|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
signature |
|
die nieuwe die sound signature |
|
quote: +1 |
|
Ik vond het live in het voorprog van Watain/Shining echt prut maar ik zal het nog eens de kans geven op cd dan! |
|
ik vond het ook zwak live, saai zelfs, maar dit is wow! signature |
|
Er komt een nieuw EP'tje aan: 7,50 + 4 euro verzendkosten. Besteld uiteraard. |
|
Ik vind die nieuwe 'I took an arrow in the knee' of zoiets echt te gek. Niet de meest memorabele hooks, maar wel een geweldige sound en sfeer. Lekker veel laag, veel dreiging. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mwah |
|
Nieuwe is inderdaad fantastisch |
|
quote:+1. [jaja, lekker makkelijk] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Killer schijf. Welke albums zijn vergelijkbaar met de neue? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
III - Violence & Variations ook geprobeerd? |
|
stoute Bokkie signature |
|
Wil je hem terug? |
|
neej howr signature |
|
signature |
|
Youtube geeft er een reclamebalkje bij voor een gratis dvd van The Passion via de EO shop :') [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 28-06-2013 20:48] |
|
signature |
|
quote: Wel gaaf, ja. Vooral die langzame gedeeltes in het midden van het nummer. Deed me denken aan oude dark tranquillity/oude katatonia. Lekkere riffs, hoor. Eind is ook te gek. Hele album maar eens checken tzt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Vet, vet, vet! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Zeker doen! Erg hypnotiserend en fijn werkje, moet bijna wel een van dé black releases van het jaar worden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Deze band nogal vergeten na hun debuut of tweede album. Binnenkort maar even die nieuwe fatsoenlijk luisteren want dat nummer hierboven klinkt toch best gaaf. |
|
Jammer dat de sfeer er live niet echt uitkwam. Te militant. signature |
|
En deel vijf alweer: https://zwaremetalen.com/albumrecensies/aosoth-v-the-inside-scriptures Zelf vind ik 'm na een paar luisterbeurten nog steeds behoorlijk "meh". Iemand? (whats up met die pijlen in die harten steeds?) [Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 12-01-2018 13:24] Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |