IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 'dode' sterren Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2002 12:00 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Na net weer een Elvis lives bericht gelzen te hebben, ga ik me toch afvragen of meer van dit soort verhalen waar zouden kunnen zijn.
Is Paul Mc Cartney van de Beatles echt dood?
Leeft Kurt Cobain ergens stil en afgelegen?
En meer sterren die 'dood' zijn..zijn sommige wel dood?

Wat vind men hiervan,en waarom zou iemand zichzelf dood verklaren?

dit is het artikel:

Elvis Presley leeft! Op het Duitse 'Elvis is alive'-forum hebben ze het bewijs gevonden. Na jaren speuren heeft forummoderator Steve een foto gevonden van 'The King' uit 1994.

Op de foto staan Michael Jackson en Lisa Marie Presley, daarachter staat een bodyguard. Een onbekende bron uit Engeland heeft de foto geanalyseerd en nagemeten en is ervan overtuigd dat de bodyguard Elvis is. De afstand van de ogen, neus en kaaklijn zouden het bewijzen.

Op de foto lijkt de bodyguard inderdaad op Elvis Presley, maar of hij het ook is zal waarschijnlijk nooit bekend worden.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Shit .. ik ben gesnapt.

Hebben die mensen niks beters te doen ofzo?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-09-2002 12:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Tja, behalve dan dat ik overal op internet verklaringen tegenkom dat 2pac nog zou leven weet ik over dode sterren niet zo veel af.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat mensen het doen. Persoonlijk lijkt me dat er een punt komt dat je alle aandacht, alle fotograven constant overal en alle drukte je te veel wordt. Dan wil je rust, en als grote ster zul je die rust nooit kunnen krijgen.

Ik kan me goed voorstellen dat er dan mensen zijn die besluiten hun eigen dood te ensceneren, dan kijkt namelijk niemand meer naar je om en kun je rustig op vakantie gaan, genieten van het geld wat je verdiend hebt. Een andere stijl van kleden en een zonnebril op je kop en niemand herkent je toch.


I'm not being rude. You're just insignificant.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-09-2002 12:12 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:00 schreef Vampie het volgende:
Is Paul Mc Cartney van de Beatles echt dood?

John Lennon is dood...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2002 12:13 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mja..maar daar zijn ook bewijzen van


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 12:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Paul McCartney is dood en zijn lichaam is ingenomen door een alien ....





Moet wel ...


Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 11-09-2002 12:16 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

MIB meld dat Elvis terug is naar zijn thuisplaneet.
Dode sterren worden toch zwarte gaten?

P.


Wie men liefheeft kastijdt men!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2002 12:17 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Leuk al die geintjes...maar ik denk echt dat er een aantal mensen hun dood in scene gezet hebben.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-09-2002 12:18 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 11 september 2002 12:12 schreef suzanne het volgende:
John Lennon is dood...


Er zijn ook hardnekkige geruchten dat Paul Mc Cartney (de "echte Paul Mc Cartney)
dood is gegaan in de 60's en dat een look alike z'n plaats heeft ingenomen.....

Ik kan me wel voorstellen dat "beroemde" mensen snakken naar anonimiteit, maar of ze hun dood enceneren om dat te bereiken???
Aan de andere kant zullen ze er wel de mogenlijkheden voor hebben....lijkt me toch wel erg drastisch, de wereld laten geloven dat je niet meer bestaat..

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 11-09-2002 12:21]


why would you listen to me?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:17 schreef Vampie het volgende:
Leuk al die geintjes...maar ik denk echt dat er een aantal mensen hun dood in scene gezet hebben.

Geloof je dat echt ?
Ik denk toch dat in dit media-era dat echt niet meer mogelijk is hoor.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2002 12:21 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ja dat geloof ik echt.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:21 schreef Vampie het volgende:
Ja dat geloof ik echt.

Hmm .. onderbouw eens ..


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2002 12:24 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zoals al eerder gezegd werd kan ik me heel goed voorstellen dat een ster er strontziek van wordt geen priveleven meer te kunnen hebben.En dat dus zo probeert te bereiken.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2002 12:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ok .. maar met name in een land als Amerika (Tupac, Elvis) red je dat niet denk ik.
Ten eerste om je dood in scene te zetten heb je mensen nodig (er moet toch iemand begrvane worden) en amerikanen kunnen nou niet echt een geheim bewaren.
Ten tweede de media zou het dan allang ontdekt hebben.

Maar ik kan me inderdaad het verlangen van de Bekenden wil inkomen.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-09-2002 12:33 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:17 schreef Vampie het volgende:
Leuk al die geintjes...maar ik denk echt dat er een aantal mensen hun dood in scene gezet hebben.
Kan ik me ook iets bij voorstellen...als je helemaal gek wordt van de aandacht en publiciteit is het een manier om terug de anonimiteit in te gaan..


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-09-2002 12:35 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

the notorious b.i.g. leeft nog!!!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2002 12:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Shit! Ik had een heel verhaal klaarliggen over witte dwergen, supernova's en zwarte gaten, maar die sterren bedoelen we niet.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-09-2002 12:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:35 schreef Slechtheid het volgende:
Shit! Ik had een heel verhaal klaarliggen over witte dwergen, supernova's en zwarte gaten, maar die sterren bedoelen we niet.


Kun je best een topic over beginnen anders..is erg boeiend..volgens mij was er zondagavond nog een een docu over op Discovery.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-09-2002 12:44 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:35 schreef El Chulo het volgende:
the notorious b.i.g. leeft nog!!!

je die zit zeker gezwellig met 2pac op een eiland?


My madness, my sadness


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-09-2002 13:07 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:44 schreef winters rage het volgende:
je die zit zeker gezwellig met 2pac op een eiland?

zoiets ja.
zijn tweede cd die toen net uit was heette 'life after death'


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 11-09-2002 13:20 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 12:44 schreef winters rage het volgende:
je die zit zeker gezwellig met 2pac op een eiland?


LMAO


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-09-2002 13:21 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Graag een beetje serieus reageren!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-09-2002 13:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

je hoort idd wel vaker van die geruchten. Maar ik geloof er geen snars van. Laat ze dan het graf open gooien en DNA ofzo iets checken.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 11-09-2002 13:36 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 13:28 schreef Cadaveria het volgende:
je hoort idd wel vaker van die geruchten. Maar ik geloof er geen snars van. Laat ze dan het graf open gooien en DNA ofzo iets checken.


Ik geloof die geruchten ook niet, en het graf open gooien is inderdaad een goede manier van bewijzen dat de persoon dood is of niet,maaaar een probleempje, daar moet je toestemming voor hebben van naaste familie en die krijg je meestal niet! Met Jim Morisson was er toch ook een MEGA speculatie of ie nou wel dood was of niet. De enigste die het dode lichaam van Jim heeft gezien was Pam (zijn vrouw). De kist moest ook dicht blijven bij het afscheid, is toen er tijd een heel gedoe over geweest, sommige denken dat ie nog leeft, andere zeggen dat hij zijn eigen gezicht heeft verminkt met een scheermes en dat dat de rede was dat niemand em mocht zien.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-09-2002 13:56 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

De paus is ook al dood maar wil het jammer genoeg nog niet beseffen

[Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 11-09-2002 13:59]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2002 13:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 13:56 schreef the wounded immortal het volgende:
De paus is ook al dood maar wil het jammer genoeg nog niet beseffen
Alleen is de paus geen ster [en levensloos trouwens, niet dood].


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen