|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Waking the Cadaver Jammer dat Immolation niet langer speelt! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Prima tijdschema, en nog prima thuis te komen. Wordt feest! |
|
quote: Ik zal u herkennen aan de feestmuts met toebehoren bij de deur? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Onder andere ja, haha, er zal iig bij 2 man een extreme feeststemming hangen, hehe |
|
quote: Dankjewel !! En van 21:05 t/m 21:40 is 35 minuten en van 23:05 t/m 00:15 is 70 minuten. Trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 24-11-2010 19:29] |
|
Gheghe, ik zeg niets (alleen dat gebeurt als je klakkeloos kopieert wat je binnenkrijgt): zo meteen maar eens op naar de Dynamo, deurdienst met vrouwe Mandylion (is in ieder geval het uitzicht goed, althans voor mij!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Weer een prachtig avondje. Jammer dat Macabre zo kort speelde, en Immolation was de band van de avond. Na Immolation is het allemaal een beetje vaag. |
|
Helaas moeten missen ivm Headbanging Enschede. Had ik geweten dat Sodom niet zou spelen daar was ik wel naar Dynamo gekomen! |
|
quote: Dan moet je 5 februari 2011 zeker naar Dynamo komen, want daar speelt Sodom. Omdat ik bij de deur stond heb ik eigenlijk niets van de bands meegekregen, maar het was aardig druk en volgens mij zag ik veel tevreden gezichtjes (door drank of muziek of een combinatie van beiden). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Gisteren iets voor half 9 liep ik Dynamo binnen, waar Waking The Cadaver al druk bezig was. Dat was niet zo vervelend als ik verwacht had maar toch niet mijn ding, na anderhalf nummer hield ik dat voor gezien. Macabre daarentegen blijft een vreselijk toffe band met gave nummers, maar Corporate Death zou eens wat minder moeten lullen, het haalt de vaart er altijd zo uit. Zo ook gisteren, het leek maar niet echt op gang te komen. Immolation is een heel ander verhaal; Veni Vidi Vici. De band komt op, start het eerste nummer, pakt je bij je spreekwoordelijke ballen en laat je niet meer los de komende 45 minuten. Onwaarschijnlijk geniaal orkest. Van Napalm Death heb ik niets in de platenkast staan, maar weet me live altijd wel weer vreselijk te vermaken. Zo ook gisteren ; Lekker potje rossen onder leiding van de immer zeer sympathieke Barney. Geslaagde avond !! |
|
Top avond! Waking the Cadaver: kan ik echt helemaal niets mee, werkelijk geen hol aan die band. Macabre: wat een unieke band blijft dat toch, super vet optreden!! Cool dat shane het nummer Ed Gein meedeed (op zijn verjaardag :-)!) Immolation: is eigenlijk altijd goed, wat een overgave...wereld band. Napalm Death: geweldig optreden, energiek, veel oude songs...top!! |
|
Waking The Cadaver: Vantevoren geen noot van gehoord, maar klonk lekker. Lekker enthousiaste zanger ook. Alleen het publiek kwam niet echt los, op een enkeling na. Macabre: Het geluid stond veel te hard helaas imo. Gaven opzich wel een prima show weg met oudjes als Hitchhiker, Zodiac, Ed Gein (met Shane Embury van Napalm Death op zang), Vampire of Düsseldorf, Scrub a Dub Dub maar ook wat nieuwe nummers. Zanger Nefarious hield zoals gebruikelijk een kort intropraatje bij elk nummer. Goed optreden, alleen jammer van het geluid. Immolation: De band van de avond! Geluid stond ook hard, maar was wel beter afgesteld dan bij Macabre. Speelden oa Majesty And Decay, World Agony en wat ouder materiaal waar ik niet zo bekend mee ben, maar wel heel tof klonk, dus daar ga ik zeker wat meer van opsnorren! Gaaf optreden dus! Napalm death heb ik niet meer gezien, omdat ik een trein moest halen en ik hoefde ze niet zonodig weer te zien. |
|
Leuk verslagje, Jan ! Alleen is natuurlijk Corporate Death degene die de aankondigen en lead vocals doet bij Macabre en niet Nefarious. |
|
Ja, klopt en thanx! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |