|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gezocht: ROTTING CHRIST - PASSAGE TO ARCTURO .. (alleen originele Gatefold LP) |
|
quote:Nou nee, alles wat ik kon missen heb ik aan m'n ex afgestaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ik wil daar ook bestellen, diabolicum- 1e cd naam is me zo snel ontglipt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Argh ik kan dat allemaal niet financieren.... maar die dissection dingen moet ik gewoon!!! Bedel bedel bedel! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: edit: Oh, ik heb et al edit2: FUCK DIE MENSEN HEBBEN VEEEEEL Argh, dat gaat me geld kosten.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 21-04-2002 20:27] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Nou kijk eens aan, Perverted Taste heeft zelfs een T-shirt van Blasphemy - Fallen Angel of Doom!! Wie had dat ooit gedacht. Als er nog besteld gaat worden dan houd ook ik me aanbevolen. |
|
quote: Whaa!! Die wil ik hebbuh! Heb alleen HELEMAAL NIKS te ruil.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 21-04-2002 20:31] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Hhehe.. die site is net geupdate, en een stuk mooier dan de vorige.. Voor alle mensen die op 2nd hand dingen zitten te geilen: Ik zou maar snel reserveren (als je ze echt gaat bestellen) want de vorige keer was alles ook snel weg en stonden er een half jaar na dato nog dingen in de 2nd hand section die al lang verkocht waren (zoals de Dissection Somberlain Pic LP die ik vorige keer wilde maar dus al weg was).. Dwaallicht: Ik heb net Vargen gemailt, ze hebben daar namelijk iets wat hij al heel lang zocht.. Als hij dat besteld, dan doe ik mee.. |
|
quote:ik doe ook mee, diabolicum is er nog.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik bestel iig maar dat doe ik lekkor alleen Wat ben ik toch een klootzak he? Tja, heb geen zin om al die dingen nog eens rond te gaan sturen...als je bereid bent om het bij me op te halen is het prima Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Nou ja jouw feestje, zijn meer verzendkosten dan he. |
|
quote: Boeit me geen ene flikkert Me and money are good friends.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 21-04-2002 20:35] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Honderd euro. |
|
quote: Dan ga ik hier in de buurt even wat mensen regelen denk ik zo... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Kom op mensen, zie het als uitdaging: Zoek een meshuggah shirt! |
|
quote: hmmmm... ligt eraan wat je ervoor vraagt... en dan bedoel ik eurootjes, heb namelijk geen CD's en LP's die ik wil ruilen [quote} Maar wat zoek jij dan ??? [/quote] Ik ben op zoek naar DANZIG-04, tja wie niet [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
IK BESTEL OOK MEE!!! (bij pervertedtaste)wow... VEEL vets!!! Maareh.. die 100 Euro.. geintje hoop ik?? |
|
quote: Erm, nee niet echt... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
gntvr..... Maar goed... ik doe mee met de rest die ook besteld... als er maar veel mensen gaan bestellen hehehe |
|
quote:Heb je die 2 Eucharist nummers van die W.A.R. verzamelaar al, Mutilator? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yep! Ook de Deaf metal verzamelaar; beide cd's en de Greeting immortality demo. Voor zover ik weet mis ik dus nog die eerste 2 demo's The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ja, mijn "iets" was dus al weg godver! Ik HAAT dat! |
|
Ik mail ze ook snel, want die spulletjes van Dissection zijn niet zo gemakkelijk te krijgen. En die Zemial 7" wil ik ook graag...en emperor shirt én én én..... Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |