![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb geen foto's ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
Godver, weer zo'n topic waar ik niet aan mee kan doen. Heb wel nog ergens een foto met een stropdas, maar dat telt niet. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik heb best wat pakken maar ik loop er niet zo vaak meer in. Ik heb al jaren geen pak meer gekocht trouwens. Voortschrijdend inzicht heeft ervoor gezorgd dat ik het geld liever ergens anders aan uitgeef en waaraan is ook geen geheim. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik heb er eens eentje op maat laten maken, alleen verkeer ik nooit in situaties waarin het dragen van een pak geoorloofd is, dus wat dat betreft slaat het de plank een beetje mis. Eens kijken of ik een situatie kan forceren waarin het gedragen kan / moet worden. ![]() |
|
Ik zal eens kijken of ik mijn smoking nog ergens kan vinden. ![]() |
|
quote: tijdens je baan bij DSB? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() edit: je oogdingen ook! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 25-08-2010 16:14] ![]() |
|
![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Ben geen pakken drager, maar heb wel een pantalon en overhemd op maat laten maken. En wat schetste mijn verbazing.....? Tijdens het meten bleek ik symmetrisch!! ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Radiaal symmetrisch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Nee, links en rechts symmetrisch... Mijn sixpack is dan wel 'gesmolten', maar ik ben nog lang niet rond... ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
pak? Ik heb nog geen pak gezien in dit topic.... Dit is een pak: ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Daar zie ik anders ook niet veel van ![]() ![]() |
|
![]() Mijn laatste uur met een s in mijn titulatuur ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Daar mogen de duimen sowieso voor in de lucht. ![]() ![]() |
|
Geen fan van mannen in pak. ![]() |
|
Pinguintopic. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hmm, ik heb mantelpakjes gedragen, en voor mijn huidige opleiding ga ik stage lopen in een 4/5 sterren hotel.. Ik zal onthouden een foto te maken voor tze topic ^^ Het doet maar even pijn! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
mooi kapsel signature ![]() |
|
Leuk groen haar heb je. Edit: FU, BART! :') [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-08-2010 20:40] ![]() |
|
![]() Lekkere chick Snaack, doe je goed. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |