|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dimebag natuurlijk. Of bedoel je echt tussenvoegsels? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-08-2010 1:24] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zet er ook even bij waarom ze zo heten. Waarom Pete Command? |
|
quote:Hij had een centenbakje? |
|
quote: Ik wil coke! Nu! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
speed was het toch? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nee, Pete. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik heb geen speed gehoord in de wandelgangen, maar misschien lette ik niet genoeg op, ik was zo aan het rennen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wim the runner Van Burken |
|
quote: Dat is een artiestennaam. Zelf gekozen. Daar is dit topic voor: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2308 Ik bedoel echt een naam die ze gekregen hebben omdat ze zo goed zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat een topic, ik dacht eerst da ie uit 2001 kwam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat dacht ik ook al! Vooral het.. quote: ..vond ik erg klinken alsof het uit de vingers van een 25-jarige Muti kwam. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
dit is een serieus bedoeld topic hoor. Ik doe een beroep op de feitjeskennis van muziekliefhebbers hiero. Ik ben gewoon benieuwd welke muzikanten -ook buiten metal- zulke reputaties opgebouwd hebben dat ze een titel opgespeld hebben gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-08-2010 2:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Komt Corpsegrinder aan z'n naam omdat hij groupies eet? Je moeder. |
|
Oh sorry! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee omdat hij met de assen van zn skateboard over lijken heen glijd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hoop dat de openingspost nu duidelijk genoeg is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Duidelijk, er was ook een zanger die ze The Human Siren noemden vanwege zijn hoge stemgeluid, maar ik weet niet meer wie. Weet jij dat? |
|
Volgens mij bedoel je Iron Maiden's Bruce Dickinson 'The airraid siren' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat zal hem zijn. Glenn "Evil Elvis"Danzig omdat hij als Elvis klinkt. |
|
Philthy 'Animal' Taylor (naar de drummer van the Muppets) Mark 'The Animal' Mendoza (beestachtigheid) Steve 'Bomber' Harris (geen idee...) Rob 'Wacko' Hunter (lunatic) Tim 'Ripper' Owens (omdat hij bij z'n Priest-auditie The Ripper zo goed zong) Bareuh... |
|
Micha(raarbaard)Keiftenbelt omdat ie een baard heeft Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Tony "blootbil" Goudkamp, omdat hij zo vaak zijn reet laat zien. En godvrrrrrrrrr, wat een kansloos topic dit zeg, erg interresant... NOT. Boeiender |
|
Hahaha toffe gast inderdaad Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |