![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mortiis - die kerel heeft een lange neus maar die muziek ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
he die clips van Rhapsody zijn zo slecht, dat ze geweldig zijn!!!!!!!! ![]() |
|
De eerste keer obscenity: WAAAAAAAAAT?????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dimmu: jaaaaaaaa CoF: intro: mwah, gitaargeweld: hm, dani begint: nah Tristania: Dit is niet te bevatten ![]() Rhapsody: Wat een briljantie! jaaaaaa!!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Toen ik vanmorge wakker werd: dit nooit meer.... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: was ze zo lelijk ![]() ![]() |
|
quote: Of hij heeft zijn bed net iets te dicht bij een spiegel geparkeerd. ![]() ![]() |
|
obscenity HEERSCH ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bleed for me is vet nummer ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: human barbecue is het allervetst ![]() |
|
Disinter - holy parasites ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
all hail Disinter! ![]() ![]() |
|
human bbq is ook vet ja... leuk introtje Vette band... waarom heb ik die nou weer gemist op Geen Genaaie ? Zijn er dames met harde tepels aanwezig ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
eerste indruk: NOU-ou! vis zelf maar uit wat me indrukte (of zo) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Toen ik voor het eerst die gozer van Primus op de bas zag spelen dacht ik, GODVERGETE TERING TYFUS.... wat een master is dat zeg!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
stormlord... 1e wat ik d8, ik moet meer van deze bandjes hebben jammer genoeg maar 1 gevonden dat was Bal-sagoth (off-topic) weet iemand nog bandjes als bal-sagoth of stormlord (epic achtig met grunts) Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
quote:dagorlad uit belgie http://www.zwaremetalen.com/recentie/332.html ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
eerste indruk bij burzum: dit is geen black metal want het klinkt niet eentonig en de gitaar klinkt goed. later: dit is niet-eentonige black metal met een goed-klinkende gitaar ![]() I was me but now he's gone ![]() |
|
Toen ik Slayer voor het eerst hoorde, was ik niet erg fan van de zang. *rent heel hard weg* Maar het is helemaal goed gekomen! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
de eerste keer dat ik maiden hoorde dacht ik "wat een mietjesmuziek met kattegejank" ![]() ![]() ![]() |
|
1e 50 x TOOL: hmmm, niet mijn muziek. Na 100 x TOOL: AARGH dit is geweldig! ![]() ![]() |
|
quote: Haha dat had ik ook. Na jaren alleen maar Deathmetal geluisterd te hebben heb ik nu ook sinds kort (een maand of twee) een cd van Maiden ![]() Een paar cd's van Annihilator heb ik dit jaar ook nog gekocht. ![]() |
|
tja, het is wel ff een behoorlijke omschakeling ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |