|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Amesoeurs en Fuck the Facts. |
|
O, ja!!!!!!!! Rockbitsh natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
detente the great kat chastain holy moses |
|
quote:Oh ja, hoe konden we die nou vergeten! |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Geweldige band. Jammer van al dat geneuk er omheen, de muziek is zo ook al erg de moeite waard. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
@ Attilla [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 02-09-2010 22:04] |
|
Doro, vooral in duet met Udo erg gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Was Opera IX/Cadaveria al langsgekomen? Best prettig op zn tijd dacht ik zo... A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin. |
|
Cadaveria is inderdaad best prettig op haar tijd. Oh, wacht... |
|
quote: Als je dat gekrijs weg denkt, is het best een gaaf nummer. Je moeder. |
|
Lunatica signature |
|
Asrai. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The 3rd and the Mortal heb ik ook nog niet langs zien komen. Kari. |
|
Astarte. |
|
Slayer. |
|
quote: Dit is ook een beetje hun pop nummertje. Maar de vrouwelijke clean zang vind ik erg tof en de muziek erachter is eigenlijk ook best netjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
- Epica - After Forever - The Gathering - Autumn - Draconian - Delain - Leaves' Eyes en vroeger natuurlijk Nightwish en Within Temptation |
|
Sommige zijn best te pruimen: After Forever, The Gathering, Autumn, Edenbridge, Theatre of Tragedy, en het oudere oudere spul van Tristania en Sirenia. Arch Enemy en Jex Thoth zouden er letterlijk gezien ook onder vallen... Het probleem van dit genre is alleen dat het zo ongelooflijk snel gaat vervelen omdat er duizenden bands zijn die hetzelfde klinken. Maar dat probleem heb ik met power metal net zo goed. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-09-2010 23:09] |
|
Mja, female-fronted hoeft niet altijd direct gothic te zijn natuurlijk. |
|
De meeste zelfs niet. Ik vind Nightwish bv. geen gothic metal en al helemaal geen gothic. Eerder power metal eigenlijk... Zou best kunnen dat die hele female-fronted term een resultaat van die discussie is. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-09-2010 23:16] |
|
Zo nu en dan eens wat Darkened Nocturn Slaughtercult. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Znöwhite oude 3rd & the mortal voor de rest is denk ik alles wat er op dit gebied bestaat zo ongeveer al wel genoemd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |