|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zal dan als kerel maar eerlijk bekennen dat ik nooit naar die troep luister. (maar ik kijk er soms wel naar, dan houd ik mijn oren dicht en denk ik aan betere tijden) en The Great Kat wordt niet vaak genoeg genoemd. en de nieuwe Autumn. |
|
quote: Nogal een tegenstrijdige post dit.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: vind je? |
|
quote: Feit, geen mening. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Komt er overigens ooit nog nieuw werk van Skumring uit? |
|
quote: nope Ik ben aanwijsbaar niet tegenstrijdig in die post. Maar ik schat jou zo in als een gevoelsmens en jouw gevoel zegt je dat ik naar vrouwenbands luister omdat ik ze noem. Dat is een kleine, vergeeflijke fout. |
|
quote: Beetje vaag verhaal. Waarom het hebben over 'de nieuwe' Autumn, die niet vaak genoeg genoemd wordt terwijl je er niet naar luistert omdat je het troep vindt. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 03-09-2010 17:43] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik denk dat 'ie de hoes gewoon erg mooi vindt om naar te kijken. |
|
Gathering Fuck The Facts Walls Of Jericho Agoraphobic Nosebleed etc |
|
Ik zal er dan maar openlijk voor uit komen dat ik graag naar zowel Morning als Autumn luister. Voornl. omdat ze niet aan die combinatie piepstem en rochelende man doen. Want dat is a. zo vaak gedaan en b. voornl. slecht gedaan. Izegrim is ook goeie shit, en Doro maakt gewoon rechttoe-rechtaan niet moeilijk doen muziek. Je hoort een nummer anderhalve keer en je kunt al met een biertje in de hand luidkeels (en vals) meebleren. Oh, en niemand die Dejafuse heeft genoemd? Geen metal, wel erg fijne muziek én met Nienke. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Izegrim is helemaal niet goed. Het is eerder super-saaie standaard metal. Niets meer, niets minder. |
|
+1 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nooit geweten dat Skumring doom was.. Aan de hand van jouw reactie de link maar even beluisterd. Klinkt gaaf! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Bewijs dat een zangeres niet als een got(c)hic(k) metalband a la Replica hoeft te klinken: Hier een of andere nieuwe all-female band: www.myspace.com/franticamber En uiteraard moet je Antubis van Zm-er Julia ook even gehoord hebben: http://www.antubis.nl/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Replica? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Erg geslaagde woordgrap op Epica. Zucht. Boeiender |
|
Ik luister eigenlijk maar naar twee female fronted metalbands: [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 03-09-2010 19:33] |
|
Mr.N. is weer zuur zoals wel vaker The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee, hoor, hij las alleen een "grap" met een hele lange baard. Boeiender |
|
Lange baard zeker, maar het klopt nog altijd en kan daarom genoemd worden. De andere links ondertussen gecheckt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee, ik ben nu niet in een female fronted metal bui. Boeiender |
|
laatste plaat (design your universe) is erg briljant Muti Kingdom of Heaven, check dat nummer bv maar es in zn geheel en mja altijd wel naar metal met vrouwenzang geluisterd als het goede muziek betreft.. net zoals met mannelijke zangers.. hokjesgedoe=blah paar dingen (tevens van jaren terug); holy moses ooit aghora (mja geen geweldige zangeres imo maar erg vette muziek) arabesque shiva (wat een zangeres...) ram-zet (laatste) epica autumn (plaat met marjan) stream of passion (met arjen/lori) etc [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2010 19:49] |
|
quote: Ow, je komt hier alleen vooral ongesteld doen, om maar een beetje binnen de context te blijven quote: Mi een wonderlijke mening: wat is er zo goed aan die muziek afgezien van een bassiste die het wel kan. Bestaat die band eigenlijk nog? quote: Erg briljant zelfs? Wow. Ik heb het nooit echt slecht gevonden, maar ook niet echt goed; de gitarist grunt mi erg magertjes en hun Crystal mountain cover vond ik een schamele versie. Maar ik zal dat nummer wat je noemt wel eens een keer checken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-09-2010 20:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik doelde op de nieuwe zangeres. Die ik een charmante jongedame vind. Net zoals The Great Kat. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |