|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mortiis - die kerel heeft een lange neus maar die muziek Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
he die clips van Rhapsody zijn zo slecht, dat ze geweldig zijn!!!!!!!! |
|
De eerste keer obscenity: WAAAAAAAAAT?????? |
|
Dimmu: jaaaaaaaa CoF: intro: mwah, gitaargeweld: hm, dani begint: nah Tristania: Dit is niet te bevatten Rhapsody: Wat een briljantie! jaaaaaa!!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Toen ik vanmorge wakker werd: dit nooit meer.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: was ze zo lelijk |
|
quote: Of hij heeft zijn bed net iets te dicht bij een spiegel geparkeerd. |
|
obscenity HEERSCH * |
|
bleed for me is vet nummer Ik, Wil Schuurman |
|
quote: human barbecue is het allervetst |
|
Disinter - holy parasites |
|
all hail Disinter! |
|
human bbq is ook vet ja... leuk introtje Vette band... waarom heb ik die nou weer gemist op Geen Genaaie ? Zijn er dames met harde tepels aanwezig ? Ik, Wil Schuurman |
|
eerste indruk: NOU-ou! vis zelf maar uit wat me indrukte (of zo) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Toen ik voor het eerst die gozer van Primus op de bas zag spelen dacht ik, GODVERGETE TERING TYFUS.... wat een master is dat zeg!! |
|
stormlord... 1e wat ik d8, ik moet meer van deze bandjes hebben jammer genoeg maar 1 gevonden dat was Bal-sagoth (off-topic) weet iemand nog bandjes als bal-sagoth of stormlord (epic achtig met grunts) Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:dagorlad uit belgie http://www.zwaremetalen.com/recentie/332.html |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
eerste indruk bij burzum: dit is geen black metal want het klinkt niet eentonig en de gitaar klinkt goed. later: dit is niet-eentonige black metal met een goed-klinkende gitaar I was me but now he's gone |
|
Toen ik Slayer voor het eerst hoorde, was ik niet erg fan van de zang. *rent heel hard weg* Maar het is helemaal goed gekomen! Don't blush when I rip you open |
|
de eerste keer dat ik maiden hoorde dacht ik "wat een mietjesmuziek met kattegejank" gelukkig is dat ook nog goedgekomen |
|
1e 50 x TOOL: hmmm, niet mijn muziek. Na 100 x TOOL: AARGH dit is geweldig! |
|
quote: Haha dat had ik ook. Na jaren alleen maar Deathmetal geluisterd te hebben heb ik nu ook sinds kort (een maand of twee) een cd van Maiden Een paar cd's van Annihilator heb ik dit jaar ook nog gekocht. |
|
tja, het is wel ff een behoorlijke omschakeling |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |