|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat Onweerweolf het voorstelde. Het topic voor de hardste baas van ZM. |
|
ORLANDO DE BOCK signature |
|
HEIDEN IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Staalman is vrij hard Spuitpoep was de zachtste denkk signature |
|
|
|
Reddy natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Reddy is alleen hard bij born in the 21st century piepel signature |
|
quote: Haha die dag heeft hij wel weer bewezen wat voor een harde baas hij wel niet is. David zat zijn armen krom te roeien en Raymond zat rustig achterin een sigaret te roken |
|
|
|
Mooi dit. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Had hij wel zo'n toeter? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
een vuvezela? signature |
|
quote: Ergens doe je me een klein beetje hier aan denken: |
|
Mental uiteraard Against God and Government |
|
hij heeft zijn swagga back Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Wel een beetje kaal hoor die 3 kleine plantjes in het raam. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het enige dat mij opvalt is de scheve zonnebril Black seeds of bunny! |
|
Volgens mij staat de zonnebril aardig recht. |
|
Dit weekend was hij ook weer op dreef: |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Godver. |
|
Hahaha Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |