IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Metal en Dubstep Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2010 16:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

goed idee!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2010 13:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



hier zit er wat in





signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2011 0:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Absurdist
FUNUS - Absurd Psychedelic Doom/Black
Usericon van Absurdist
Posted 27-02-2011 19:05 by Absurdist Wijzig reactieProfiel van AbsurdistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/voidoffunus



www.myspace.com/voidoffunus // www.youtube.com/VOIDOFFUNUS // Contact: voidoffunus AT gmail DOT com


xX-C-Xx
Miss Kaasschaaf 1934
Usericon van xX-C-Xx
Posted 27-02-2011 19:59 by xX-C-Xx Wijzig reactieProfiel van xX-C-XxQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/chantal.lansbergen

Ik werd echt helemaal gelukkig van deze link, maar ik hoor er niks, maar dan ook niks van Dubstep in terug hoor..

Maar wel bedankt, want ik vind het alsnog geniaal spacend!!


Het doet maar even pijn!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-02-2011 20:16 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Geen wobble = geen dubstep


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


valfar
Usericon van valfar
Posted 04-04-2011 13:07 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer




iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2011 14:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



NOOOO MORE FUCKING CONSEQUENCEE RWWOOOOOH!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 04-04-2011 14:37]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2011 0:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




fokkin' shitbag!!!




signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-06-2011 0:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 0:35 schreef Hypnos het volgende:



fokkin' shitbag!!!

Zak schijt is dit wel, ja. Man man man. Lekker met Trey en David circle-jerken hoe open-minded en 2 extreme! je wel niet bent...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-06-2011 0:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

:')


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2011 0:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 0:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zak schijt is dit wel, ja. Man man man. Lekker met Trey en David circle-jerken hoe open-minded en 2 extreme! je wel niet bent...

unkie?

ik volg je niet ?..-



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2011 0:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 0:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zak schijt is dit wel, ja. Man man man. Lekker met Trey en David circle-jerken hoe open-minded en 2 extreme! je wel niet bent...


De normale MA remixes met Berzerker en Delta 9 vinnek best amusant, maar Radikult en stuff was gewoon saaaaaai

ze mogen best experimenteren, maar doe het dan ook goed weet je. Niet van die halfslachtige Rammstein troep


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-06-2011 0:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 0:39 schreef Hypnos het volgende:
unkie?

ik volg je niet ?..-

Dat er teveel figuren rondlopen met een ernstig ontwikkelde vorm van zelfdelusie die elke vorm van smaak en filtering ontberen die ze ooit gehad mogen hebben, daarom denken grensverleggend en open-minded te zijn door pure bagger in de vorm van waardeloze electronische muziek vermengd met slechte metal te creëren dan wel vereren en hoog in hun toren van superioriteit en ontkenning klimmen als de verontwaardigde hordes muziekliefhebbers terecht met pek en veren aan de poort staan.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 20-06-2011 0:55 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 0:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat er teveel figuren rondlopen met een ernstig ontwikkelde vorm van zelfdelusie die elke vorm van smaak en filtering ontberen die ze ooit gehad mogen hebben, daarom denken grensverleggend en open-minded te zijn door pure bagger in de vorm van waardeloze electronische muziek vermengd met slechte metal te creëren dan wel vereren en hoog in hun toren van superioriteit en ontkenning klimmen als de verontwaardigde hordes muziekliefhebbers terecht met pek en veren aan de poort staan.


Tjeempie Olav.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-06-2011 1:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Blijf je even van de LSD, Assie?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2011 1:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




dit gaat helemaal niet om smaak en weet ik veel wat.

dit is geen verfijnde kunstvorm,

dit is dubstep met metal in. Vette troep, ranzige zooi, filthy shit

soms wil ik gewoon vette drek als pitta met looksaus en samurai in mijn oren,
in plaats van zeekraal en oesters met foie gras en uienconfijt

gewoon een overdosis frequenties waar niets van diepgang in zit, alleen geilheid die fysiologische reacties geeft, geen mentale processen die de eindigheid van het bestaan draaglijker maken. Gewoon, sudden impact. BOEM!


signature


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-06-2011 1:11 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 20 juni 2011 0:55 schreef Pem het volgende:
Tjeempie


:')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-06-2011 1:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Lachen jullie mijn hyperbolen uit. Klerelijers...
quote:
Op 20 juni 2011 1:09 schreef Hypnos het volgende:



dit gaat helemaal niet om smaak en weet ik veel wat.

dit is geen verfijnde kunstvorm,

dit is dubstep met metal in. Vette troep, ranzige zooi, filthy shit

soms wil ik gewoon vette drek als pitta met looksaus en samurai in mijn oren,
in plaats van zeekraal en oesters met foie gras en uienconfijt

gewoon een overdosis frequenties waar niets van diepgang in zit, alleen geilheid die fysiologische reacties geeft, geen mentale processen die de eindigheid van het bestaan draaglijker maken. Gewoon, sudden impact. BOEM!

Wat mij betreft gaat het nog steeds om smaak, juist omdat er ook veel vette drek is die wél goed in elkaar steekt. Brengt precies dezelfde reactie teweeg die jij beschrijft, en juist beter omdat het wél goed is. Dit zorgt alleen voor spontane gewelddadige oorverstuikingen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 20-06-2011 1:17 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 1:11 schreef Sonic Titan het volgende:
:')




Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-06-2011 10:44 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 20 juni 2011 0:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat er teveel figuren rondlopen met een ernstig ontwikkelde vorm van zelfdelusie die elke vorm van smaak en filtering ontberen die ze ooit gehad mogen hebben, daarom denken grensverleggend en open-minded te zijn door pure bagger in de vorm van waardeloze electronische muziek vermengd met slechte metal te creëren dan wel vereren en hoog in hun toren van superioriteit en ontkenning klimmen als de verontwaardigde hordes muziekliefhebbers terecht met pek en veren aan de poort staan.




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2011 12:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 1:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Lachen jullie mijn hyperbolen uit. Klerelijers...

Wat mij betreft gaat het nog steeds om smaak, juist omdat er ook veel vette drek is die wél goed in elkaar steekt. Brengt precies dezelfde reactie teweeg die jij beschrijft, en juist beter omdat het wél goed is. Dit zorgt alleen voor spontane gewelddadige oorverstuikingen.


dat laatste is net het leuke eraan


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2011 18:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



gewoon goed


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2011 18:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht






signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 18:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dubstep is kut, en metal is kut. Wat wil je nog meer?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen