|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm..vind er meestal weinig aan..er komt geen hond..en Exstase komt me eigenlijk m'n neus uit dankzij de lul van een d.j. die zaterdag;s draait en de grote groepen pubers... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja, zondag is ook de perfecte avond om uit te gaan.. NOT. Wij zijn er dan wel eens, maar er is nooit iemand inderdaad en zelf moet ik maandagochtend ook gewoon werken. En tja.. vroeger draaiden ze die muziek gewoon altijd, maar de extase DJs van zaterdagavond draaien gewoon alleen maar afgetrapte baggermuziek die al vijf jaar niet meer in de hitlijsten staat I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
bleuh, ik was vorige week na afloop van nightwish even bij de extase langsgeweest, omdat dat helemaal geweldig zou zijn volgens een vriend van me, maar ik vond het maar een unheimische tent. maar goed, misschien is een woensdagavond ook niet representatief. geef mij maar korsakoff kent iemand trouwens de koornbeurs in delft?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja ik! vroeger vaak geweest..ze hebben leuke thema feesten, verder is het nu ook overgenomen door 'de nieuwe generatie' Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
LOL .. daar gaat je reclame |
|
Ja sorry hoor...moeten ze de grootsheidswaanzinnige d.j. er maar uit flikkeren..met z'n top 40 platen van 3 jaar geleden. Hij kent niks ,wil niks draaien en is niet voor reden vatbaar...ga je dan aanmelden bij The Talk ofzo Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hehehe DJ's die alleen maar eigen smaak draaien zijn fout bezig. Je set dient een afweging te zijn tussen je eigen smaak (wat jij denkt dat publiek leuk vind) en dingen die het publiek zeker leuk vindt (om ze 'warm' te krijgen). |
|
quote:De woensdagavond is inderdaad absoluut niet representatief, aangezien ze dan (tenminste, als ze dat nog steeds doen) hun jaren 80 avond hebben. Dat is heel anders van sfeer dan wat ze op andere avonden proberen te bereiken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ah, ok, vandaar dat ik na 5 minuten alweer weg wou. maar welke avonden zijn wel leuk, en hoe zijn die qua muziek?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Nou ja, de vrijdag en zaterdagavond bevatten heel veel populaire alternatieve muziek (bij gebrek aan betere term). Varierend van Tool tot JJ72 via de RHCP en Rammstein. De ellende is alleen dat het gewoon weinig vernieuwend en massa-georienteerd is. Iedere week hoor je dezelfde nummers voorbijkomen en het is soms gruwelijk saai. Zaterdagavond kun je aan het einde van de avond (vanaf drie uur) rekenen op een paar metalnummers maar verder dan een oude Metallica en een Sepultura komen ze tegenwoordig ook niet meer. De DJ die zondags draait is wel heel goed. Mixt goed en draait lekker afwisselende muziek.. alleen is het gewoon heel rustig op zondag omdat het gewoon geen stapavond is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee Chulito, jij was weg omdat ik er niet was...en tja...geef toe, dan is het een stuk minder gezellig SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: dat vind ik een beetje vergezochte redenatie eigenlijk. maar als jij er was geweest, was ik zeker 5 minuten langer gebleven!!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: ok, dus misschien moet ik de extase nog een keer een kans geven. quote: ja, daar kan ik me bij de koornbeurs dus ook zo aan ergeren. vooral dat de dj's zeer terughoudens zijn met verzoekjes. elke week dezelfde nummers gaat toch wel vervelen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Extase.... leuk cafeetje. Ben ik vaak geweest toen ik in Tilburg op kamers woonde. Damn, metal? Hadden ze dat toen ook maar gehad.... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
ik ben er 1 keer geweest vorige zomer, vond het toen errug leuk. |
|
ExtaZZZe= Overdag om lekker te zitten babbelen en een flesje Dommelsch erbij te pakken vind 'm wel prima maar voor de muziek kom ik er niet meer. Kut homoflikker-DJ's daaro zouden ze af moeten schieten. De Xtase-gangers die massaal langs de kant zitten, verveeld en apathisch, kan niemand ontgaan maar die klootzak met sterallures achter de knoppen kijkt toch niet omhoog van z'n draaitafels om ze te zien. Wijlen ZOAB (om de hoek) had WEL goeie muziek, daar kan de Extase niet aan tippen. |
|
Sja.. Je moet t toch op n manier proberen nie waar? Ik ga zelf ook niet meer op zondag omdat ik weer op school zit.. Die Patrick van Zaterdag zou ik het liefste afknallen jah.. Maar dr is niets aan te doen.. ben ik bang Maar hij is nou nog lekker op huwlijksreis en die nou draait wil er af en toe nog es Ozzy door heen gooien.. of Prong.. Die Patrick mag van mij vanavond nog op n flatgebouw crashen ofzo.. maar jaaaaa..... |
|
quote: hmm Extase..Ik kwam er tot ongeveer een half jaar geleden regelmatig, maar er waren enkele mensen die me uit begonnen te lachen (dont ask me why) enzo..en de muziek is gewoon zo slecht!! (pink, no doubnt, nirvana, placebo ) Dus dan gaan we maar niet meer he |
|
ik was afgelopen woensdag in de extase, na afloop van Dio. best leuk, maar wel "competatieve vrouwen" beetje jammer. het was 80's avond dus de muziek was wel grappig. |
|
quote:Helaas geldt voor de 80's avond van Extase precies hetzelfde. Als je er een paar keer (achter elkaar) heen gaat kom je er achter dat ze iedere avond precies dezelfde dingen draaien.. na een paar keer heb je 'het' nummer van The Police, Meatloaf etc. ook wel gehoord. Die DJs vallen volgens mij in een shock als ze ooit iets origineels bedenken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Iedereen die kritiek heeft op Extase wordt verzocht naar onderstaande pagina te gaan. En zijn reaktie in het gastenboek te geven. http://www.extase.tilburg-nb.nl Ow ja vergeten; positieve reakties mogen ook [Dit bericht is gewijzigd door Niwi op 07-10-2003 18:25] |
|
quote: Gaaf! Dan kom ik! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: i.v.m. (kut)werk hoor ik nu 4 - 6 uur per dag radio veronica.. '80's en 90's noemen ze dat.. toegegeven, het is beter dan 538 of skyradio, maar na een paar dagen begin je toch wel het idee te krijgen dat ze alleen maar zo'n 4-cd 'eighties classics' van tell-sell hebben aangeschaft en op shuffle hebben gedrukt .. |
|
ik ben nu een aantal keren in de extase geweest..... afgelopen dinsdag na arch enemy nog. maar ik kan het er nou niet echt geweldig vinden ofzo. ga liever naar cafe backstage in tilburg.... daar draaiden ze slayer, megadeth, metallica... |
|
quote: qui? waar is dat ergens? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |