IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Metal en Dubstep Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2010 23:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2010 23:11 schreef spectre het volgende:
Hypnos, ajb jongen... wat een prut, dat bedoel ik nou dus precies. Dit is gewoon een geprogte wobblebas met distortion. Ik vind het vrij hard falen als ik dit hoor. Ook een saai stuk muziek weer



was is geprogt?


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2010 23:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

geprogrammeerd, is niet erg.. hoort bij electronische muziek, sterker nog, ik doe het hele dagen. Maar een gitaar is een gitaar vind ik dan. Ik moet nog een band horen waar ze zoiets (maar dan tof) zelf spelen met een LFO op de wahpedal oid.

Die andere clips zijn remixen, van dat spul waar BlackJew bulten van in de nek krijgt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2010 23:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2010 23:16 schreef spectre het volgende:
geprogrammeerd, is niet erg.. hoort bij electronische muziek, sterker nog, ik doe het hele dagen. Maar een gitaar is een gitaar vind ik dan. Ik moet nog een band horen waar ze zoiets (maar dan tof) zelf spelen met een LFO op de wahpedal oid.

Die andere clips zijn remixen, van dat spul waar BlackJew bulten van in de nek krijgt


XD



ik heb met Froetie Loops ook nog stukjes Arch Enemy in de technopuree gedraaid, steeds loopjes,

maja,


buiten The Prodigy en die Duitse freaky bende (2raumszimmer of zo) heb ik nog niet veel bands én electroniche muziek brengen en de sound van de organische instrumenten mixen en manipuleren (buiten triggers en echo's dan)


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2010 23:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ach joh, je hebt er zoveel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2010 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, alleen niet met metal

*huilt als een krokodil*


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2010 23:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar jij weet toch ook wel dat het genre metal sowieso altijd achter loopt en net zo conservatief is als ProgTon op zondagochtend?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2010 23:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2010 23:22 schreef spectre het volgende:
Maar jij weet toch ook wel dat het genre metal sowieso altijd achter loopt en net zo conservatief is als ProgTon op zondagochtend?


in Nederland wel ja.


heb je die Zardonic al gehoord?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3528408?hl=zardonic


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2010 23:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Neh, maar zo kijk ik er tegenaan.

Niet gehoord, maar waarom zou ik remixes gaan luisteren? Zo onboeiend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2010 23:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

omdat hij het ferm opjut


(of ben je meer aan Thorns-interpretaties)

en omdat hij bvb Meshuggah en Bathory onder handen neemt en er telkend eenpersoonlijke zwier aan geeft


uiteindelijk zou ik het beu worden omdat het telkend Zardonic is, en niet "die band die hij remixt"

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-09-2010 23:32]


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2010 23:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik hoor niks anders dan het origineel met wat drum n bass eronder, niks an [/mening]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2010 23:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

misschien is het omdat ik weinig kan vergelijken met andere electronische artiesten die metal integreren in hun muziek

buiten Bong-ra dan


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2010 23:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2010 23:07 schreef Hypnos het volgende:



zet maar een bak aan de kant, er komen er nog


btw, dit is toch wel originele shit?


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 13-09-2010 13:38 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik vind die beat nogal lafjes...


Dit zijn metal/hardcore samples, delen zelf ingespeeld, maar die beat.


Het is dat mijn talent voor gitaar zo goed als nul is (en de enige gitaar in huis akoestisch), maar lijkt me best grappig om een experiment te doen met live bassen, gitaren en dubstep en breakcore beats.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 13-09-2010 13:38]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-09-2010 13:42 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik heb ze live gezien. Wat een pulp was dat zeg.

Daar krijg ik nou bobbels van in mijn nek.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 13-09-2010 13:45 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

"Ze"? Het is maar 1 gast?

Ik heb alleen de plaat hier en die klinkt fijn.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-09-2010 13:46 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

wat spekje ook zegt over de houdbaarheid. Die is bij mij ook heel erg kort. Ik let ook alleen maar op de wobble, niet op de beat.

Scorn (ex-naplam death) doet het op een manier die voor mij juist wel weer houdbaar is. Meer dynamiek. Veel ambient sounds er door heen. Harde kicks ook, niet die distorted gabber kicks. POMPEN JA


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-09-2010 13:46 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 13 september 2010 13:45 schreef Yirroth het volgende:
"Ze"? Het is maar 1 gast?

Ik heb alleen de plaat hier en die klinkt fijn.


LOL


ik heb ze met zn 2en gezien!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2010 13:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Scorn, ik ga het checken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 14:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2010 23:18 schreef Hypnos het volgende:
buiten The Prodigy en die Duitse freaky bende (2raumszimmer of zo) heb ik nog niet veel bands én electroniche muziek brengen en de sound van de organische instrumenten mixen en manipuleren (buiten triggers en echo's dan)

2raumszimmer, flauw

Verder --> Aux Raus

edit; oh, en eerder hadden we hier in Enschede Destination Zero, helaas gekapt.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-09-2010 14:10]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2010 14:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waarom flauw? is het die naam niet?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2010 14:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2010 14:22 schreef Hypnos het volgende:
waarom flauw? is het die naam niet?

T. Raumschmiere


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2010 14:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat is em


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-09-2010 16:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

2raumszimmer haaHAHAHaHAhA


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2010 16:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja het leek er toch op


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-09-2010 16:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik zou patent vastleggen en een myspace pagina aanmaken


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen