IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-06-2012 1:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ITALIA

Fucking hell, hoe verdiend kan een overwinning zijn.


Faustian Spirit of the Earth


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 25-06-2012 11:30 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

+1 Wat hebben die Italianen een kansen gemist en gelukkig werden we getrakteerd op een Panenka van Pirlo (die even wat passes verzond in de wedstrijd(!)).


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 25-06-2012 11:39 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Qua verdediging kan Nederland trouwens nog wat van Engeland leren


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-06-2012 14:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ongelooflijk dat Italie het in de reguliere speeltijd al niet zwaar op slot gooide. Beetje gevalletje Nederland-Denemarken. Engeland is simpelweg echt een maatje te klein voor het grote Europese werk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2012 21:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Leuke pot! Ik ben voor Portugal. Wie nog meer?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 21:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik kan het nog altijd niet over mijn hart verkrijgen, maar die Spanjaarden begonnen me zo langzamerhand eerlijk gezegd ook de keel uit te hangen. Ik ben dus maar tegen allebei. Wat best lastig is, want Portugal speelt momenteel fantastisch tegen de Spanjolen.

Wat mij betreft finale Portugal-Italie, mag Italie hem winnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-06-2012 21:26]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2012 21:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Italie?

Da's toch die club die altijd met 11 keepers op het veld staan?


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2012 21:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juni 2012 21:23 schreef M. het volgende:
Leuke pot! Ik ben voor Portugal. Wie nog meer?


+1 Die homo gaat toch het verschil maken voor portugal, denk ik.






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 21:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:29 schreef Forever After het volgende:
Italie?

Da's toch die club die altijd met 11 keepers op het veld staan?


Kan duidleijk horeen dat je dit EK niet gekeken hebt. Je loopt 3-4 jaar achter in je 'informatie'.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2012 21:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tja, Portugal heeft gewoon echt een leuk team. Kijk, als ik Figo op de tribune zie juichen krijg ik spontaan weer rode vlekken, maar alle irritante trekjes uit het tijdperk-Scolari zijn eruit bij deze spelers. Ik vind Spanje veel arroganter, irritanter en kleinzeriger (Barça-trekje).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-06-2012 21:32 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Spanje prikt er nog wel eentje binnen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 21:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:31 schreef M. het volgende:
Tja, Portugal heeft gewoon echt een leuk team. Kijk, als ik Figo op de tribune zie juichen krijg ik spontaan weer rode vlekken, maar alle irritante trekjes uit het tijdperk-Scolari zijn eruit bij deze spelers. Ik vind Spanje veel arroganter, irritanter en kleinzeriger (Barça-trekje).


Eens, alleen is oud zeer moeilijk kwijt te krijgen. En ik vind Ronaldo een gruwelijke kwal. Al is het een fantastische voetballer, en is Portugal momenteel gewoonweg beter dan die arrogante Spanjolen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2012 21:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:29 schreef Forever After het volgende:
Italie?

Da's toch die club die altijd met 11 keepers op het veld staan?

Probeer het nou maar gewoon niet, het slaat nergens op en je positie is allang duidelijk en daarnaast niet boeiend.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 27-06-2012 21:34 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 27 juni 2012 21:23 schreef M. het volgende:
Leuke pot! Ik ben voor Portugal. Wie nog meer?


Ja, ik.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2012 21:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:34 schreef Sonic Titan het volgende:
Ja, ik.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2012 21:44 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:33 schreef M. het volgende:
Probeer het nou maar gewoon niet, het slaat nergens op en je positie is allang duidelijk en daarnaast niet boeiend.


Best droevig eigenlijk als een voetballiefhebber het 'spel' van Italie nog niet door heeft.

Zo hebben ze zich imo het vorige EK en ook het WK ook omhooggewerkt voor wat ik er van meegekregen heb.

Maar goed, als jij dat mooi spel vindt.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 21:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:44 schreef Forever After het volgende:
Best droevig eigenlijk als een voetballiefhebber het 'spel' van Italie nog niet door heeft.

Zo hebben ze zich imo het vorige EK en ook het WK ook omhooggewerkt voor wat ik er van meegekregen heb.

Maar goed, als jij dat mooi spel vindt.


Gast (??), je weet echt niet waar je over praat. Je hebt 10 jaar geleden ergens een klok horen luiden en je denkt dat die klepel nog altijd niet vervangen is. Als jij echt gelooft dat dit Italie momenteel cattenaccio speelt dan kun je beter spruitjes gaan pellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-06-2012 21:49]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2012 21:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Jawel, over een club die graag met 11 man voor het doel gaan liggen.

Twee jaar geleden het je blijkbaar niet gekeken.

Maar veel kijkplezier verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-06-2012 21:50]


 


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-06-2012 21:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:49 schreef Forever After het volgende:
Jawel, over een club die graag met 11 man voor het doel gaan liggen.

Maar veel kijkplezier verder.


je weet echt niet waar je over praat


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 21:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:49 schreef Forever After het volgende:
Jawel, over een club die graag met 11 man voor het doel gaan liggen.

Twee jaar geleden het je blijkbaar niet gekeken.

Maar veel kijkplezier verder.


Duidelijk gevalletje weer. Ga nou maar in een ander topic spelen, hier praat je aleen maar poep.



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-06-2012 21:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-06-2012 21:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 21:49 schreef Forever After het volgende:
Twee jaar geleden het je blijkbaar niet gekeken.



Ja, zo ken ik er nog wel een paar.


Nederland is de op-1-na-beste van de wereld!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2012 21:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Niks trollen. Dat is precies het beeld wat ik van Italie heb gebaseerd op wat ik als niet voetballiefhebber van het vorige EK en het WK heb meegekregen.

Het huidige EK heb ik nog beter kunnen negeren dus het zou kunnen dat ze dit jaar eindelijk iets bijgeleerd hebben.



 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 21:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Was twee jaar geleden al niet echt meer het geval. Ben je ook nog altijd op zoek naar een DSB bank om een hypotheek af te sluiten omdat die meneer Scheringa een paar jaar geleden zo sympathiek overkwam op tv?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2012 22:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nee, over mijn hypotheek maak ik me op dit moment geen zorgen.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2012 22:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nieuwsflash: Van Marwijk stapt op als bondscoach.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen