IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : ...And oceans... Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-09-2002 21:10 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Ik heb laatst a.m.g.o.d. aan geschaft en fukk wat is dat een heerlijke cd. Beetje "the kovenant" maar dan ff een paar graadjes harder. heerlijk!

"The Symmetry of I" en "The dynamic gallery of thoughts" waren al erg goede black metal cd's en nu heeft A.O. zich (en dat vinnik altijd een heerlijke ontwikkeling) op het industriele pad begeven.

De ambient cd "the circle of O" wil ik nog steeds hebben en kan iemand mij vertellen of cypher (de nieuwe A.O.) in het verlengde van a.m.g.o.d. ligt?

omdat er nog geen topic over was vond ik het toch tijd deze band even wat te belichten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-01-2021 21:23]



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2002 21:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb een demo'tje van hen liggen en dat klinkt voorwaar niet verkeerd. Ik heb vorige week nog hun laatste plaat, gehoord, maar die vind ik dus niks.

En ik vind het helemaal niet klinken als The Kovenant... alllé toch die demo niet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-09-2002 21:18 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 10 september 2002 21:14 schreef Count Usher het volgende:
Ik heb een demo'tje van hen liggen en dat klinkt voorwaar niet verkeerd. Ik heb vorige week nog hun laatste plaat, gehoord, maar die vind ik dus niks.

En ik vind het helemaal niet klinken als The Kovenant... alllé toch die demo niet.


wat heb jij een demo, die wil ik ook

De eerste 2 albums lijken ook niet op "the kovenant" en zijn gewoon erg goede, melodieuse black.
Met a.m.g.o.d. zijn ze het industriele straatje in geslagen a la bliebjes en piepjes als "the kovenant" het is alleen wel veel harder dan deze



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-09-2002 23:41 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ze zijn de laatste paar cds inderdaad begonnen wat meer electronica door hun muziek heen te mixen. Wat mij betreft doen ze dat erg goed, zeker op Amgod. Je moet er natuurlijk wel tegen kunnen om af en toe wat housebeats en trancemelodietjes door je black metal heen te horen
Cypher is wat subtieler met zijn electronica, maar zeker nog interessant


Zenial


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 11-09-2002 8:46 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

vet ... dat moet ik eens gaan luisteren ... ik vind dat juist gaaf.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 9:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik heb ze eens live mogen aanschouwen geloof ik, toen stond die zanger in een leren mini rokje en gingen er 2 hagenezen door het lint omdat ze er net een cd van gekocht hadden(en deze niet in konden ruilen), begonnen bier over de band heen te gooien, band nokte vrij snel en dus maar een nummertje of 6 gezien van deze band. (ze noemden het trollmetal toen in de baroeg meen ik) maar best een ok band wat mij betreft (ff voor de duidelijkheid, het gaat hier om die band die samen met bloodthorn een cd heeft uitgebracht ? btw bloodthorn heeft meer indruk op mij gemaakt tijdens dat optreden, en dat nogwel helemaal zonder vrouwen zang (dat ging niet helemaal goed in de baroeg toen )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 11-09-2002 9:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Nou... Die demo heet Mare Librum en bestaat vooral uit materiaal wat later ook op het album 'The Dynamic Gallery Of Thoughts' kwam te staan.

Ik heb die demo ook in mijn collectie staan, evenals die Ambient CD waar je het over hebt.

Als je hem wilt hebben, roept u maar... Mijn adres staat in mijn profiel!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-09-2002 11:15 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:21 schreef FireFox het volgende:
ik heb ze eens live mogen aanschouwen geloof ik, toen stond die zanger in een leren mini rokje en gingen er 2 hagenezen door het lint omdat ze er net een cd van gekocht hadden(en deze niet in konden ruilen), begonnen bier over de band heen te gooien, band nokte vrij snel en dus maar een nummertje of 6 gezien van deze band. (ze noemden het trollmetal toen in de baroeg meen ik) maar best een ok band wat mij betreft (ff voor de duidelijkheid, het gaat hier om die band die samen met bloodthorn een cd heeft uitgebracht ? btw bloodthorn heeft meer indruk op mij gemaakt tijdens dat optreden, en dat nogwel helemaal zonder vrouwen zang (dat ging niet helemaal goed in de baroeg toen )



Ik heb ze ook live gezien, en dat was zo'n tegenvaller. Die zanger stond daar in zilver gespoten de complete idioot uit te hangen. De heerlijke snare-attacks op tDGoT die zo heerlijk waren, kon de drummer helemaal niet waar maken! Hij sloeg ze gvd gewoon over! Dus gewoon een drum-compu op de plaat! Als je dat ff meldt op je ceedeetje, maar nee, gewoon de boel flessen... Dus na tSoI heb ik dan ook niks gehoord, omdat ik steeds aan dat kut-optreden moet denken. Misschien toch maar het nieuwe spul aanschaffen, want het klinkt vernieuwend en dat hebben we nodig in de black...

Nee, dan Bloodthorn! Helden!


Dear dirty delightful old drunken old days


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 11-09-2002 12:09 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik ben het met je eens over die vernieuwende krachten, die zijn zeker hard nodig. En wat mij betreft doet ... And Oceans dat perfect!

Ik kan me maar moeilijk druk maken om een zanger in een minirokje of iets zilvers. Als de muziek maar goed is. Ik kan me niet echt iets voorstellen bij dat gedoen over die 'snare attacks' maar ik ben er dan ook niet bij geweest.

En inderdaad ook Bloodthron:


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-07-2003 18:04 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Mensen!!

Iemand hier toevallig het meesterlijke "Cypher" uit 2002 gehoord?


Wat een ONTZETTENDE HEERSCHPLAAT!


mooie samples, beats, hier en daar wat house, maar beuken als een gek!


Dit slaat nergens op.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 03-07-2003 18:41 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

khzdy

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 04-07-2004 1:20]


Lies
Usericon van Lies
Posted 03-07-2003 18:47 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 21:10 schreef Markam het volgende:
"The Symmetry of I" en [...] De ambient cd "the circle of O"

Bij mij is dat één CD? 'k Heb die ooit 'ns gekocht, maar er eigenlijk nog nooit naar geluisterd. Zal ik dan binnenkort maar 'ns doen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 04-07-2003 18:15 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 3 juli 2003 18:47 schreef Lies het volgende:
Bij mij is dat één CD? 'k Heb die ooit 'ns gekocht, maar er eigenlijk nog nooit naar geluisterd. Zal ik dan binnenkort maar 'ns doen.


Waren dat niet twee cd's die tegelijk moesten worden gespeeld?

Of wacht, nu vergis ik me volgens mij...


Dit slaat nergens op.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 04-07-2003 18:27 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 18:15 schreef mörke het volgende:
Waren dat niet twee cd's die tegelijk moesten worden gespeeld?

Of wacht, nu vergis ik me volgens mij...


ja. U bent in de war met Neurosis.

The Symmetry of the I is de originele uitgave en bij een in beperkte uitlage uitgebracht dubbel digipack zat er ook de ambient cd the circle of O bij. Bestaande uit interpretaties van the Symmetry of the I.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 04-07-2003 18:41 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 4 juli 2003 18:27 schreef filosofem het volgende:
ja. U bent in de war met Neurosis.

The Symmetry of the I is de originele uitgave en bij een in beperkte uitlage uitgebracht dubbel digipack zat er ook de ambient cd the circle of O bij. Bestaande uit interpretaties van the Symmetry of the I.


Aaah! Interessant!

Dat gaat ik eens zoeken!


Dit slaat nergens op.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2004 1:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

GODVER DE GLOEIENDE! Ik moet Cypher toch echt aan iedereen aanraden! De vele samples zijn toepasselijk geplaatst om een lekker apocalyptisch sfeertje te creeëren en de overige geluidseffecten zorgen voor de kilte en een mechanisch geluid.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-07-2004 1:24 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 1:16 schreef Chelman het volgende:
GODVER DE GLOEIENDE! Ik moet Cypher toch echt aan iedereen aanraden! De vele samples zijn toepasselijk geplaatst om een lekker apocalyptisch sfeertje te creeëren en de overige geluidseffecten zorgen voor de kilte en een mechanisch geluid.


Ik vond die eigenlijk wat tegenvallen. A.M. G.O.D. (en TDGoT, maar goed da's niet te vergelijken) vond ik veel beter maar ik zal hem nog eens draaien, want is al weer een tijdje geleden.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2004 1:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dynamic Gallery is ook een superplaat. Hij is inderdaad niet echt direct vergelijkbaar. Die is wat 'traditioneler'.

AMGOD vond ik zelf iets TE doordrenkt van de ietwat te blije house sampeltjes. Misschien dat ik die ook een draaibeurt moet geven.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-07-2004 1:35 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 1:32 schreef Chelman het volgende:

AMGOD vond ik zelf iets TE doordrenkt van de ietwat te blije house sampeltjes. Misschien dat ik die ook een draaibeurt moet geven.




Ik vind dat juist vooral in "Intelligence is Sexy" geniaal gedaan. Echt blij vind ik het trouwens nergens worden, behalve dan in dat laatste nummer, maar dat is gewoon puur trance. Dat is ook niet door die lui van and oceans gemaakt, maar een van hun vrienden, meen ik me uit een interview te herinneren.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2004 1:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 1:35 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik vind dat juist vooral in "Intelligence is Sexy" geniaal gedaan. Echt blij vind ik het trouwens nergens worden, behalve dan in dat laatste nummer, maar dat is gewoon puur trance. Dat is ook niet door die lui van and oceans gemaakt, maar een van hun vrienden, meen ik me uit een interview te herinneren.


New Model World of zo is dat toch? Ik vind het op zich niet erg om een dergelijk nummer op de plaat te zetten maar deze is gewoon zwakjes. Ik heb een aantal trance verzamelaars thuisliggen waar nummers op staan die deze gewoon wegblazen wat de 'dunkelheit' en zwaarmoedigheid betreft.

Ach...zo heeft iedereen zijn bepaalde voorkeuren....we praten hier namelijk meer over subtiliteiten dan echt grote verschillen. Feit blijft: 'and oceans' heerscht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2005 13:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

amgod klinkt erg goed, die trance deuntjes erdoorheen zijn toch niet echt gaan irriteren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 19-05-2005 14:24 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

De muziek van and Oceans heeft 'het'.
De beroemde 'het' die je al voelt als je de cd voor het eerst hoort

Die lui weten echt een sfeer neer te zetten.

and Oceans heerscht


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 19-05-2005 14:26 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik ken alleen Am God maar dat is toch op zich best wel een Heerschplaat. Ik heb hem alleen niet in mijn bezit.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 19-05-2005 14:31 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2005 14:26 schreef blastmaster het volgende:
Ik ken alleen Am God maar dat is toch op zich best wel een Heerschplaat. Ik heb hem alleen niet in mijn bezit.



Ik heb 'm wel..maar het is de minst mooie! De 1e en 2e zijn leuker.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 19-05-2005 14:40 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

ja die ken ik dan weer niet moet ze misschien maar ff kopen of downloaden. Straks toch weer stufie binnen



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 19-05-2005 15:27 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2005 14:40 schreef blastmaster het volgende:
ja die ken ik dan weer niet moet ze misschien maar ff kopen of downloaden. Straks toch weer stufie binnen


zet zielzoek aan, heb je ze zo


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen