IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : muziek en politiek Vorige pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 13:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 13:47 schreef necroslaughter het volgende:
WASP is volgens mij We Are Sexual Perverts, hehehe...Je weet wel...Fuck like a Beast......Maar dat bedoelde je niet helemaal zeker ???? Wel een wereld band WASP...Behalve de laatste cd's....

White Anglo-Saxon Protestants

The Headless Children.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 12-12-2003 13:53 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 december 2003 13:49 schreef Chelman het volgende:
White Anglo-Saxon Protestants

The Headless Children.

tja, je moet je kop ook wel missen om met zo'n afkorting te komen. (daarmee bedoel ik dus wasp en niet chelman om misverstanden te voorkomen )

Een kleine snol zit zo vol.

Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 23-04-2004 18:05 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

Muziek en politiek moet uit elkaar blijven.
Het heeft de laatste decennia niet veel bijzonders afgeleverd vind ik.

Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-04-2004 19:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 september 2002 14:57 schreef attila_de_hun het volgende:
wat vinden jullie van deze mix? ik ben eigenlijk texneutraal, het draait voormij voornamelijk om de muziek, maar bij bands als rage against the machine erger ik er me kapot aan (ook aan de muziek trouwens). daarintegen bij bands als discharge en doom weer niet. zal wel aan de uitstraling van de band en muziek liggen. maar in principe mag het van mij, ik lees de teksten toch bijna nooit.

Dat heb ik zelf ook
maar texten zijn toch ook onderdeel van de "kunst" muziek, maarja je hoeft niet op alles te letten, vage texten die mooi klinken zijn veel gaver

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 23-04-2004 19:17 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Ik zal nooit een cd van een extreem-rechtse band kopen. Waarom niet? Omdat ik me dan zou dood ergeren aan de lyriek en daarmee vanzelfsprekend ook aan de muziek.

Waag eens een dansje!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-04-2004 19:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 april 2004 19:17 schreef Morningrise het volgende:
Ik zal nooit een cd van een extreem-rechtse band kopen. Waarom niet? Omdat ik me dan zou dood ergeren aan de lyriek en daarmee vanzelfsprekend ook aan de muziek.

Slayer niet
de muziek moet iig niet rond te texten/vocals gecentreert zijn, dat vind ik bij alle muziek. Maar zou je wel een Cd kopen van een net zo extreme communistische band?

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 23-04-2004 19:26 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 19:21 schreef ElitE het volgende:
Slayer niet
de muziek moet iig niet rond te texten/vocals gecentreert zijn, dat vind ik bij alle muziek. Maar zou je wel een Cd kopen van een net zo extreme communistische band?

Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen.

Nee, maar dat rechts extremisme was puur een voorbeeld.

Waag eens een dansje!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com