|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: EN DAT ZEG JIJ?!?!?!?! |
|
Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
daar ga ik niet een op in... ON TOPIC |
|
Maanden alweer..... Poe h€ |
|
Stoer van je. |
|
aahuuu Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
on topic graag anders kan ie ook wel dicht |
|
diabolicum voor de 1e keer in de speler.. sjees ik zal die dag nooit vergeten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
My Dying Bride: kippenvel CoF: jesus wat triest, maandje later vond ik t goed |
|
Orbituary: eerst ,dan en Dimmu Borgir :majesteus!!(die intro van Mourning Palace... ) Satyricon Anathema: (word er soms weemoedig van) Gorgorothop cd,live niet zo) en 'blaas je publiek eens omver' My dying bride:mmmmoooooiiii...en soms Crematory:kan daar zo heerlijk bij wegdromen... Atrocity: en dan Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
eerste indruk live within temptation jaar of 2 terug tegenwoordig Oud Vuil. |
|
Eerste keer dat ik Children of Bodom hoorde dacht ik "tering die gozer heeft een strot, en wat kunnen die gasten spelen" |
|
eerste keer nasum (positief) |
|
1e keer gorgoroth- antichrist. |
|
Bij muziek ga ik niet af op mijn eerste indruk. Uiteraard zijn er veel cd's die ik onmiddellijk goed vond, maar de beste zijn in het algemeen die cd's waar je eerst een paar keer naar moet luisteren, zoals Blood red throne. |
|
Gorgoroth= Huu, wat een ruis!! Dimmu= 1)Jahaa 2)mwaa.. 3)erm... Samael= ROSSERDEROS!! Iron Maiden= AAGH IK KRIJG JEUK!! Rhapsody= *Breekt los, al gallopperend op een paard, al zwaaiend met zijn zwaard* AARGH QKOTZS!! Dit slaat nergens op. |
|
Opeth= Mwaah, trage zooi.... Maar ik ben BIJGEDRAAID!! HUU! Dit slaat nergens op. |
|
zo laat je pas zien wat je van een band vind! Mortician, dit is echt triest Mortician, dit is echt heel erg triest, maar amusant! |
|
quote: quote: Volgens mij worden er hier twee bands door mekaar gehaald. Gayer dan Manowar kan niet. Oja wel... Rob Halford |
|
kreator sodom slayer COB hallford enslaved pater moeskroen dropkick murphies sepultura testament venom peter pan speedrock the spades the hellacopters zomaar even een grabbel..... |
|
Eerste indrukken zijn niet belangrijk... Eneh, Panda, doe je nu je Dimmu Borgir CD's van de hand? |
|
mijn eerste indruk van drop-in skateboard: pfuw...KICKEEE !!!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: hehehe, precies. |
|
mijn eerste indruk SLAYER !! TRASH |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |