![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: tja, je moet je kop ook wel missen om met zo'n afkorting te komen. (daarmee bedoel ik dus wasp en niet chelman om misverstanden te voorkomen ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Muziek en politiek moet uit elkaar blijven. Het heeft de laatste decennia niet veel bijzonders afgeleverd vind ik. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ![]() |
|
quote: Dat heb ik zelf ook ![]() maar texten zijn toch ook onderdeel van de "kunst" muziek, maarja je hoeft niet op alles te letten, vage texten die mooi klinken zijn veel gaver ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zal nooit een cd van een extreem-rechtse band kopen. Waarom niet? Omdat ik me dan zou dood ergeren aan de lyriek en daarmee vanzelfsprekend ook aan de muziek. Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Slayer niet ![]() de muziek moet iig niet rond te texten/vocals gecentreert zijn, dat vind ik bij alle muziek. Maar zou je wel een Cd kopen van een net zo extreme communistische band? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen. Nee, maar dat rechts extremisme was puur een voorbeeld. Waag eens een dansje! ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |