|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zoek: Iemand die mij wil verlossen van: Een edguy shirt (van the savage poetry (cover op de voorkant, op de achterkant "I AM SAVAGE!!!" in het groot) en die is kut te krijgen tegenwoordig... goeie staat! Statovarius - Infinite Tourshirt part 2... goede staat Iemand die mij wil helpen aan: Impiety / Watain / Zemial / Agatus / Desaster / Dissection op vinyl Dissection - Where dead angels lie - SHAPED CD Dissection - Into infinite obscurity 7" Dissection/Immortal SPLIT 7" Dissection - The grief prophecy DEMO Dissection - Somberlain DEMO Mail me effe of MSN: horror12@hotmail.com (das NIET mijn email adres) ÓF reply effe Ik, Wil Schuurman |
|
quote: www.pervertedtaste.de "Your God is Dead" draagt bij PT de noemer "Gargoyle". |
|
voor Death shirts: http://www.emptywords.org/support.htm [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-04-2002 21:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iemand die mij kan helpen aan de 1e bathory plaat, orginele versie beneden de f 400 (kon het euro teken niet vinden ) En ik ben op zoek naar de orginele versie van de 1e cd van diabolicum (limited 666), ik heb hem gevonden maar om nu 1 cd vanuit duitsland te laten overkomen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zocht je een Eucharist link? Da's nie zo moeilijk! http://www.metalprovider.com/eucharist/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gezocht: Emperor shirt, At The Nightside Eclipse ( die Judge M. aan had vrijdag ) Of Emperor shirt met alleen 't logo op voor/achterkant... WHEEELP! |
|
dat shirt van Emeror heb ik recent nog gekocht bij http://www.pervertedtaste.de _edit_ nightside eclipse [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-04-2002 17:34] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: 400 ballen; belachelijk! Voor 150-250 guldens heb ik 'em wel eens zien staan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ook bij Last Episode Records hebben ze al die Emperor shirts nog .. (www.lastepisode.de , of met - ertussen, weet even niet meer.. maar de website deed het voor geen meter de laatste keer dat ik keek) |
|
Gezocht: Mortem (Noorwegen) - Slow Death 7" Mayhem Freezing Moon PIc LP , Live in Leipzig LP |
|
quote: danku danku! |
|
quote:echt waar ik kreeg em laatst aangeboden voor 700 piekjes Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja dat emperor shirt zoek ik ook ja, en ook die van Anthems.... Oja ik doe weg het volgende: Aeternus - Ascension of Terror (PROMO) AYREON - Into the electric castle (2 CD) AYREON - Universal Migrator Pt. II - Flight of the Migrator Biohazard - Mata Leao Biohazard - State of the world adres Blind Guardian - Nightfall in middle earth Children of bodom - Hatebreeder Children of bodom - Something wild Children of bodom - Tokyo warhearts (LIVE) Dimension Zero - Penetrations from the lost world (MCD) Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthrophia (LIM. BLACK BOX) Edguy - Kingdom of Madness Gamma Ray - Blast from the past (2CD) Gamma Ray - Somewhere out in space Gamma Ray - Powerplant Kovenant - Animatronic Yngwie Malmsteen's rising force - Alchemy Primal Fear - Nuclear fire Primal Fear - Jaws of death Rhapsody - Dawn of Victory Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands Savatage - Poets and Madman (BOXED + POSTER) Silent Force - Empire of the future SkyFire - Timeless Departure Stratovarius - Destiny Stratovarius - Visions Stratovarius - Infinite Thy Majesty - German black metal art Tool - Lateralus Haha... ik wil wel ruilen (sorry verkeerd topic) tegen: Ouwerwetse DEATH, Black (geen pingelblack), Thrash, Black/Thrash, Black/Death, Death/Thrash, Black/Death/Thrash... (bijv: warhammer, swordmaster, desaster, impiety, zemial, agatus enzz....) Ik, Wil Schuurman |
|
Christ Agony shirt/longsleeve periode Unholyunion - Daemoonseth Act II - Moonlight Act III http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Die die Mutilator zag staan zal dan wel release met de z/w voorkant geweest zijn.. De allereerste, die jij zoekt, heeft GELE voorkant en zijn er maar 800 - 1000 van geemaakt.. |
|
quote: Tering.. ben je zwaar aan de powermetal geweest ofzo?? |
|
quote:Wat moet je ervoor hebben en waar woon je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik wens je veel succes snagger |
|
quote: Ah! de gele voorkant! Dat kleurtje verschilt idd nogal. Ik heb het ff nagezocht in de H.M. mailorder catalogus : (ff letterlijk overgenomen) Bathory - Same (Scan. print Black Mark 666-1) megarar LP 100,- Bathory - Same (Scand. print yellowblack cover 66 LP 400,- [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-04-2002 18:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
400 wattes? gulden? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
quote: Duitse mark, maar op de beurs rekent hij de bedragen in guldens. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die heb ik vorig jaar zien hangen idd voor f 400. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Valorian: Ach tjah... ik kocht die cds wel eens (lees: redelijk vaak) alleen het opmerkelijke is dat ik ze gewoon nooit draai. En net dacht ik bij mezelf: "Weg met die zooi"... de enige power metal die ik niet wegdoe is Helloween zo ongeveer Greycloak: Ik verkoop liever niets, maar ruil enkel de CD's tegen CD's, vinyls, tapes, video's, shirts, stickers, magazines (boeit niet, als 't maar metal is) dus heb jij toevallig nog iets in de aanbieding? earodis: drank u Euhm.... ja dat was iedereen die ik moest aanspreken geloof ik Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |