|
Auteur: |
|
|
Portugal - Cyprus 4-4 Het duel tussen Portugal en Cyprus was waarschijnlijk de meest spectaculaire uit de eerste speelronde van de EK-kwalificatiereeks. De bezoekers namen in de derde minuut brutaal de leiding door een treffer van Stathis Aloneftis, maar Hugo Miguel Almeida maakte vijf minuten later gelijk. In de elfde minuut bezorgde Michalis Konstantinou de Cyrpioten echter weer een nieuwe voorsprong. oor doelpunten van Raúl Meireles en Danny leek Portugal de zaken weer op orde te hebben, maar Ioannis Okkas zette in de 57ste minuut de 3-3 op het scorebord. Ook daar bleef het niet bij, want Manuel Fernandes scoorde drie minuten later de 4-3. Bijna een half uur bleef die stand staan, maar kort voor tijd bepaalde Andreas Avraam de eindstand op 4-4 in Guimaraes. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-09-2010 2:09] |
|
Ik dacht dat dit een topic was over de toekomst van de €uro. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik dacht dat dit een topic was over de euro en het einde der tijden in 2012 mede dankzij de euro. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: misschien moeten ze hem dan maar Van Buyten zetten... huuhuu... ... sorry "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Erg goede match inderdaad van de belgen vooral dembele!!! en vertongen vond ik ook enorm sterk maarja, het resultaat telt nu moeten ze eigenlijk al minstens gelijk spelen op Turkije om hun kansen gaaf te houden |
|
quote: bij deze uitslag moest ik toch spontaan lachen net als de 0-1 van Frankrijk tegen de Wit-Russen (dat het dan nog een van Dinamo Minsk is die het doelpunt scoorde ) |
|
|
|
In dat geval... |
|
Dank Psych. Bruce Banner |
Index / Algemeen |