus goed ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat is nou weer een 'typisch grieks BM-geluid'. Alsof griekse bands dat zouden moeten hebben. Doe mij maar een originele band. Bands aan elkaar linken dmv het land van herkomst heeft weinig nut. Ik bedoel, neem nu die hele gothenburg stroming, daar is toch ook geen ruk aan. Alles klinkt hetzelfde. Ik pluk liever uit elk land de besten. Order of the ebon hand maakt trouwens wel een vuig potje black metal. En o ja, Vorphalack is een gigantische kutband. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: goed goed, hoe heet die eerste dan? 'triarchy of the lost lovers' of 'thy mighty contract'? You can either agree with me, or be wrong. |
|
De oude Rotting Christ heerscht alles eruit. Aldus sprak Terrorist Raymond |
|
Thy mighty contract. |
|
quote: dan heb je waarschijnlijk gelijk. hoewel ik 'm wel heb ken ik 'm nauwelijks. hun 2de vind ik geen black You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |