|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Of je regelt gewoon zo'n theeknijpunit voor een paar euro. Die dingen gaan jaren mee. |
|
Als je dan toch elitair thee wilt zuipen ga dan gewoon naar oma Ellie in de UK. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rooibos thee is gewoon een soort kaneel thee light. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Euh, nee? Heb je niet gewoon rooibosthee met toegevoegde kaneel? |
|
Nou ja, ik heb natuurlijk ouwe smaakpapillen, die zullen wel ietwat verrot zijn. Maar ik proef echt kaneel, beetje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Aha! Blijkbaar hebben we hier op het werk Rooibos thee, maar ook Rooibos vanille en Rooibos mango-perzik thee. Maar geen kaneel. Geen idee welke ik gedronken heb. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als het naar vanille smaakte was het waarschijnlijk mango perzik. |
|
quote: Weerzinwekkend, heb je al je ledematen nog? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ben wel fan van (uiteraard valt er niet te tippen aan een "echte" chai, maar kan echt wel smaken) en hun Zeker niet voor elk moment, maar 's avonds voor tv best fijn om te consumeren. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb weinig vertrouwen dat de smaak zo goed is hierbij, ik heb ook weinig last van plantjes en zakjes al zou het fijn zijn als het bij het gft zou kunnen. Ondanks dat thee na water mijn meest geconsumeerde drank is ben ik nooit zo van de Engelse thee geweest. Maar nu ben ik echt verknocht geraakt aan Earl Grey van Twinings. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ziet er uit als iets dat je in je oksels kan spuiten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dat kan ook. Of het er voor bedoeld is is een tweede. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.nu.nl/economie/6162479/je-dagelijkse-kopje-koffie-wordt-duurder-en-minder-lekker.html Minder lekker bakkie pleur. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb inmiddels bijna mijn opgebouwde voorraad schijtpapier op dus die vrijgekomen ruimte kan ik mooi benutten voor een flinke hoeveelheid koffie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Smaak de-evolueert. SHcookie |
|
Koffie is een primaire levensbehoefte. Zonder koffie gaat de productiviteit op de werkvloer omlaag. Ik heb al gehoord dat de overheid de extreem hoge prijs voor koffie gaat compenseren. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-10-2021 10:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En enkel voor gevaccineerden? Btw, ik drink die bocht toch al niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Wat goed van je! Niemand vroeg er naar, maar evengoed leuk om te weten zo op de maandagochtend. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lees het morgenochtend nog een keer dan heb je weer een leuke ochtend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: 2080. Tegen die tijd drinkt iedereen alleen nog maar vegan koffie, gemaakt van erwten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |