|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
wisten jullie dat dimmu borgir ook shirtjes verkopen ? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-09-2002 20:11] |
|
quote: Nee,ik vind van niet,heb graag dat er op een hirt iets staat dak nog nie gezien heb in het cd-booklet,of op de hoes of zo.En ik vind bij cof-shirts,zeker ook dat ze teveel met blote vrouwen bezig zijn,maar ja... Noppe |
|
quote:dit gedeelte snap ik ff nie |
|
quote: Je wordt 3x verbetert i.v.m. tekstfouten. (lees maar een stuk terug in dit topic) the only pleasure is pain |
|
quote:ja nederlands is mij goedste vak maar oke kga wel verder on-topic |
|
quote:Verbeterd is met een D van Dirk. |
|
On topic graag mensen! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Bij Displeased valt het trouwens wel mee heb ik gezien; daar hebben ze maar 44 shirts in den verkoop! |
|
quote:euh in dit geval zou ik Domoor gebruiken |
|
quote: 44?das beetje overdreven Noppe |
|
Ik heb er GEEN. Ze hebben er wel een paar waar ik om kan lachen, maar niet iets dat ik zelf zou kopen. Ik vind de muziek heel erg ruk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
geen cradle shirts, hoef ze niet ook:D wel grappig kwa design (fingered by god...) slayer tiete grolsch |
|
quote:ja vandaag toevallig een gezien [edit]mijn mening over CoF-shirts: ik vind ze niet mooi, echt niet! die vuurachtige letters vind ik er niet uitzien, en al die stompzinnige afbeeldingen intresseren me ook niet. Ik ben dan ook geen CoF fan.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 11-09-2002 20:04] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
serieus? echt war? boeiend? meen je da bron: hans teeuwen slayer tiete grolsch |
|
haha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik vind ze geweldig. vooral mijn WANKER longsleeve! luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Vind ik ook,al moet ik zeggen dat ik wanker wel wat zwak vind persoonlijk. Noppe |
|
ja ok, maar de voorkant is luuuuuuv is in the air......... |
|
quote:ik heb ooit is dat shirt aan (m'n inmiddels ex-) vriendin gegeven, wat een lelijk nergens op slaan shirt zeg |
|
quote: veel namaak tegenwoordig!!!wel jammer! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
zoek de verschillen... Je moeder. |
|
quote:De een is een beetje getint gelig wit terwijl de ander gewoon wit is I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik moet zeggen dat dat "jesus is a cunt" shirtje d'r beter uitziet dan de paars-geel-rood-blauw-roze-groene cradle of filth shirtjes waar ik af en toe jochies mee voorbij zie huppelen hierzo. Die lui hebben nog lelijkere shirts dan maniac butcher hoezen heeft |
|
quote: he,slimmeke,dat zijn NAMAAK shirts waar die idioten zich in vertonen!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |