IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 27-06-2012 22:13 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

...is dat ek nu nog niet afgelopen, merk ik net...?


I am mine own redeemer...!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2012 22:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:13 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
...is dat ek nu nog niet afgelopen, merk ik net...?

Zit je nu te backseattrollen?!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-06-2012 22:15 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:52 schreef Mark het volgende:
Duidelijk gevalletje weer. Ga nou maar in een ander topic spelen, hier praat je aleen maar poep.


Niet alleen hier hoor.


Subtiel kamerolifantje


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-06-2012 22:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:09 schreef Mark het volgende:
Nieuwsflash: Van Marwijk stapt op als bondscoach.


Enige juiste beslissing.


Dit waren de geruchten die gisteren nog gingen:

http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3277156/2012/06/26/Van-Marwijk-wil-niet-verder-met-Van-der-Vaart-Huntelaar-en-Heitinga.dhtml


Lastig te zeggen wat daar waar van was, maar dat hij de greep op de selectie kwijt was, is mijns inziens slechts een understatement.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 27-06-2012 22:20 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 27 juni 2012 22:14 schreef M. het volgende:
Zit je nu te backseattrollen?!


de wat?


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 22:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Woahh, enorme Ronaldo-faal!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 22:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:15 schreef stigma het volgende:
Niet alleen hier hoor.


Ik ben er nog altijd niet achter of hij (?) uberhaupt wel metal luistert.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-06-2012 22:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:33 schreef Mark het volgende:
Woahh, enorme Ronaldo-faal!!
Hij heeft het vizier nog/weer niet op scherp staan.

Het wordt toch wat onvriendelijker nu.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 27-06-2012 22:42 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

De belgen hebben een compilatie gemaakt van de hoogtepunten van het nederlands elftal op euro 2012.

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_EK_voetbal_2012/MG_EK_opvallend/1.1347383

[Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 27-06-2012 22:44]


Never have so many sacrificed so much for so few


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 22:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:42 schreef jeroen83 het volgende:
hoogtepunten van het nederlands op euro 2012


De wat?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2012 22:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:55 schreef Forever After het volgende:
Niks trollen. Dat is precies het beeld wat ik van Italie heb gebaseerd op wat ik als niet voetballiefhebber van het vorige EK en het WK heb meegekregen.

Het huidige EK heb ik nog beter kunnen negeren dus het zou kunnen dat ze dit jaar eindelijk iets bijgeleerd hebben.

2008 was het nog overwegend defensief, misschien. Maar zeker niet overdreven defensief zoals het daarvoor was (en waar ze overigens erg succesvol mee waren, dus tsja...). 2010 was het niet meer, en nu al helemaal niet. Italië, samen met Duitsland, zijn denk ik het meest veranderd in positieve zin de afgelopen jaren. Stiekem hoop ik dan ergens dat Italië Duitsland klop gaat geven (Italië iets meer underdog, dus dat is mooi), maar zal wel worden dat Duitsland de baas is
quote:
Op 27 juni 2012 22:14 schreef M. het volgende:
Zit je nu te backseattrollen?!

Hehehe, mooie term!
quote:
Op 27 juni 2012 22:42 schreef jeroen83 het volgende:
De belgen hebben een compilatie gemaakt van de hoogtepunten van het nederlands elftal op euro 2012.

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_EK_voetbal_2012/MG_EK_opvallend/1.1347383

hahahahaha, goede grapp!!! Vooral origineel! Nog he-le-maal niet gezien, zo'n soort filmpje, poe hé!

Maar goed, wel terecht...






Ik was/ben wel voor Portugal. Al zijn sommige Portugezen nog steeds naaiballen, en is Ronaldo naast fenomenale voetballer ontzettend gay en een ontzettende jankerd, de Spanjaarden zijn té arrogant en Portugal speelt gewoon leuker. Ook de uitslag van 2010 speelt voor mij niet echt mee, omdat we dat vooral aan onszelf te danken hadden...

Echter, zoals de wedstrijd vanaf de tweede helft loopt: bah. Al het geren en gerace van de eerste helft heeft ze opgebroken, of ze waren té bang voor uitschakeling. Hoe dan ook, saai op wat vlagen na.

Hopelijk nu wat vuur weer!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-06-2012 22:53]


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 22:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tweede helft is inderdaad volledig ingekakt, verlenging zal niet veel beter worden. De Portugezen hebben met krachten gesmeten en de Spanjaarden geven de hele avond al niet thuis. Alle grote jongens (Ronaldo, Nani, Iniesta, Xavi, Alonso) vallen ook bitter tegen en maken het verschil niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 22:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heb het nog niet gezegd of er is ineens een super-aanval van de Spanjaarden Komt Portugal heel goed weg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2012 22:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, duurt wel lang he. Zo langzamerhand.

Iemand nog sjips?

*iniesta edit*

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 27-06-2012 22:57]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2012 22:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:53 schreef Mark het volgende:
Tweede helft is inderdaad volledig ingekakt, verlenging zal niet veel beter worden.

Nee, tot nu toe is het niet echt wat... Jammer!
quote:
De Portugezen hebben met krachten gesmeten en de Spanjaarden geven de hele avond al niet thuis.

Yup. Wel fascinerend dat naar mijn *idee* Portugal over de hele linie beter was, maar dat Spanje qua balbezit en controle veel meer domineerde. Betekent toch dat Spanje weinig efficiënt is. Al wisten ze in de eerdere wedstrijden wel precies efficiënt genoeg te zijn
quote:
Alle grote jongens (Ronaldo, Nani, Iniesta, Xavi, Alonso) vallen ook bitter tegen en maken het verschil niet.

Klopt.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2012 22:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:54 schreef Mark het volgende:
Heb het nog niet gezegd of er is ineens een super-aanval van de Spanjaarden Komt Portugal heel goed weg.

Ja, die momenten blijven wel komen, ook op het einde van de 2e helft. Heb ik toch liever penalties dan dat er uit zo'n moment gescoord wordt en dat dat het dan is qua actie.


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 22:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mwoah, ben zelf geen fan van penalties. Met penalties hadden de Engelsen kunnen doorkomen ten koste van de Italianen. Dan doe je het toernooi toch ook geen plezier, lijkt me.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2012 23:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:59 schreef Mark het volgende:
Mwoah, ben zelf geen fan van penalties. Met penalties hadden de Engelsen kunnen doorkomen ten koste van de Italianen. Dan doe je het toernooi toch ook geen plezier, lijkt me.

An sich geen fan, maar een bloedeloos einde met één goal-uit-het-niets vind ik nog minder

En tsja, met een penaltyreeks nog een kans op een ballenvanstaalactie als van Pirlo, dat vond ik wel weer mooi


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2012 23:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vind het wel gezellig zo! Lekker samen penalties kijken. Biertje erbij, en ook het domme wijf wat d'r bek niet kan houden is van de partij.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2012 23:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 23:02 schreef M. het volgende:
Vind het wel gezellig zo! Lekker samen penalties kijken. Biertje erbij, en ook het domme wijf wat d'r bek niet kan houden is van de partij.

Ultraspannend, dat sowieso. Onder andere door het risico dat de ploeg die het niet verdient doorgaat, zoals Mark zei

Wie kan haar bek niet houden? Heb je ome mörke langs?


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2012 23:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nee joh, ik kijk toch met jullie en FA mag af en toe ook posten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2012 23:10 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Bedankt M..

De andere M wekte al aardig de suggestie dat dit topic enkel toegankelijk is voor hooligans.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2012 23:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 23:10 schreef Forever After het volgende:
Bedankt M..

De andere M wekte al aardig de suggestie dat dit topic enkel toegankelijk is voor hooligans.

Volgens bedoelen jullie het allebei niet zo erg, maar het botst in ieder geval wel lekker
quote:
Op 27 juni 2012 23:07 schreef M. het volgende:
Nee joh, ik kijk toch met jullie en FA mag af en toe ook posten.



I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2012 23:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 23:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Volgens bedoelen jullie het allebei niet zo erg, maar het botst in ieder geval wel lekker




We delen gewoon een andere mening verder niks.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 23:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 23:14 schreef Forever After het volgende:
We delen gewoon een andere mening verder niks.


M. en ik delen meningen, jij deelt onbenulligheid. Als je vier pagina's geleden nog loopt te beweren dat je voetbal een gruwel vindt en niet kunt wachten tot de dag dat die zooi voorbij is, om vervolgens bij voortduring je neus toch in dit topic te steken en de meest ongeinformeerde rommel te spuien, dan kun je reacties verwachten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen