|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: tja, je moet je kop ook wel missen om met zo'n afkorting te komen. (daarmee bedoel ik dus wasp en niet chelman om misverstanden te voorkomen ) Een kleine snol zit zo vol. |
|
Muziek en politiek moet uit elkaar blijven. Het heeft de laatste decennia niet veel bijzonders afgeleverd vind ik. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: Dat heb ik zelf ook maar texten zijn toch ook onderdeel van de "kunst" muziek, maarja je hoeft niet op alles te letten, vage texten die mooi klinken zijn veel gaver ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zal nooit een cd van een extreem-rechtse band kopen. Waarom niet? Omdat ik me dan zou dood ergeren aan de lyriek en daarmee vanzelfsprekend ook aan de muziek. Waag eens een dansje! |
|
quote: Slayer niet de muziek moet iig niet rond te texten/vocals gecentreert zijn, dat vind ik bij alle muziek. Maar zou je wel een Cd kopen van een net zo extreme communistische band? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen. Nee, maar dat rechts extremisme was puur een voorbeeld. Waag eens een dansje! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |