|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Worden die schijtdingen ook al vervalsd Hahah, doet me lichtelijk nostalgisch terug denken aan de techno/hardcore scene, heheh.. "hee die aussie is zeker een neppert??" |
|
LOL I was me but now he's gone |
|
quote: Oh jong,wat heeft dat nu te maken met ziek in je hoofd zijn???Ze doen tenminste moeite om iets anders of een stomme cd-hoes op hun shirts te drukken. En ja,ik vind hun teksten wel origineel,behalve dan bvb die van pagan saviour!! Noppe |
|
quote: hehe was op een gegeven moment wel erg jah... met lonsdale begonnen ze toen ook al... Je moeder. |
|
Ik heb trouwens 4 Cradle longsleeves. - één van Cruelty and the Beast (zit helaas een witte vlek in van bleekwater ) - één van Midian, donkerrood met logo op de voorkant en cirkel op de achterkant - één van Lord Abortion (mijn favoriete COF shirt) - één van BSTS. the only pleasure is pain |
|
Heej, t komt trouwens op 12 euro ofzo, ik zal morgen een mailtje sturen. |
|
owkee. the only pleasure is pain |
|
quote: he man dat kangaroe ding aan je aussie staat verkeerd om! NEP!!!!! "ahahahahahahaha" volgens mij zijn op deze manier al heel wat kinderen getraumatiseerd My madness, my sadness |
|
quote:En dan ga je maar blote vrouwen op je voorkant zetten Die teksten zijn allesbehalve origneel. |
|
quote: Ok,er zijn shirts van hen met blote vrouwen op de voorkant,maar ze zijn belange nie allemaal zo,he!! Ik heb denk ik een tiental shirts van hen,en 3 daarvan zijn met naakte vrouwen,that's it. Noppe |
|
quote:diehard cradle fan!!!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Collectie van Panda opgekocht ofzo?? |
|
quote: Nope Noppe |
|
quote:sorry hoor, je mag denken wat je denkt. Maar als ik aan cradle of filth fan denk, denk ik niet aan een twisted freak of nature. maar iedereen zijn mening |
|
quote: Ik heb ook absoluut geen probleem met iemand anders mening(cf. dwaallicht) anders wordt een forum overbodig. Ik geef dus ook enkel de mijne,geen probleem! Noppe |
|
quote: Zeg dan niets.. |
|
quote: Zoals jij dus blijkbaar! Noppe |
|
quote: Van Heosphoros: quote: Hij vroeg me of ik dit even wilde zeggen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Whatever! Noppe |
|
Kan je alleen maar in je eigen topics posten. Omhoog halen. |
|
Ontopic the only pleasure is pain |
|
quote: Pfffff |
|
quote: Beter kijken vriendje,dan zou je zien dak elders ook post!! Noppe |
|
ONTOPIC!! the only pleasure is pain |