|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
DATUM: maandag 20 dec AANVANG: 19:00 OPEN: 18:30 PRIJS: vvk: €14 deur: €16 LOCATIE: Grote zaal ARTIESTEN/BANDS: Swallow The Sun, Solstafir, Mar de Grises |
|
|
|
|
|
Oeh leuk! =) |
|
Erg jammer dat dit niet op een normale dag speelt of dichterbij... is niet te doen ivm werk en zo. Helaas... |
|
Ik baal er ook enorm van dat ik hier niet bij zal zijn |
|
Swallow the Sun (Fin), Solstafir (Is), Mar de Grises (Cl) De Finse doom meesters komen met hun “New Moon over Europe” tour naar het Europese vasteland. Tijdens de enige Nederlandse show uit deze december tour worden ze bijgestaan door Solstafir en Mar de Grises. In 2000 bracht gitarist Juha Raivio een groep vrienden bij elkaar, wat uiteindelijk het begin vormde van Swallow the Sun. Nog geen 2 jaar later kwam het eerste debuut album “The Morning Never Came” uit. Door Inferno Magazine werden ze geselecteerd voor beste album van het jaar. Met hun 2de cd “Ghosts of loss” wisten ze zich hoogt te plaatsen in de Finse album charts. Dit opmerkelijke feit bracht de band veel bekendheid. In november 2009 is hun laatste album “New Moon” uitgekomen. Ook in de line-up staat de IJslandse band Solstafir. In 1999 In december 2005 kwam hun laatste album “Masterpiece of Bitterness” uit, wat zoals de naam al vermoed als een meesterwerk is ontvangen. Om deze avond te openen staan de Chilenen van Mar De Grises op het podium. Hun muziek nodig je uit om een reis door de tijd te maken. Maandag 20 december / Grote zaal / aanvang 19:00 open 18:30 / € 18,- (16,- vvk) |
|
quote: Goed bezig, hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
sts signature |
|
Swallow the Sun en Mar de Grises zijn allebei erg gaaf. Bij Sólstafir trek ik die belabberde zang helaas niet. |
|
quote: Wat ben je mild. is nog veels te positief. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
echt wel ja signature |
|
Ik vind alledrie de bands erg gaaf, juist vooral Sólstafir Waarschijnlijk wel aanwezig dus |
|
up |
|
De Kade, die tent gaat toch sluiten? Ik, Wil Schuurman |
|
Voorlopig niet |
|
Maandag! |
|
Godver, waarom is dit nu weer op een maandag en kom ik er nu pas achter. |
|
Vanavond! 19:00 - Mar de Grises 20:00 - Sólstafir 21:00 - Swallow The Sun 22:15 - einde! |
|
Super chill zo'n tijdsschema! Zouden meer poppodia moeten doen |
|
Damn... dat was nog niet eens zo gek. Maar wegens alle weersomstandigheden blijf ik toch maar thuis. Onder normale omstandigheden is het al zo'n 2,5 uur rijden... |
|
Wie!? Swallow the Cum? Nooit van gehoord. |
|
Heb er zin in! |
|
Mar de Grises begint om 19:30 in verband met sneeuw. Eind is 22:30! |
|
quote: Jammer.. het heeft al de hele dag niet gesneewd. Maar ja kreeg net door dat ik moet gaan. Ok dan!! =) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |