|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Pittig potje Grind en Death? Dan moet je 27 november in Dynamo zijn. Een goede opwarmer voor de EMM. Meer info: http://www.dynamo-eindhoven.nl/concert/708/napalm-death-immolation-macabre-waking-the-cadaver |
|
Nice! Mss dat ik daar ook wel ga zijn |
|
Ah mooi, hoeven we niet naar Drachten. |
|
Aanwezig Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Kaartje is binnen! |
|
|
|
quote: +1 |
|
quote: +1. =) |
|
even totaal off-topic... maar wat betekent waking the cadaver eigenlijk? |
|
Het is Frans voor 'een ei bakken'. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
aha! |
|
tijdschema al bekend ? |
|
Kaartje binnen. =) |
|
Gaaf! Immolation en Macabre op één avond. Tijdens Napalm Death ga ik wel vlees eten, bier drinken en rechtse praat verkondigen. Die necromantiërs van 'Waking The Cadaver' zoek ik nog wel een keer op MySpace of via 'de gebruikelijke kanalen' alvorens daar verder op in te gaan. Sli-Sla-Slayer! |
|
quote: |
|
ook hier weer aanwezig 2 weken geleden ook in Keulen geweest en het was vet (alleen spelen de supports niet echt lang) |
|
Zag net op NS-site dat er dan s'nachts werkzaamheden zijn tussen Tilburg en Breda vanaf 0.30 uur. Terugreis duurt dan 2 keer zo lang Maargoed, Napalm Death hoef ik eigenlijk niet zonodig te zien. |
|
Vrouwe Mandylion en ondergetekende zullen de bezoekers wel zien, wij doen samen de deur security... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nog een week... =) |
|
Zo tickets zijn binnen! Hoelaat begint de eerste band, want ik wil Waking the Cadaver zeker zien. |
|
quote: Wij moeten er om 19:30 zijn als crew, dus ik vermoed met vier bands en een zaal open om 20:00 dat Waking The Cadaver vrij rap begint, zeker omdat we Napalm Death niet al te laat willen laten eindigen ivm mensen met openbaar vervoer, maar je weet het nooit... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Op de site staat de de 1e band om 20.20 uur begint, maar het gehele tijdschema staat er niet. Weet jij daar meer over Vampire John? |
|
Kaartjes zijn binnen! Dat wordt weer een mooi concert. Ik besprak pas nog met Rajackar hoe jammer het doorgaans is dat je eerst de matige bands hebt en later op de avond de betere bands. Aan het begin van de avond ben je immers nog nuchter en aan het einde krijg je niet meer alles mee. Wat mij betreft dus ideaal dat Napalm Death nu de hekkensluiter is :p Sli-Sla-Slayer! |
|
quote: En hop! WTC20:15u-20:45u (30 min) Macabre21:05u-21:40u (45 min) Immolation22:00u-22:45u (45 min) Napalm Death23:05u-00:15u (60 min) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 23-11-2010 18:08] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Thanks! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |