IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-02-2010 12:47 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Groep A: Azerbeidzjan, Kazachstan, België, Oostenrijk, Turkije, Duitland
Groep B: Andorra, Armenië, Macedonië, Ierland, Slovakije, Rusland
Groep C: Faröer Eilanden, Estland, Slovenië, Noord-Ierland, Servië, Italië
Groep D: Luxemburg, Albanië, Wit-Rusland, Bosnië - Herzegovina, Roemenië, Frankrijk
Groep E: San Marino, Moldavië, Hongarije, Finland, Zweden, Nederland
Groep F: Malta, Georgië, Letland, Israel, Griekenland, Kroatië
Groep G: Montenegro, Wales, Bulgarije, Zwitserland, Engeland
Groep H: IJsland, Cyprus, Noorwegen, Denemarken, Portugal
Groep I: Liechtenstein, Litouwen, Schotland, Tsjechië, Spanje

Te doen, volgens mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-05-2012 16:09]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-02-2010 12:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ha, nog eens een ouderwetse België - Duitsland. En weeral tegen de Turken, begint ook saai te worden.


Faustian Spirit of the Earth


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 07-02-2010 15:39 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Duitsland-Turkije is wel een leuke affiche ja: wellicht 1,5 thuiswedstrijd voor de Turken. En ach, Nederland zou dit toch moeten kunnen klaren: de rest heeft zich niet eens gekwalificeerd voor het WK. Ik sprak gisteren bij Gothminister @ Dynamo nog een paar Zweden en die zeiden te twijfelen tussen Nederland en Brazilië (ik niet, Brazilië, haha) als land waar Zweden geen kans tegen zou hebben...

Vooral Spanje en Portugal mogen niet klagen...

En euh, België en Turkije: stug volhouden, dan gaat het vanzelf over, zie Nederland - Tjechië de afgelopen jaren....


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-02-2010 15:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Laatste EK met 16 ploegen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-02-2010 20:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2010 12:59 schreef cataclysm child het volgende:
Ha, nog eens een ouderwetse België - Duitsland. En weeral tegen de Turken, begint ook saai te worden.


klopt ja, weeeeral Turkije


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2010 20:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2010 15:39 schreef Vampire John het volgende:
Duitsland-Turkije is wel een leuke affiche ja: wellicht 1,5 thuiswedstrijd voor de Turken.


Wellicht= absoluut zeker.

Leuk is anders, maar wat doe je er aan?


Bruce Banner


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-02-2010 21:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2010 15:42 schreef Lionheart het volgende:
Laatste EK met 16 ploegen.


En dan?


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 09-02-2010 14:40 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

laatste 2 ploegen van elke groep plaatsen zich. saaai



Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 17-02-2010 18:59 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2010 14:40 schreef blackstar666 het volgende:
laatste 2 ploegen van elke groep plaatsen zich. saaai


Nee hoor, Hongarije gaat het helemaal worden in groep E! Net achter NL met drie punten verschil!


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-02-2010 19:01 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Tussen Schotland en Tsjechie kan het nog wel spannend worden denk ik. Tsjechie is niet wat het geweest is, en Schotland presteert altijd behoorlijk.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 17-02-2010 19:03 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

En groep B -> Ierland. Onthouden van het WK dankzij de hand van Henry, gaat absoluut door voor het EK, zijn ze fanatiek genoeg voor. Eitje.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-02-2010 19:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

True, maar Slowakije en Rusland zijn natuurlijk ook niet de minsten. Al is het nog wel afwachten of Rusland blijft presteren zonder Hiddink. Maar er zit genoeg potentie in het team, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 17-02-2010 19:22 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

Vaak wint fanatisme en wilskracht het van techniek, daarom schat ik toch wel in dat Ierland hier na die omgekochte match toch op zn minst tweede wordt!

Wat te denken van Oostenrijk? Begint toch ook wel op de voetbalkaart te komen langzamerhand.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-02-2010 19:24 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Niet in een poule met Turkije en Duitsland.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 17-02-2010 19:27 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

Zou net wat zijn. Duitse balkan die Duitsland zelf uit het EK houdt.
Turkije heb ik toch niet echt een hoge pet van, het is toch wel een redelijk grote naam op voetbalgebied, maar sinds Hakan Sukur en Sas zijn er niet echt meer grote namen te vinden op de europese velden.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-02-2010 19:30 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Maar op het afgelopen EK won Turkije ook niet door technische prestaties, maar door hard en gemeen voetbal te spelen zonder op te geven. En ze zijn er een flink eind mee gekomen. En ik zie ze Oostenrijk wel inpakken hoor.
En Guus Hiddink is natuurlijk de nieuwe trainer.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-02-2010 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vergeet België niet


signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-02-2010 20:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2010 15:42 schreef Lionheart het volgende:
Laatste EK met 16 ploegen.


Laatste EK überhaupt. 2012, weet je...


Bareuh...


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 18-02-2010 14:40 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Ach, daarna hebben ze toch van die hele grote boten, daar kun je ook wel een EK op houden


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-02-2010 14:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 19:59 schreef Hypnos het volgende:
Vergeet België niet


Wie?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2010 23:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bah, weer een zure nederlaag voor de Rode Duivels. Dit Turkije was echt te pakken, maar de Belgen flaterden 1 keer meer dan de Turken. Conclusie: 2 nipte nederlagen en 0/6... tja.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2010 0:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja... verwacht


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-09-2010 0:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Waarom zitten er zoveel Aziatische landen bij het EK?


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2010 0:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

positieve discriminatie? Anti-racisme?


signature


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 08-09-2010 9:53 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

Van der Vaart boos over vervanging
Uitgegeven: 7 september 2010 23:08
Laatst gewijzigd: 7 september 2010 23:07

ROTTERDAM - Rafael van der Vaart was dinsdagavond na afloop van het duel met Finland (2-1) in een bijzonder slecht humeur. De aanvallend ingestelde middenvelder van Oranje baalde flink van zijn wissel na ruim een uur.

© ANP''Hier word ik niet vrolijk van. Ik verdiende geen vervanging. Ik speelde best wel goed'', bromde de aanwinst van Tottenham Hotspur.

Van der Vaart deed deze keer weinig moeite om zijn ergernis over het wisselbeleid van bondscoach Bert van Marwijk te verbergen.

''Ik probeer rustig te blijven en niet te zeuren. Maar nu ben ik toch wel boos, ja. Ik kan me niet herinneren dat ik bij Oranje een volledige wedstrijd heb gespeeld. Steeds word ik als eerste gewisseld. Dat irriteert me.''


Frisse omgeving

Van der Vaart: ''De wissels zijn altijd hetzelfde. Zonder dat er een bal is gespeeld, weet je al hoe laat het is. Dat blijft nu wel even hangen, ja. Het feit ligt er gewoon. Misschien moet ik me anders gaan opstellen.''

''Wat nu? Ik ga lekker naar Londen. Even naar een frisse omgeving. Maar nogmaals, hier word ik niet vrolijk van.''

Sussende toon

Met zijn gezicht op onweer ging Van der Vaart naar de kant. Hij stak zijn hand niet uit naar Van Marwijk. ''Maar we hebben elkaar na afloop alweer even gesproken. En we elkaar alsnog een hand gegeven'', sprak Van Marwijk op sussende toon.

''Spelers zijn vaak teleurgesteld als ze worden gewisseld. Maar ze moeten wel oppassen hoe ze dat laten zien. Ik wilde met Eljero Elia meer snelheid vanaf de vleugel brengen. Ik denk wel dat Rafael dat begrijpt. Met ons is niets aan de hand. We doen normaal tegen elkaar.''

© ANP



prinsesje Raffi weer in de bocht


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-09-2010 10:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Als die janksmoel nou gewoon eens goed gaat voetballen heeft hij ook iets te klagen. blergh.

2-1 hmmmz.


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen